donderdag 18 september 2014

Dubbele Give Away

En toen mocht ik alweer een Give Away op mijn blog doen.
En niet zomaar een Give Away, nee..... het is echt een Super Give Away.
Hoe leuk is dat?!!!
Lees de informatie hieronder goed door alsjeblieft,
want dit wil je niet missen!
Er komen weer hele leuke boekjes in het Nederlands uit:
.

En ik mag van elk boekje 2 exemplaren weggeven.
YEAHHH!!!!

***

Eerst maar 's bekijken welke diertjes we vinden in
ZOOMIGURUMI 3:

Klik op de foto voor een grotere afbeelding.

15 leuke diertjes van verschillende ontwerpers.
Joke Vermeiren heeft het boekje samengesteld.

***

En dan natuurlijk ook de inhoud van
AMIGURUMI WINTER WONDERLAND:

Klik op de foto voor een grotere afbeelding.
Dit thema is overduidelijk winter en Kerstmis en bevat
15 patroontjes van de Italiaanse Ilaria Caliri, 
Zij heeft ook ontwerpen gemaakt voor Zoomigurumi.

***

Wat zijn ze leuk hè?!!

Wil je een kans maken om een exemplaar te winnen,
laat dan een reactie onder dit bericht achter.
In je reactie geef je aan welk boekje jouw voorkeur heeft.
Alleen reacties onder dit bericht tellen mee!
Vergeet niet je naam erbij te zetten.
t/m vrijdag 26 september a.s. kan je meedoen.
Daarna laat ik zo snel mogelijk weten wie
de gelukkigen zijn.

***

De boekjes zijn ook te reserveren op Bol.com:


Kijk ook bij:



Succes!
Photobucket

351 opmerkingen:

1 – 200 van 351   Nieuwer›   Nieuwste»
Marjo zei

Wat een leuke boekjes vooral dat egeltje vind ik gaaf!!

Greco-Crochet zei

Wat een leuke giveaway weer en wat zijn ze allebei weer leuk. Maar omdat ik dol ben op Kerst en haast niet kan wachten om de kerstbomen (ja bomen) weer neer te gaan zetten, kies is voor Amigurumi Winter Wonderland. We gaan duimen! Groetjes, Marion Uittenbogerd

Anneke V. zei

Super leuk! Ik vind ze allebei leuk maar als ik dan echt zou moeten kiezen ga ik voor zoomigurumi :-)

moontjuh ojevaar zei

Wat een gave actie! Ik vind het kerstboekje geweldig, krijg er spontaan jeukende handen van!
Groetjes Monique

Terray zei

Daar wordt je toch helemaal blij van....om zulke mooie boekjes te mogen weg geven. Graag ding ik mee naar het boekje amigurumi winter wonderland. Volgens mij is dit een heel veelzijdig boekje om genoeg inspiratie op te doen voor de komende wintermaanden. Graag dus!
Lieve groetjes Tertia

els zei

super wat een leuk gebaar ik vind ze allebei even leuk maar de kerst had ik al besteld dus gaan we voor die andere nogmaals wat een leuk gebaar gr els

Akke zei

Wat ontzettende leuke boekjes. Zoomigurumi 3 lijkt mij top.
Zou het leuk vinden om deze te hebben

Groetjes Akke Jansen

Birgitte aka Bietje zei

Wat een heerlijke boekjes. Voor kerst heb ik al een serie zelfgemaakte dingetjes, maar nog niets gehaaktst. Dus ik ga voor het winter wonderland boekje, gaaf.

Sarah Kestemont zei

Zoomigurimi 3 is mijn favoriet!!
Hopelijk heb ik het geluk dit boekje te winnen!
Vele groetjes,
Sarah Kestemont

Nicky zei

Oh, wat zou ik ze graag winnen! Zeker die met de winterhaaksels! Ik zit voorlopig nog huis. Herstellende van een operatie, dus dit zou een mooi tijdverdrijf zijn!

Groetjes Nicky

Dinaz ♥ zei

Wat geweldig dat je deze prachtige boekjes weg mag geven!!!
Ze zien er heel leuk uit. Ik zou de Winter Wonderland kiezen...spannend!


