zondag 15 december 2013

Give Away Zoomigurumi 2

Jaja! December = Feestmaand......
Ik mag weer 2 leuke boekjes weggeven!!!
  ZOOMIGURUMI 2  
samengesteld door Joke Vermeiren

Kijk eens wat een leuke diertjes er in staan:



Wil je in aanmerking komen voor zo'n boekje, plaats dan
hier onder een reactie.
Je kunt meedoen t/m 20 december 2013 - 20.13 uur.
Ik maak daarna zo snel mogelijk de 2 winnaars bekend.

**********

Het boekje is in Nederland ook verkrijgbaar bij
of bij

In België is het te koop bij Standaard Boekhandel. 


Photobucket

140 opmerkingen:

patricia woensdregt zei

wat een leuk boekje,ik wil graag mee doen

Corine zei

ook ik doe graag mee. Lijkt me een mooi boekje, en als haakverslaafde kun je er nooit genoeg hebben...

Groet, Corine

Nadia Bogaert zei

Ik zou heel graag meedoen whoopie !

marion MadebyMG zei

Wat een leuk boeje, ik doe graag mee.
Greetzz MG

Anoniem zei

Wow, die zou mooi zijn verpakt onder de kerstboom.
Wat een leuke actie!!

hartkussen zei

lijkt me een leuk boekje en wil dan ook graag een poging wagen.
gr evelien atzori

joke.klein zei

Hoi Karin,
Wat een leuke give away! Het eerste boekje heb ik al en de tweede ... ja, die zou ik graag winnen!

Groetjes, Joke Klein

Anoniem zei

Leuk! Ik doe mee!
Zo'n kado kan ik niet weerstaan :-)
Groetjes Marjan Bastiaan

Vera de Gries zei

Leuk!!! Ik doe graag mee. Als ik het boekje win, houd ik het niet zelf, maar geef ik het aan mijn moeder!

Groetjes, Vera

Roos zei

Wat een geweldige leuk boekje zeg , ik heb voor het eerst een amigurumi gemaakt en verslaafd eraan , dus ik wil wel graag mee doen met deze give-away , staan zulke leuke lieve amigurumis in :)

Marjolijn Huijsman zei

Ja ik doe heel graag mee! Hoe gaaf! Gr. Marjolijn huijsman

Roos zei

Roos Druijf is me volledige naam ;)

Carla RoodvanderVen zei

Wat een heel erg leuk boekje, vooral de schildpad ziet er goed uit. En dat voor de feestdagen.....

Winneke zei

Ik doe heel graag mee aan deze geweldige give away!

Anoniem zei

Hele gave give away! ik zou hem graag winnen!

Jolanda zei

wat een leuke give- away, ik doe graag mee!

groetjes Jolanda filantrojopie.blogspot.nl

meike Overkamp zei

Aah wat een schattige patronen staan daar in!! Ik doe ook mee. Groetjes Meike

Jody D'hondt zei

Dit zou zo leuk zijn. Er staat wel dat het in België verkrijgbaar is bij Standaard boekhandel, maar ik heb het nog geen enkele keer gezien :(

creatieve-vlinder zei

Ik doe graag mee, hij ziet er zo leuk uit. Ik heb getwijfeld over de Engelse versie maar was bang het dan links te laten liggen omdat ik steeds moest vertalen. Dat zal me bij deze niet gebeuren.

jacqie hessels zei

o heel gaaf...ik zou het echt te gek vinden om dat te krijgen..kan ik meedere kids blij mee maken..

iedereen s6 en jij met kiezen karin..

mvg jacqueline

Yolanda zei

Wouw wat een leuke aktie zeg. Super zo'n boekje met kerst. Leuke blog

made-by-Marion zei

Hoi Karin,

Het lijkt me een ontzettend lek boekje. Dus ik doe graag mee.

Groeten Marion

Anoniem zei

geweldig natuurlijk doe ik graag mee Klaske de Groot

Elma zei

Ik doe graag mee!
Groetjes

maartje van Onselen zei

Zo lief. En met twee kleinkindjes op komst zou ik graag meeloten :-)

HaakBrei-n zei

Ik waag een kansje! ★★★
Groetjes Chantal

mingle-mangle zei

leuk die hebben we nog niet
leuk kerstkadootje

groetjes mingle-mangle

Jeanine zei

Ik doe heel graag mee voor dat mooie boekje.
Bij loopt er ook een give-away. Ik verloot een sneeuwman.

