zondag 28 september 2014

Uitslag Dubbele Give Away

Lieve help, wat een reacties heb ik binnen gekregen!
Heel veel dank voor al jullie enthousiaste opmerkingen!
Helaas, kan ik niet iedereen belonen met een leuk boekje.
Hieronder zie je wie ik wel gelukkig mag maken...


Een exemplaar van Zoomigurumi 3 gaat naar:


en


***************


En  Amigurumi Winter Wonderland gaat naar:


en


******************

Gefeliciteerd!

Via het contactformulier boven aan mijn blog
 mogen jullie naam/adres/woonplaats gegevens
naar mij sturen.

Heel veel plezier met de boekjes!

************

Helaas, heel veel enthousiaste haaksters heb
ik niet blij kunnen maken.
Ik hoop, dat jullie fijn blijven haken.

De boekjes zijn o.a. te koop bij Bol.com




Kijk ook bij


*************

~X~

Photobucket

9 opmerkingen:

19angel89 zei

Waaaauuuwwiieee!! Je hebt hier iemand heel blij gemaakt!! :)
Echt super leuk dat ik gewonnen heb, bedankt!!
Ik ga de resultaten uit het boekje met jullie delen op mijn blog!

Groetjes,
Angel

Akkelien Smink zei

Wat een leuke verrassing! Ik ben ook heel blij!
Heel erg bedankt en hartelijke groet,
Akkelien

Tinneshobbyworld zei

Proficiat aan de winnaars !!!

Arzu zei

Wat een leuke verassing!
Ik kijk er naar uit om de patronen uit het boek te haken.
De resultaten zullen zeker op mijn blog geplaatst worden.
Bedankt en groetjes,
Arzu

Amber zei

Gefeliciteerd, winnaars. Jullie gaan vast met veel plezier allerlei leuke dingen uit de boekjes haken. Karin, bedankt voor het organiseren van deze leuke GiveAway.

Fijne dag, Margaret

Sofie zei

Leuk voor de winnaars ;-)

Floortje zei

Gefeliciteerd winnars! En veel haakplezier! Groetjes, Floortje

Maril Ramakers zei

degene die gewonnen hebben gefeliciteerd en geniet van jullie prachtige prijs.

maril ramakers

www.een-steekje-los.blogspot.nl

jenneke zei

dank je wel voor de toffe kans en een felies aan de winnaars