Fijne nazomer dagen! X Dinaz ♥

Shirley Bonke zei

Hoi Karin,

Wat een leuke give away zeg!
Ik zou graag mee willen dingen voor het boekje Zoomigurumi 3. Ik weet überhaupt niet of ik wel mee kan dingen, want ik ben geen zogenaamde volger, hoewel jouw blog wel bij mijn favorieten staat en ik regelmatig een kijkje kom nemen.
Ik wacht het dus even rustig af...

Groetjes van Shirley :)

crea d' emilia zei

Wat super leuk deze give-away. Op haakgebied heb ik al veel boekjes maar niks voor Kerstmis dus AMIGURUMI WINTER WONDERLAND zou ik erg leuk vinden om te winnen. Leuke dingen maken om het huis mee te versieren of om weg te geven. Ik zou echt heeeeeeel graag willen winnen. Een hele fijne donderdag gewenst (met dit mooie weer ;) ).

Lieve haakgroetjs,
Emily
(casacreaemilia.blogspot.nl)

Gertie van der Schors zei

Goedemorgen.
Wat een leuke actie. Ik zou graag het boekje amigurumi winter wonderland winnen. Wil dat jaar ene boom hebben met zelf gehaakte decoratie erin dus zullen er dingen vanuit dit boekje erin komen te hangen.
Gr, Gertie van der Schors

linda scheijgrond zei

Oh wat leuk!! Zou heel graag kans maken op het kerstboekje!!

Marga Holtkamp zei

Een superactie!!! En hier doe ik dan ook graag aan mee.
Moeilijk om te kiezen want ze zijn beiden schitterend. Maar ik wil graag een gokje wagen voor de winter wonderland. Lijkt me erg mooi voor de kerst. En dan koop ik die andere toch gewoon :)

Anoniem zei

Ik zou graag Zooooooooooomiguruuuuuuuuuummmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii winnen :) Ben aan het haken voor het goede doel en daar staan een hoop leukers tussen waar een hoop kinderen blij van zouden worden :D

Groetjes Jolien Y.

Sieta dijkstra postma zei

Wat een leuke actie
Beide boekjes zijn geweldige maar om samen met mijn dochter te haken zou ik voor het het boekje zoomIgurumi 3 gaan

Sieta dijkstra postma

elly smith zei

Hallo
Wat weer een super leuke boekjes als ik mocht zou ik gaan voor het kerst booekje

Ilonka Vis zei

Wat leuk weer om mee te kunnen doen. Ik zou graag mee willen doen voor het boekje Zoomigurumi 3. Beestjes haken blijft mijn favoriet. ��

Katzje Delannoye zei

Hallo Karin

wat een leuke give away! Natuurlijk doe ik graag mee, en mijn voorkeur gaat uit naar het winterwonderland boek ... omdat kerst toch altijd een beetje magisch is, niet ?

Liefs,
Katrin

marga1 zei

Hallo, graag wil ik een gokje wagen.
Voor Amigurumi Winter Wonderland.
Kerst staat voor de deur en ik wil graag weer iets maken voor de verzorgster van mijn man.
Staan leuke patroontjes in.
Groetjes
Marga

mingle-mangle zei

superleuk,
wij willen ook een kansje wagen

groetjes mingle-mangle

Anoniem zei

Wat weer leuke boekjes voor uren haak plezier. Alle patroontjes zijn super leuk toch zou mijn keuze op zoomigurumi 3 vallen het eendje en egeltje zijn geweldig. Ga heel hard duimen :-)

Renske Hoekzema-Prak zei

Wat super leuk. Kan niet kiezen. Denk dan de 2e. Maar de eerste is ook leuk ��

Dagmar zei

Wat een geweldige beestjes staan er in Zoomigurumi 3! Vooral de egel is fantastisch. Mijn vriend zeurt al maanden om een egel, dus het zou erg leuk zijn om dit patroon te kunnen maken! Ik maak dus graag kans :-)

Anoniem zei

Hallo, wat een leuke actie. Ik wil dat dierenboekje wel winnen. Daar staan echt super leuke dingen in. Ik ga duimen.

groetjes monique stolp

Viviane Laebens zei

Wow ,wat een superleuke give away..ik waag mijn kans en ga voor het tweede boekje...
Groetjes