Groetjes,
Jeanine

Ineke zei

Hi Karin,

Ik wil heel graag meedoen. Je weet maar nooit......

Groetjes Ineke

Carole zei

ook is doe héél graag mee...

groetjes,
Carole

Amber zei

In dit boekje staan echt leuke beestjes. Ik heb er uit de Engelse versie al diverse gehaakt. Zelf waag ik geen kansje, want ik heb het Engelse boek. Wel plaats ik een linkje op mijn blog voor alle mensen die de Nederlandse versie graag winnen.

Succes met de leuke GiveAway, Margaret

Alike zei

Leuk Karin. Ik doe graag mee!

Marike zei

Oh wat leuk! Ik doe graag mee!

Anoniem zei

Hallo Karin,

bedankt voor de mooie patronen die je op jouw website deelt.

Graag wil ik ook meedoen met de verloting.

Groeten,
Esther Demarteau

Freubeline zei

Ja natuurlijk doe ik graag mee! Er staan zulke fantastische patroontjes in!

JoJo zei

Ik doe heel graag mee. Lijkt me een super gaaf boek.

Diana Duerinck zei

Hele leuke actie, had me net voorgenomen om in 2014 weer knuffeltjes te gaan haken, dus zou heel goed van pas komen!

Hanneke maakt zei

Ik doe ook graag mee! Door deze leuke patroontjes krijg ik weer meerzin om amigurumi's te haken!

Groetjes,
Hanneke maakt

Stipjes en datjes zei

Oh wat leuk! Ik doe graag mee. Groetjes!

Marianne haakt en naait zei

Dat is leuk! Ik doe ook graag mee!

Elise zei

Leuke diertjes staan erin! Ik doe graag mee!

Hurms zei

Wat een prachtige Give Away heb je weer! Ik doe heel erg graag mee!! Een prachtig boek lijkt het me!

Groetjes,
Hurms

Haak Maar Ia zei

O, wow! Die wik ik wel héél graag winnen...:-) Duimen dus maar...

Anoniem zei

Hoi Karin, ik doe graag mee met je give-away. Er staat een heel leuk vosje in het boekje. We wachten vol spanning af. Groetjes, Monique VOS

linda sesink zei

Wat een leuk kerstcadeau zou dat zijn. Doe graag mee.

La mama zei

Zou een heel leuk boekje zijn voor onder de kerstboom. Spannend.

Anoniem zei

IK doe graag mee met de verloting

Karien Bruin zei

Karin, wat een gave give away! En ik doe mee ;o)

Fieke zei

O wat leuk. In dat eerste boekje stonden ook al zoveel leuke patroontjes. Ik doe dus ook mee voor deel 2.

Cindy zei

Helemaal leuk! Ik doe graag mee!!!!

Marijke zei

Dag Karin, ook ik doe graag mee, vriendelijke groet
Marijke Moen

Esther R. zei

Oh wat leuk! Er staat een tijger in, die heb ik nog nergens gezien.

Groetjes van Esther

Carolien Janssen zei



ik heb dit gave boekje op mijn verlanglijstje staan wist niet dat hij al uit was.
Graag doe ik mee met deze leuke gave give a way.
groetjes Carolien.

Renske Hoekzema-Prak zei

wauw wat leuk!! Diue wil ik wel winnen

groetjes renske

Anoniem zei

Oooooh die lijkt me superleuk!! Ik hoop dat ik een kansje maak, er doen zoveel mensen mee ;-))
Groetjes van Diana Maria (kissingthefrog2 op Twitter)

Minet zei

Oh wat leuk. Ik doe graag mee.

Anoniem zei

Fijn dat het boekje nu in het Nederlands is, vind ik toch iets makkelijker dan Engels. Ik doe graag mee met de verloting.
Groetjes Bep

Andrea de Wind zei

wat een super leuk boekje, en al die lieve knuffeltjes <3 zou graag mee willen doen :) alvast fijne feestdagen

Diana zei

Het eerste boekje vond ik ook al zo leuk. Dus ik maak nu graag een kansje op dit boekje.

Ilona zei

Hallo Karin,

Ik waag graag een gokje om dit boekje te winnen in deze giveaway.

Groetjes Ilona

baukje zei

Ik doe graag mee om dit boekje te winnen. Ben helemaal in de haakstand tegenwoordig. Heerlijk!

