zaterdag 18 februari 2012

Mijn haakwerk was even niet belangrijk....

De laatste 12 dagen bevond ik mij in een rollercoaster.
Het begon met een fijne vakantie op het winterse Terschelling. 
We vierden er mijn verjaardag. 
En we vierden dat we jaren eerder op dat eiland waren getrouwd. 
Tot het nieuws kwam dat mijn vader was overleden. 
Op dat moment stond ons leven op zijn kop. 
Gisteren was de begrafenis. 
Het was een bijzondere en intense dag.
Ik ben nu moe, heel moe.
En door mijn hoofd gaan heel veel gedachten.

Gelukkig heb ik mijn haakwerk, want daar word ik blij van.

Vandaag pak ik mijn haaknaald voorzichtig weer op.....


Photobucket

107 opmerkingen:

nicollie zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte!

ria zei

Karin, gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst!! Ria

Debby zei

Heel veel sterkte meis!

Iudith zei

Jeetje... sterkte!

Moos zei

Gecondoleerd Karin!
Heel veel sterkte en kracht om dit grote verlies een plekje te geven.

Carin Wijnand zei

Wens je veel sterkte en veel zonnestralen.

Marutska zei

Sterkte met het verlies van je vader!

Fijn dat je toch gelukkig kan worden van je haakwerkjes, je vader zou vast niet liever anders hebben en willen zien!

Wens je veel sterkte de komende tijd!

Maria

CraftingCrochet zei

Sterkte, Wat vervelend voor je dat het op je verjaardag kreeg te horen .

Groet, Franca

♥ Jann-Will ♥ zei

He wat naar,
sterkte, ik hoop dat het haken wat afleiding geeft.

Jolan zei

Gecondoleerd meid..
En gelukkig heb je je haakwerkje *ontspannen* *zen*

Heidi... zei

Gecondoleerd!

yvonnecreatief zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Hawthorn zei

My heart goes out to you - so so sorry. I completely understand how crochet can give you release xx

Happy in red zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Esther.

Sjaantje zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Monique zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte Karin!

Groetjes, Monique

Wieke van Keulen zei

Tjonge, Karin wat een heftige tijd voor je. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je vader en hoop dat je alle dierbare herinneringen zult koesteren en "bewaren". En een beetje haken, helpt ook vast om alles een plaats te geven.

marienaailes zei

Je loopt nog op de automatische piloot. Het duurt even voor dat alles een plaats heeft. Gelukkig dat een hobby voor afleiding kan zorgen. Veel sterkte in de komende weken. En kijk omhoog...

jellinacreations zei

Lieve Karin,
Gecondoleerd met het verlies van je vader.
Sterkte

Karin zei

Ja, die sterren als het donker is he......

Something Els zei

Wat een nieuws! Gecondoleerd Karin!

Angélique zei

Gecondoleerd, heel veel sterkte met dit verlies.

Marjo zei

Karin,
Gecondoleerd met het verlies van je vader..
Veel sterkte...

Liefs
Marjo

Dinaz zei

Lieve Karin, Heel erg gecondoleerd met dit grote verlies!!! Weet dat hij in alles om je heen zal zijn, in elke druppel die de zon of maan weerkaatst, elke vlinder die voorbij fladdert en elke bries door je haar. Sterkte!! x Dinaz ♥

zjizjipke zei

Veel sterkte!!

Marièlle zei

Jemig Karin, wat een schok zal dat zijn geweest....
Ik wil je alle sterkte en alle goeds van de wereld wensen, voor jou en voor de mensen om je heen.

Cinderell@'s wereld zei

Heel veel sterkte....rustig aan ...neem de tijd...Cinderell@

't Glimmenhofje zei

Hallo Karin,
Wat afschuwelijk dat je dit moet meemaken en dan ook nog op een moment dat je/jullie eigenlijk de mooi dingen in het leven aan het vieren was...
En dan zit je op zo'n eiland en kun je waarschijnlijk ook niet snel genoeg weer naar huis...
Ik weet er, jammer genoeg, alles van om je vader plots te moeten missen en dat verdriet is echt zo diep en intens, dat weet je pas op het moment dat je het meemaakt. Ik wens je dan ook heel veel sterkte voor de komende tijd en nu pas ga je hem nog veel meer missen in alle kleine dingen om je heen. Ik mis mijn vader (in maart precies 3 jr. geleden overleden) nog heel erg, en dat gaat nooit meer over. Wel krijgt het een beetje een plekje en gaat het diepste verdriet weg, maar nog steeds kan het mij overvallen.
Ik hoop dat je veel steun zult krijgen van je partner en verdere familie en ik weet niet of je moeder nog leeft, maar hou haar in de gaten, want voor haar zal het huis nu zo ontzettend leeg zijn....enne...neem inderdaad die haaknaald maar ter hand als dat je rust brengt! Sterkte, Joyce.