Tasj zei

Ik zou heel graag het zwemmende nijlpaard willen maken ♡
Liefs TasjDutchess

Anoniem zei

GEWELDIG !!! Wat een superleuke aktie, mocht ik iets winnen dan gaat mijn voorkeur uit naar het kerstboekje, groetjes Evelien Bijl

Annette Nicolai zei

Wat een leuke actie! en zulke prachtige ontwerpen! Ik win eigenlijk nooit iets, zou het deze keer nou toch eens lukken????? Ik zou dan graag gaan voor het boekje Winter Wonderland en ik begin alvast maar te 'duimen' (haaknaalden en katoen liggen al pemanent klaar)

marit verhoog zei

Heerlijk, nieuwe inspiratie! En tsja, al schijnt de zon nog volop ik ga toch graag voor het winter/kerst boekje!

Dineke Zwaan zei

Hoi, misschien heb je nu 2x reactie van mij, maar zag mijn eerste reactie niet er tussen staan, vandaar dat ik het nog een x probeer. Maar ik zou graag kans maken op het winterboekje, wij hebben in huis met feestdagen een kerstdorp staan en daar zullen deze spulletjes leuk tussen staan.

Groetjes
Dineke Zwaan

Simone s haak en naai blog zei

Zoomigurumi's!! Supergaaf!! Ik doe graag mee!
Groetjes Simone

Annika Hoogendoorn zei

Wat een leuke actie weer. Ik doe graag mee voor de Winter Wonderland. Wat een leuke amigurumi's. Dat zouden mijn jongens geweldig vinden!
Groetjes,
Annika Hoogendoorn

marijke kamerman zei

dat zoomigurumi is wel helemaal super zeg. gr Marijke Kamerman

R. Mulder zei

Super gave weggeef actie. Deze kan ik wederom niet missen. Ik zou super graag het Zoomigurumi 3 boekje willen hebben om nog meer leuke cadeautjes voor anderen te kunnen maken. Tot nu toe heb ik al vijf mensen blij kunnen maken met mijn haaksels. Deze schattige dieren kunnen daar niet bij ontbreken.

Gr. Sybille

Vera de Gries zei

Wat gaaf! Natuurlijk waag ik een kansje en doe ik mee, voor Zoomigurumi 3. Lastig kiezen hoor, beide boekjes zien er echt onwijs leuk uit!

Liefs, Vera

creatieve-vlinder zei

Zooooo leuk, ik val helemaal op dat egeltje van Zoomigurumi 3

Dorien Geurts zei

Wat een leuke actie weer! Ik doe graag mee voor het winterwonderland boekje.

Natasja Wolsing zei

Wauw wat een gave actie zou graag mee doen
Prachtige boekjes

jose bron zei

hoi karin ik zou heel graag de giveaway wiilen winnen die van winterwonderland heeft mijn voorkeur.andere jaren maakte ik kerstkaarten met 3d techniek, maar hoe leuk is t om in plaats daarvan kleine "kerst"beestjes te sturen groetjes jose bron

Rianneshaaksels zei

Wat leuk! Boekjes heb je nooit te veel :D Ik ga voor de kerst variant, kan ik fijn aan de haak voor de hele familie! ;)

Groetjes Rianne

Tineke zei

Wow ik vind allebei de boekjes prachtig, maar mijn voorkeur gaat uit naar de winter en kerst, krijg er spontaan zin in.
mooi actie
Groetjes tineke

Anoniem zei

Wat een leuke boekjes, die met dat winter wonderland vind ik onwijs leuk...ik doe graag mee....

Linda Annink - Vonk zei

Wauw !!! Wat gaafff en lief dat je ze weggeefd ♡♡ Ik vind ze allebei super maar ik zie een patroon in het Kerst/Winter boekje staan van een luchtballon :-) :-) En aangezien we als kado van onze kinderen & ouders een luchtballonvaart voor onze 25 jarige bruiloft hebben gekregen.......Ga ik daarvoor !!!!
Groetjes van Linda

Anoniem zei

wat een gave boekjes komen er aan.
Ik zou graag het boekje Zoomigurumi 3 willen winnen.
Wat een leuke objecten staan daar in.