Corien zei

Ja, ik wil ook graag meedoen!
Wat een leuke dieren, vooral die wasbeer en dat vosje! Die zou ik wel willen maken.

Elfi zei

Ik wil ook graag meedoen. Wat een leuke beestjes staan daar in.

Imara ProjectKnuf zei

Ojee wat veel reacties al! Ik sluit maar achteraan.

Dit boekje staat al lang bovenaan op mijn verlanglijstje, vooral nu hij in het nederlands is.

Dus moet hier zeker gebruik van maken om een poging te wagen.

Groetjes Imara

Anoniem zei

oeps er staan ineens 63 wachtenen voor mij ,natuurlijk wil ik graag meedoen maar heb zelf geen blog kan dat ook?en je blog volg ik altijd karin, zeker het gordijn wat leuk het is nostalgie he zo'n gehaakt gordijn
groetjes j.s

Yvonne P zei

Hoi Karin NATUURLIJK WIL IK DIT WINNEN NOG NOOIT GEWONNEN DUS .... de aanhouder wint ...misschien hihi. Voor alle mensen succes in ieder geval.
Of moet ik zelf ook een blog hebben om te winnen?

Annabel Helena zei

Die schildpad op de voorkant ziet er echt heel leuk uit, die zou als eerste gaan maken als ik het boekje zou winnen! ik doe mee dus.

Willy1903 zei

Bij deze loot ik ook mee zulke leuke knuffels wie wil ze niet haken!!

ineke zei

owww zo'n kansje om het te winnen laat ik me niet ontgaan!!!
ik doe mee!!!
ben nog steeds aan het sparen voor deel 1.. want het komt er maar niet van het te kopen!
ik denk dat dit 2e deel net zo leuk is en vol staat met grappige en lieve beestjes!

Marjo zei

Nu kleindochter Noor geboren is , wil ik me er ook eens aan wagen om die leuke diertjes te haken ...dus jaaaaaaa ik doe graag mee..

Liefs
Marjo

Brugsche mokke zei

Ik vind het muisjesduo en de schildpad de max!
Ben dus enorm benieuwd naar de werkbeschrijvingen ervan en waag daarom ook mijn kans.
Groetjes.

Mariken zei

Wat een grappige diertjes! Tuurlijk vind ik het leuk om mee te doen, gezellig!
Groetjes en een fijne avond, Mariken.

Anja Van de Vyver zei

O ik wil ook mijn kansje wagen, wie niet waagt niet wint zeggen ze bij ons.
Groetjes Anja

marion zei

hier hoef ik niet over na te denken....super leuk!
kom dus heel graag in aanmerking voor dit super leuke boek...
grt.marion

Daantjes creaties zei

Ik ben nog niet bekend met haar boekjes, zou er graag in aanmerking voor komen.
Groetjes Danielle Verweij

Annemie Bosmans zei

Dag Karin,
Maak ik ook een kansje als bijna dagelijkse bezoeker van je blog? Altijd leuk om weer een nieuwtje te zien verschijnen.
Groetjes
Annemie

waternimpf zei

Wie niet waagt... leuke prijs!

principeta zei

wat een leuk boekje,ik wil graag mee doen

Andrea Dabu zei

Super cute! Love it!

Troetels & Zo zei

Ik maak graag kans op dat leuke boekje.
Groetjes Jessica

Little Train zei

Ooooh, wat een schattige beestjes. Ik wil wel heel graag mee doen voor dit leuke boekje.

Lenie zei

oh wat een leuk boekje zeg met van die mooie patronen, wil graag een kansje wagen.
groeten Lenie

Agnes van Wingerden zei

Geweldig boekje, ik doe graag mee om weer leuke cadeaus uit te haken!

Mandy zei

Ik kom heel graag in aanmerking! Ik ben helemaal fan van het eerste boekje, dus het 2e deel mag zeker niet ontbreken!

Miranda Uittenbogaard zei

Na een sjaal en een omslagdoek gehaakt te hebben wil ik nu dan echt gaan beginnen met het haken van beestjes dus dit boekje zou echt ontzettend goed uitkomen.
Groetjes Miranda

Vrolijke Vlaggetjes zei

Ik doe graag mee!

Danielle zei

Zou ik heel leuk vinden voor mijn verjaardag op de 22ste!
Groetjes, Danielle

Tante Bibi zei

Goedemorgen Karin, graag doe ik ook mee om een boekje te winnen , wil graag knuffels gaan maken voor de (oa. demente) bejaarden die samenleven met mijn oma. Xxx

Martine AmiMartine zei

Wat een geweldige give-away! Zit erg uit te kijken naar dit nieuwe leuke boekje!