Anoniem zei

Heel veel sterkte met je verlies. haak maar lekker een eind weg als dat je de nodige rust kan geven.

lindevrouw zei

Lieve Karin, Gecondoleerd met het verlies van je vader! Wens je heel veel sterkte de komende tijd! Dat vreugde en verdriet zo dicht bij elkaar liggen , heb je afgelopen tijd wel e ervaren.....Toch wil ik je nog feliciteren met je verjaardag en dat je 12 en een half jaar samenbent met je partner!!! Hoop dat je snel weer je weg kan vinden in het uiten van je creativiteit! Liefs Joke

maarnietvangrijs zei

Oh wat verschrikkelijk voor je, heel veel sterkte!

Marieke zei

Dag Karin, wat verdrietig! Ik wens je heel veel sterkte.

Marjan zei

Wat een vreselijk verdrietig nieuws! Karin heel heel veel sterkte in deze droevige dagen en alle moeilijke dagen die nog komen gaan. Ik hoop dat je een hoop lieve mensen om je heen hebt als je een schouder nodig hebt of een arm om je heen.

Lief en Mooi zei

Wat erg! Ik wens jou heel veel sterkte en het beste toe.
Liefs Talitha

Gerda Hartman zei

Karin, heel veel sterkte.

Zilly zei

Beste Karin-heel veel sterkte toegewenst met het verwerken en het oppakken van het dagelijkse leven-xxx-Sil.

Jenny zei

Hallo Karin,
Gecondoleerd met het verlies van je vader.
Heel veel sterkte de komende tijd.

Fan sels zei

Dag Karin, gecondoleerd met het verlies van je vader, wat een trieste gebeurtenis na twee feestjes maar zo is het leven, vreugde en verdriet liggen dicht bij elkaar.
Gelukkig heb je plezier in het haakwerk en kun je daarmee even je hoofd leegmaken. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en neem de tijd om dit te verwerken.

Elfi zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte.

Roelfina

Jolanda zei

Gecondoleerd...

DISFRUTANDO CON EL CROCHET zei

lo siento,un besazo

Frances zei

Dear Karin, may I send you and your family my sincere condolences. I can understand how that calming crochet rhythm might be welcome.

xo

Lot zei

Wat een contrast. Zo ben je aan het genieten en zo is er groot verdriet. Doe rustig aan, sterkte en lekker veel haken. Xx

Annuska zei

Gecondoleerd en veel sterkte

wannesraps zei

heel veel sterkte!!! Maren

Zaanse Zolder zei

Gecondoleerd Karin, veel sterkte.

Jolette zei

Gecondoleerd...

Anoniem zei

veel sterkte..........laat je omringen door de mensen die je lief zijn,en je haakwerk.

Linda

little red home zei

Beste Karin, gecondoleerd met het verlies van je vader. Veel sterkte.

Andina zei

Wat naar! Gecondoleerd Karin en heel veel sterkte toegewenst.
Andina

Gea zei

gecondoleerd !
en heel veel sterkte de komende tijd

anita zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de tijd die komen gaat
groetjes anita

Monica zei

Gecondoleerd, heel veel sterkte. Ik weet hoe het voelt, mijn vader is eergister overleden.

Monique zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte.

severien zei

Heel veel sterkte in deze moeilijke dagen.

Anoniem zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Ester

Aankleedpopje zei

Jeetje, dat is schrikken! Ik wens je heel veel sterkte en steun van lieve mensen om je heen en afleiding in je haakwerk.

CreAlyt zei

Gecondoleerd. Niets is nu belangrijk behalve jijzelf en alle mensen om je heen. De rest komt vanzelf weer. Sterkte!

Isabelle zei

Gecondoleerd met het plotselinge verlies van je vader. Ik wil je heel veel kracht toewensen om dit verlies een plekje te kunnen geven.

Mevr. Snoeshaan zei

Wat heftig om zo plotseling iemand zo dichtbij te verliezen.
Gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht gewenst! Fijn dat het haken je helpt, ik herken me daar wel in, kruip er lekker mee weg en doe verder rustig aan!
Lieve groeten, mevrouw Snoeshaan

marloes zei

Sterkte met dit onverwachte verlies en het gemis in komende tijden gr marloeskreatief

Ipie zei

Gecondoleerd met het overlijden van je vader en heel veel sterkte toegewenst.

Waar liefde is, is geen voorbij...

Gerd@ zei

Zo dat is heftig heel veel sterkte met het verlies .......

Groetsssssssss Gerd@

mums zei

Wat een impact heeft zoiets hè? Heel veel sterkte en doe rustig aan!
liefs, Maaike

creathea zei

Gecondoleerd, met dit grote verlies. Hier zijn bijna geen woorden voor te vinden. Ik wens jou en je familie veel sterkte en hopelijk vind je in je haakwerk wat rust.
Liefs Thea

Mariken zei

gecondoleerd en veel sterkte.

Diemie over haar toeren zei

Heel veel sterkte, lieve Karin! xx

Pleuntje zei

Je weet dat de dag eens zal komen maar als hij dan aanbreekt.....
Veel sterkte. X

Willy zei

Lieve Karin, wat een verdrietig bericht. Ik wens je heel veel sterkte.