Groetjes Els van Os

Carla Killens zei

oooooooooh ! ik ben verliefd op dat egeltje, ik waag mijn kans voor Zoomigurumi 3.
Liefs!

Anoniem zei

ik vind beide boekjes leuk maakt me niet uit welke gerda wieringa

Rosaly zei

Ooohhhh wat gaaf zeg!!
En wat super dat je een give-away organiseert!
Ik zou graag gaan voor de Zoomigurumi 3, want dat vosje dat er in staat wil ik haken voor de babykamer (en de rest van de patronen krijgen vast ook een mooie bestemming ♡).
En nu duimen!!
Fijne dag,
Rosaly

heiden smet zei

Wat super leuk zeg als echte kerst verslaafde zou ik graag kans willen maken op het boekje amigurumi winter wonderland ,om bij mijn collectie toe te voegen lieve groetjes tara

Monique zei

Leuk! Ik maak graag kans op het eerste boekje

Anoniem zei

Dat egeltje is geweldig!!!
Gr Jannie Funcke

Marielle de Jong-Blokland zei

Ik zou zoomigurumi wel willen winnen, wil al heel lang een vosje maken en deze zijn echt super leuk

Anoniem zei

Ow ow wat een leuke boekjes.ik ga voor dezoomigurumi. 3 super deze give-away.groetjes
Marrie mak

Darkling zei

Wat een prachtige prijzen! Graag zou ik meedingen voor het Zoomigurumi 3 boekje.

Groetjes,
Froukje uit Roermond

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hallo Karin ,
Wat zijn ze beiden onwijs mooi en erg lief gemaakt;)
Ik zou toch voor Zoomigurumie 3 gaan..gewoon omdat ze TeGek zijn!
Succes iedereen.
Liefs sonja

nooijens60 zei

Wat super zeg ik kan niet kiezen dus mocht ik iets winnen dan laat ik me graag verrassen
groetjes van renata uit Veenendaal

Karen Duin zei

Hoi Karin,
Wat een leuke give-aways weer! Ik zou de Zoomigurumi 3 kiezen... Groetjes, Karen

Hanneke zei

Wat een leuke boekjes. Natuurlijk wil ik hier heel graag aan meeloten. Het is wel heel moeilijk kiezen maar ik ga toch voor Zoomigurumi 3.

Matje zei

Dit is echt een super giveaway.
Ik doe graag mee. Ze zien er weer mooi uit
groetjes martina

Anoniem zei

Wat een te gekke give away! bijna een onmogelijke keuze!!! ik ga voor het kerst/winterboekje!

Groeten Janneke!

Maril Ramakers zei

wat ontzettend leuk is dit. ik zou gaan voor het winterwonder land boekje al is kiezen eigenlijk niet te doen.
groetjes maril ramkers

Brenda zei

Wow wat een leuke boekjes en wat een leuke actie. Ik ga helemaal voor het Winter wonderland boekje. Is u de tijd om eraan te gaan beginnen tocht!

maaike van klaveren zei

Wat gaaf! ♡♡♡
Ik doe graag mee voor amigurumi winter wonderland!

Lize van der Ploeg zei

Ik doe ook graag mee! Wat een leuke boekjes. Als ik zou winnen, maakt het me niet zoveel uit welke. Vind ze allebei heel leuk.
Groetjes Lize

Margje zei

Ik doe ook mee!
Leuk!
Ik ga voor Zoomigurumi 3

Marianne haakt en naait zei

Wat een geweldige give away! Wat een geluk dat je dat je deze weg mag geven.
Ik kan maar moeilijk kiezen... Ik ga dan toch voor het winter/kerstboekje.
Lieve groetjes,
Marianne
www.mariannehaakt.blogspot.nl

Bep Besteman zei

Wat een leuke boekjes, ik zou graag meedoen voor het Amigurumi Winter Wonderland boekje. Lees je blog bijna dagelijks, ben geen officiële volger maar hoop dat ik toch mag meedoen.
Groetjes Bep

Anoniem zei

Als,als,als...... Ik mag winnen kies ik voor het Winter en kerstboekje.
Leuke actie Karin.