Floortje zei

O, dat vosje! Leuk deze give away, ik doe graag mee....ook voor de andere beestjes natuurlijk....
Groetjes, Floortje

Lauri zei

Super leuk.. Eindelijk leuke patroontjes die ik voor kleine jongetjes kan maken. Merendeel is namelijk vooral voor meisjes. Ik doe graag mee..

Groetjes Lauri ten Cate

Kaatje Krekel zei

Wat een leuke actie - ik doe graag mee! Die schildpad staat al een tijdje op mijn wish-list.

Groetjes.

Nicole Bekkema zei

Da doe ik toch ook gewoon mee. De diertje zijn zo lief en staan al zo lang op mijn wenslijst.

Groetjes,

Nicole

Diana D. zei

Wat geweldig leuk!
Ik doe heel graag mee en ga er denk ik iemand mee verrassen.

Lilian zei

Leuk om wat diertjes uit het boek te maken voor mijn kleinkinderen...dus ja ik doe graag mee.

-X- Lilian

Jolanda de Jonge zei

Beetje eentonig wordt het nu, maar......... ik wil ook heel graag meedoen!

gerrie zei

zou graag mee willen doen ..ben een beginnende haakster....wie niet waagtwie niet wint ...veel succes..

Monique Vermeulen zei

Hoi Karin,
Wat leuk dat je deze mag weggeven! Ik wil hier graag voor meedoen, want ik heb meegeholpen met proefhaken voor het boekje voor Joke. Helaas had ze te weinig boekjes om iedereen die had meegehaakt een exemplaar te kunnen geven, dus heb ik 'm nog niet. Als het goed is staat mijn naam er dus in vermeld! Ik zou het erg leuk vinden om 'm te krijgen!

Groetjes,
Monique Vermeulen

Annie zei

Wow, dit beokje staat al heel lang op mijn verlanglijstje.
Dat wordt dus duimen draaien. ;)

Groetjes, Annie

Gaga zei

Hey,

Ik wil zeker mee doen.
Heb voor mijn verjaardag in oktober Zoomigurumi 1 gekregen en die was al super.
Mijn favoriet daaruit is Egbert de Eland.
In deze staan ook zoveel leuke beestjes dat het moeilijk zou worden om te kiezen.

Veel succes iedereen!

Groetjes,
Gaga

silverstraaltje zei

Ik doe graag mee met deze leuke actie.....helemaal super

Tony zei

wauw dit lijkt me een leuk cadeautje......:)

Angela zei

Leuk leuk leuk!
Ik lees al heel lang mee en heb al vele creaties van je gezien en gemaakt! Het boekje ziet er leuk uit.

Saskia van de Ven - Vink zei

Leuk leuk! Ik doe graag mee :)

juf Leej zei

Wow...wat een leuke give-away! Ik doe heel graag meej! Groetjes, juf Leej

Lize zei

Wat een leuke give away, ik waag graag een kansje.

Lize van der Ploeg zei

Ik doe ook graag mee!! Alhoewel je ziet er zijn al zoveel reacties. Maar zou graag een boekje willen winnen!!
Groetjes Lize

Anoniem zei

Super leuk om dit boekje te winnen en daarna weer aan de slag te gaan om deze leuke knuffeltjes te haken!

Groetjes,
Celine

Anoniem zei

Nele Eevers doet ook met veel plezier mee ;-)

Angelique Winder zei

Ik waag ook een gokje.

Ine Vrijsen zei

Oh leuk boekje! Wil ik wel winnen. Groetjes Ine

Priscilla Den Boer zei

Net als de 111 reacties voor mij, wil ik ook graag meedoen! ben sinds febr bezig met haken, en wat verslavend.....
Hopelijk win ik dit boekje. Groetjes priscilla

ta zei

Wat een leuk boekje, ik vond je blog via facebook, ben nog maar kort 'aan de haak' (drie weken) dus met kleine projectjes aan de gang. Ik ben vooral verliefd op je koetje :)

Tienke zei

Wat een leuke diertjes!! Tegen zo'n boek zeg ik zeker geen nee.

Andina zei

Jeetje, ik moet een heel eind naar beneden scrollen om te reageren....maar ook ik doe graag mee!

