zaterdag 25 mei 2013

Armband "Because I Love Color"

 Een armband.
Met veel kleuren.
Omdat ik er zo van hou.
Omdat ik er vrolijk van word.
Daarom dus.


Ik heb een rechthoekig lapje gehaakt met halve stokjes.
Het past precies om mijn pols.


Met allerlei kleuren en steken heb ik op het lapje gehaakt.
Ook met zilverkleurig draad.


Aan de ene kant heb ik 5 knoopjes bevestigd.


Aan de andere kant 5 lusjes gehaakt.


En dan heb je een vrolijke armband.
Gehaakt met Catania en haaknaald 3 mm.


Zo kleuren we onszelf en de wereld een beetje mooier!
~X~
Photobucket

38 opmerkingen:

Christel zei

Wow wat een superleuk idee. Dank je.

Ingrid Berrelkamp zei

Leuk!!!

Prutselz zei

Prachtig en heerlijk kleurrijk! Je (f)kleurt de wereld even mooi op!Thanx for sharing

Loraine de Brouwer zei

Lekker vrolijk!

Liefs *TwinklezCreations

Annemarie zei

Heel erg leuk!

Mascha Looije zei

Wat onwijs leuk idee!!! Hoe bedenk je het toch allemaal? ? Xxx

Jessica zei

zo kleurig en zo mooi

Marjo zei

SUPERMOOI

Liefs
Marjo

Sandra zei

erg leuk ziet er goed uit
gr sandra

karin zei

Heel mooi

Moos zei

Die is toch wel heel stoer!!!!
Wow!!!!!

Dinaz ♥ zei

Gaaf!

Merel Turf zei

Heel erg mooi en
De kleur combinatie is super geslaagd
Zo eentje zou ik ook wel dragen :-)
Groetjes

Lot haakt zei

Wat heb je dat leuk gedaan!

Muisje zei

Wat leuk, vooral met al die kleurtjes.

Geriene Verduijn zei

Oei wat mooi!!

carina zei

Verdwaald over internet bi jou uitgekomen wat een leuk idee zeg! Erg vrolijk

theetje zei

wauw wat leuk!!
Dat ga ik ook eens proberen!
Bedankt voor het idee!
Liefs Theetje

Alessandra zei

so bright and colourful!!!!!
xxxx Ale

Jirska zei

Leuk zeg! Ik heb het gepind!

groetjes van Jirs

Anniegurumi zei

Super leuk zeg! Lekker vrolijk!
Xx

E Strea Chikitu zei

Leuk! Laat nu de zomer maar komen.

Haakmuts zei

Wat een gezellige en kleurrijke armband, leuk en goed bedacht.

samina beyens zei

GEWELDIG!!!
Daar word je inderdaad vrolijk van :)

Floortje zei

Ik maak sieraden voor m'n 'werk' en ik haak als hobby....dat ik nog niet op dit idee gekomen ben! Wat een geweldige creatie weer Karin. Dat is er weer een van 'goed voorbeeld doet goed volgen'. Dank je wel voor de inspiratie! Groetjes, Floortje

Vlijtige Lies zei

Leuk idee! Blijft het ook goed zitten bij gebruik?? Ik ga het iig onthouden...bedankt voor de inspiratie.

Creatieve Mamma zei

Heel erg leuk! Heb je afbeelding gepind :-)

Clementina zei

Es fantástico, tendré que aprender ha hacer punto

Rosalie zei

Wunderschön! So herrlich sommerlich-frische Farben.
Liebe Rosaliegrüße

Mrs Twins zei

Thanks Karin. Nice idea love lots of colour x

Corina zei

leuk verzonnen, leuk gemaakt!

Ingrida zei



Super flot !!!

Toca do trico e croche zei

Olá ,
seu blog é maravilhoso !

Beijos do Brasil !

Sonia Faria

Lief en Mooi zei

Bijzonder Mooi!

bina zei

molto bello il bracciale , complimenti
un saluto bina

thekathrynwheel zei

This is so so cool! I love it! Do you sell these anywhere? I would really like one :-))

Martina zei

Woooow, it´s so colorful and bright.
I ♥ it.
XO, Martina♥

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Mooie armband, lekker kleurrijk.
Groet Thea