pleunepiep@hotmail.com

19angel89 zei

Ohh wat een super leuke giveaway! Bedankt hiervoor :)
Ik waag heel graag een kansje voor het boekje 'Amigurumi winter wonderland' om maar vast in de heerlijke winter en kerst sferen te komen, hihi!! :)
groetjes,
Angel
(angelshandmadewithlove.blogspot.nl)

Rhonda Bas zei

hoi ik ben Rhonda


super leuk van jou zo een giveaway te doen ,, ik zie beide boekjes graag , maar als ik 1 mag winnen zou ik graag AMIGURUMI WINTER WONDERLAND:winnen !!!

alvast bedankt Karin

Pieternel Hepping zei

Wat een leuke give away. Ik ga voor het winter/kerst boek. Ik hou er namelijk van eigen gemaakte dingen te gebruiken bij decoreren.
Hartelijke groet, Pieternel Hepping

JoJo zei

Wauw wat een giga gave give away ik doe heel graag mee. Ik wil kans maken op Winterwonderland wat een leuke patroontjes staan daar in zeg. groet Jolanda

Supersoesje zei

Wat een super leuke give-away! Mijn haakhanden jeuken om aan de slag de gaan met de patronen uit deze boekjes :D Ik waag graag een kans voor ZOOMIGURUMI 3!
Groetjes Geertruida

Chantal Driessen zei

Wat een super leuke boekjes! Ik ga bijna met zwangerschapsverlof en kan wel wat afleiding gebruiken! Zou heel graag het boekje Zoomigurumi 3 willen om leuke beestjes te haken voor in de babykamer!!

Els Blom zei

Hoi Karin ik zou heel graag het boekje met de winterfiguurtjes willen winnen. Ik heb eerder voor jou patronen gehaakt om het patroon uit te proberen. En dat is zooo leuk om te doen, ze waren ook zo leuk.
Groetjes Els Blom

Barbara van der Heijden zei

Wat een leuke give-away!

Ik waag graag een kans op het boekje Winter wonderland!

Anoniem zei

Wat leuk!!!
Ik vind winter wonderland errug leuk!
groetjes jantina van asselt

Lenie Van der wiel zei

Wat leuk, vind het winterwonderland erg leuk.
Gr. Lenie v.d. Wiel

Els van Elferen-Jacques zei

Wat een leuke give away ik vindt ze allebei super maar als ik moet kiezen ga ik toch voor amigurumi winterwonderland. Maar ja ik heb wel geluk in de liefde maar niet in het spel dus dat zal dit keer ook niet zijn maar maakt niet uit ze zijn super.
Groetjes Els van Elferen

Selda Turkoglu zei

Leuk weer een kans om mee te doen zoomigurumi 3 waag ik mijn kans
Groetjes selda

Esje zei

Wat een superleuke give away!
Ik zou AMIGURUMI WINTER WONDERLAND wel willen winnen..
Om voorbereidingen te kunnen treffen voor de winter/kerst..


Gr, Esje

Akkelien Smink zei

Wat is dit een leuke give-away en wat wordt dat moeilijk kiezen voor jou.... Er zijn nu al heel veel deelnemers. Ik vind het ook al lastig om te kiezen uit deze twee superleuke boekjes. En toch.... dat schaapje, die koe, het nijlpaardje... Mijn voorkeur gaat uit naar het eerste boekje.
Groetjes,
Akkelien
(debreimeisjes.blogspot.nl)

Anoniem zei

Jaaa winterwonderland lijkt me heel erg leuk! gezellig om het huis mee te versieren voor mijn kindjes!
Groetjes Patricia Ros
patriciaros@ziggo.nl

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Wat leuk ! Ik doe graag mee aan deze give away , heb geen voorkeur voor een boekje vind ze beide erg leuk en ze staan op het verlanglijstje hoe leuk zou het dan zijn op er 1 te winnen !

Gr chantal put schoutene

Creadiva zei

hier doe ik aan mee Super Give away en ga voor Zoomigurumi 3

Diane

Anoniem zei

Geweldige give away. Mijn voorkeur gaat uit naar amagurumi winterwonderland. Gewoon om alvast helemaal in de juiste sfeer te komen voor de komende winzerperiode. Succes met de loting. Gr. Kristie Spijkers

Kimberly Pronk zei

Och wat een gave give away! Ik zou bijna niet kunnen kiezen! Zou met beide erg blij zijn, maar als ik echt zou moeten kiezen, dan het kerstboekje! Leuk leuk!

groetjes Kimberly Pronk

Celine van Vliet zei

Oh oh wat een leuke actie! Zoomigurumi 3 zou mijn collectie compleet maken!