Kristien Saelens zei

Dag Karin, ik vind je site fantastisch! Ik heb er al het een en ander uit gehaakt. Het mutsje en nu ben ik bezig met de muts met klep. Kan je me zeggen hoe je een dubbel reliëfstokje maakt? Ik wil wel meedoen om het boekje te winnen; ik heb de eerste reeds gekocht en die is ook héél goed.

Vriendelijke groeten,
Kristien

Willemina Meijer zei

Mooi boekje, tot nu toe alleen in het Engels, zat al te wachten, Januari zou de Nederlandse versie uitkomen, nou ik doe heel graag mee, een kansje wagen, wie weet.
Alvast bedankt voor het mooie gebaar.
Groetjes Willemina.

Anoniem zei

Dag Karin,

Ik heb pas de babydeken gehaakt voor mijn tweede kleindochter. Was een zeer welkom geschenk!

Ik doe graag mee aan de verloting.

Fijne feestdagen en een creatief 2014 voor jou.

Hartelijke groet, Marie-Louise


Anoniem zei

Ontzettend leuk. Ik doe mee.
Groeten van Ellen oschatz.

Florianne Kruijt zei

Ik doe graag mee. Zo'n mooi boekje winnen voor de kerst is een prachtige afsluiter van het jaar.
Groetjes Florianne Kruijt

Anoniem zei

Hoi Karin,

Ik bezoek je pagina regelmatig om te kijken wat je weer voor moois hebt gemaakt. De kerstvakantie nadert, dus ik ben op zoek naar een nieuw project. Misschien wel uit het leuke boekje dat je weg mag geven... Oftewel, ik doe graag mee!

Martine Jagtenberg

Madelon zei

ik heb het eerste boekje ook zo leuk, dus wil ik graag meedoen, dank je wel voor zo'n leuke actie en alvast fijne dagen, madelon

jorina zei

Wat verschrikkelek leuk!!! Ik doe heel heel graag mee. En duim heel hard dat ik win. Dat zou een goede afsluiter van het jaar zijn!!

Groetjes Jorina

Fred zei

wat een leuk boekje, die staat op mijn verlanglijstje.

groetjes, liesbeth

Jorien KJ zei

Leuk zeg! Ik doe graag mee!

Pom & Co. zei

Wat leuk zeg! Ik wil graag meedoen.
Groetjes Loes

Els Wynants zei

Heel leuk boekje, wil graag het vosje eens haken. I like

lies zei

wow zon boekje gaat er wel in als je net OMA bent geworden
dus laat ik ook eens poging wagen

gr lies

Anoniem zei

Ik zou heel graag mee willen doen. Lijkt me zo leuk om die figuurtjes te gaan haken.

Anoniem zei

O, wat een leuk boekje, doe graag mee.
Groetjes Marjan Top

Heleen zei

Wat een leuk boekje, hier maak ik graag kans op :) Ik was vroeger altijd aan het breien, maar de laatste tijd ontdek ik ook steeds meer hoe leuk haken eigenlijk is!

Anoniem zei

Super leuk boekje voor mijn a.s. schoondochter! Zij is een beginnend haakster en erg enthousiast!
Jeannette

Unknown zei

Erg leuk boekje lijkt me dat, ik zou graag kans maken, mijn kinderen vinden dat vast erg leuk.

Anoniem zei

Wow wat een leuk boekje vol inspiratie. Ik doe mee! Groetjes Stephanie

Made by Annemiek zei

Hallo Karin, ik wil ook graag meedoen met de verloting van je give away!

~*~Chanty~*~ zei

Nou ik wil ook wel een keer een gokje wagen door mee te doen !!

Groetjes Chantal

Nelleke van Driel zei

Ik doe graag mee! Groetjes

Anoniem zei

wat een tof boekje, ik wil graag meedoen, zou ook plezier doen aan mijn dochter

hildep@hotmail.fr

Lisanne Multem zei

OOO wat een super leuke give away!!!! Ik heb het eerste boek al, maar deze lijkt me nog leuker!!! Dat zou echt geweldig zijn voor de kerst, dan kan ik lekker aan de slag in de kerstvakantie... Ik waag een gokje!! en wacht in spannning af.... Fijne dagen iedereen...

Groetjes Lisanne
www.draadenpraat.blogspot.com

HaakEsje zei

Hoi Karin
Wat een super give away! En superveel reacties..Ik heb hem zelf al in het engels maar wil hem als ik zou winnen graag aan mijn zus geven. Groetjes Es