Ada zei

Hoi Karin,

Heel veel sterkte.
Wat valt er verder nog te zeggen....
Geniet van de herinneringen!

Corwinna zei

Gecondoleerd, heel veel sterkte!

Judith zei

Neem de tijd dit verlies te verwerken, heel veel sterkte ermee

liefs Judith

Marlies zei

Ik kan me goed voorstellen dat je moe bent, neem je rust en de tijd om dit een plekje te gaan geven. Nu is er vooral verdriet om het gemis, over een tijdje zijn er vooral de herinneringen aan de mooie momenten. Knuffel voor jou en je naasten. Liefs marlies

Trienke van Buiten zei

Gecondoleerd en veel sterkte.

TIO zei

sterkte!!!!

Puur en Blij zei

Veel sterkte, hoor!

Joy BaileyMuppet zei

Gecondoleerd!

Ritainquiltland zei

Gecondoleerd met het verlies van je vader en heel veel sterkte!!

Theetante San zei

Wat een heftig nieuws ... Gecondoleerd met het verlies van je vader. Heel veel sterkte de komende tijd!

" me " zei

herinner je de mooie momenten die je samen had !
veel sterkte

Lisette zei

Wat een zware tijd voor jou. Zo'n groot verdriet!
Gecondoleerd en heel veel sterkte.

Kitty Seebregts zei

Heel veel sterkte!

Anneloes zei

gecondoleerd en heel veel sterkte!

Het Voske zei

Gecondoleerd met het verlies van je vader.
Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe.

Ria

Margaret zei

Gecondoleerd met het overlijden van je vader. Heel veel sterkte de komende tijd...

Fenna zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Wat kunnen vreugde en verdriet dicht bij elkaar zijn.
Dus ook gefeliciteerd met je huwelijkfeest en verjaardag.

Laurien zei

Heel veel sterkte!

Small Things zei

Karin I'm sorry ... I know what that is!
A hug!

jody zei

heel veel sterkte met je verlies.
zo sterk dat je dit durft te delen met de wereld.

Maraan zei

Karin, heel veel sterkte gewenst! Zo'n onverwachts groot verlies is vreselijk. Hopelijk vind je wat rust in je haakwerk en in alle reacties van mensen die jou volgen op dit blog.

Atelier Valerie zei

Dag Karin,ik zou zeggen ik haak je een hartje om onder de riem te dragen. Het zijn lastige tijden met vallen en opstaan, maar hou de herinneringen aan je pa goed vast.

Pascale zei

Haakwerk is even niet zo belangrijk...het leven kan een onverwachtse wending maken en alles is zo vergankelijk !
Heel veel sterkte

Haakmuts zei

Karin gecondoleerd met het overlijden van je vader, ik wens je heel veel sterkte voor nu en de aankomende tijd.

Helen's Hooked zei

Veel sterkte met je verdriet! Liefs x

Anoniem zei

Veel sterkte met dit grote verlies, ik denk aan je.
Diane

Crea mila zei

hallo karin!

heel veel sterkte gewenst

liefs Cammila

1968deWinkel zei

Heel veel sterkte, het blijft een gemis!!! lieve groetjes Paula

ElisabethAndrée zei

Heel veel sterkte, dit is zwaar om mee te maken!

Haak en Smaak zei

Heel veel sterkte!

Homemadeby Div zei

jeetje.. ik kan ook alleen maar zeggen, heel veel sterkte! Knuffel en liefs, Nancy

Ann zei

Oh Karin,
Ik ben een aantal dagen "blogvrij" geweest en nu lees ik dit nieuws! Sterkte gewenst in deze droeve tijd! Hopelijk heb je veel steun aan je familie (en toch ook nog een beetje aan je haakwerk waarmee je je zinnen wat kan verzetten).
Dikke knuffel!
Ann

Nadiake zei

Beste Karin, wel wat laat, maar niet minder gemeend, mijn innige deelneming voor overlijden van je vader, wij hebben onlangs hetzelfde meegemaakt met mijn schoonvader, ik wens je heel veel sterkte en deze woorden die je hopelijk wat troost brengen:"Afscheid nemen is met zachte vingers, wat voorbij is, dichtdoen en verpakken in de goede gedachten der herinnering."

Lique zei

Ik lees dit nu pas.. Gecondoleerd. Wat verschrikkelijk!

Evy zei

Ook ik lees het nu pas.... Gecondoleerd. Heel veel sterkte voor jou en je familie.

Als iets liefs je verlaat, blijft altijd de liefde...

dutch sisters zei

Wat een verschrikkelijk nieuws. Veel sterkte voor jou en je familie.

Baukje zei

Gecondoleerd met je verlies. Als je eerst zo fijn aan het genieten bent van een heerlijke vakantie en dan ineens zulk slecht nieuws, dat is een behoorlijke klap. Heel veel sterkte!

Baukje

berdian zei

Heb net je blog gevonden, vind het super om te zien wat jij allemaal maakt. Het nieuws over je vader raakt me, heel veel sterkte!