zaterdag 26 mei 2012

Mooi Weekend!


Ik wens jullie een mooi Pinksterweekend!


Photobucket

22 opmerkingen:

Stel zei

En vir jou!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Karin,dank je wel,jij ook een fijn en zonnig pinksterweekend,groetjes Miranda

denisandra kunterbunt zei

Hallo
Das sind sowas von schöne Herzen,ganz toll.Und danke für die Anleitung.
Liebe Grüße Natascha

Nadiake zei

ook voor jou een leuk en prettig zonnig weekend!

Zaanse Zolder zei

hetzelfde voor jou natuurlijk!

yvonnecreatief zei

Ook voor jou en de jouwen een mooi Pinsterweekend. En wat weer een prachtige passende hanger! Super vind ik die hartjes van jou!

Groetjes,

Yvonne van yvonnecreatief.blogspot.com

Dinaz zei

Jij natuurlijk ook een heel fijn weekend gewenst!!! Je hartjes zijn geweldig...ik ben er ook een aantal aan het maken. Heb een linkje naar jou terug gekoppeld. Kijk maar op mijn blog: http://dinazdesign.blogspot.com/2012/05/zozonzomer.html

Groetjes Dina

Alessandra zei

love the hot pink heart!!!
xxx Alessandra

Zilly zei

Oh- mooie kleurcombi: fuchsia en appeltjes groen. Heb laatst een setje gemaakt in deze kleur. En de tas waaraan het hangt is ook te gek-goede match. Fijne Pinksterdagen toegewenst met hart&ziel door Sil.

CreaThea zei

Wat een geweldige kleuren, mooi hartje en van wat eronder ligt spat ook veel vrolijkheid vanaf. Dus een geweldige combi!

inge zei

Ik kwam via via op jouw blog terecht, en ik vind dat je erg leuke haakwerkjes maakt. Heerlijk al die frisse kleurtjes en mooie patronen. Je hebt er een volger bij

Groetjes Inge

Haken met Marga zei

Dank je en jullie ook.
Wat een schattig hartje weer.

Liefs, Marga

Anoniem zei

Lieflike hartjie

Anoniem zei

Lieflike hartjie.
Mooi dag.
Charlien

marloes zei

super leuk die hartjes ben er een aantal aan het maken zal ze eerdaags even met je link tonen ieder geval dank voor het patroon gebruik gr marloeskreatief

Lianne zei

Fijn weekend!!

Manoli C. zei

I love your blog,it´s gorgeous.
You have so much talent...
Congratulations!!!

sajuki zei

so pretty :D

Saskia Middel zei

Op de valreep wens ik jou ook nog een fijn pinksteren!

Magdalena zei

Beautiful! Greetings from Poland!

made by Mriek zei

Mooi gehaakt en mooie foto! :-D
Liefs,
Mriek

Aukje Waterman zei

Hola Karin!,

Heel erg bedankt voor dit schattige patroontje.Heb zelf ook wel hartjes gemaakt maar dit patroon is veel eenvoudiger.Ik heb er al 3 gemaakt sinds vanmiddag en neem ze mee naar Peru,als kadootje voor mijn dochter,en haar schoonfamilie!!
Vriendelijke groeten ,
Aukje de groot-Waterman

20-01-2013i