Esther Pelsma zei

Lijkt mij allebei hele leuke boekjes die ik graag zou willen winnen maar als ik een keus moet maken ga ik voor zoomigurumi 3. Groetjes Esther

Katrien zei

Ik zou het Zoomigurimi-boekje graag winnen! Ik ben al 2 jaar van plan om een mobiel te maken voor op de kamer van mijn zoontje, en dit zou een prima stimulans zijn om er eindelijke eens werk van te maken!

Renske zei

Ik waag een berichtje voor Zoomigurumi 3.
Gave diertjes staan er weer in.

Succes met deze gave blog!

Groetjes,
Renske

Renatha zei

Geweldig leuke boekjes zeg! Zoomigurimi 3 lijkt me fantastisch om te winnen vanwege het schattige vosje. Precies het vosje als op het geboortekaartje van mijn pasgeboren zoontje ♡

Margretha van Asselt zei

O, ik ga voor de zoomigurumi 3. Kan geen genoeg van het haken krijgen met al die leuke beestjes!!!
Groetjes Margretha van Asselt

Anoniem zei

wat een superleuke give away! ik zou graag mee doen voor Zoomigurumi 3. met mij vele anderen zie ik, dus ik ga heel hard duimen!
groetjes,
Marjan Verkuijl

sanneke v zei

Wow wat een gave boekjes. Mijn voorkeur gaat uit naar zoomigurumi 3.

els b zei

Ben helemaal wild van het Winterwonderland boekje! Ontzettend leuk en nog ruim op tijd voor deze winter!

yolanda zei

Hoihoi,
wat een leuke give-away weer!
ik doe graag mee voor het boekje "amigurumi winter wonderland"!

groetjes yolanda van berkom

Ina zei

Wat een leuke boekjes, zo fijn dat er mensen zijn die zulke dingen bedenken en maken om zoveel anderen blij te maken. Zelf zou ik voor de kerstfiguren gaan, iedereen geniet van zoiets moois met de kerst in de boom, de krans en nog veel meer plaatsen.

Anoniem zei

Ik ben momenteel ziek thuis en t enige wat een beetje gaat is haken.lijkt me enig om het winter boekje te winnen om m'n gedachten te verzetten

Gr. Inge

De Kootjes zei

Erg leuke aktie, Karin!
Iedereen veel geluk.
Graag de Zoomigurumi.
Bernadette

Anoniem zei

Wat een boel reacties al, toch wil ik ook graag
meedoen voor het winterwonderlandboekje, wat ziet het er leuk uit!
Maar even afwachten of ik ook eens iets
mag winnen.
Groetjes, Betsy

Miranda zei

superaktie!!
ik zou graag het boek zoomigurumi 3 willen winnen! kan ik inspiratie opdoen voor de knuffels voor hartendekens!!
groetjes Miranda Noblesse.

Anoniem zei

Wat een super leuke give away, kan bijna niet kiezen. Maar denk dat ik voor de zoomigurumi 3 ga! Bedankt Karin voor deze leuke aktie!
Groetjes jacqueline S

gusta zei

Wat een leuke give-away. Mijn keuze is het boekje winter wonderland.
De ballonvaarder vindt ik geweldig.
succes.

Anoniem zei

o, o, o, wat leuk. wie niet waagt wie niet niet wint. ik ga voor zoom 3........ geweldig. groetjes carla va duijn

Freubeline zei

Super gaaf! Ik waag heel graag een kansje voor het Winter Wonderland boekje!

sassefras zei

Wauw, wat een leuke actie. Het amigurumi in Winter wonderland boekje ziet er erg leuk uit! Graag doe ik mee aan je actie voor dat boekje. Gr Saskia

Kaatje Kip zei

Superleuke give away....ik zou kiezen voor zoomigurumi 3! wordt altijd vrolijk van jouw blog! Succes!

Annelies zei

Zeer leuk! Ik ben een fan van diertjes en kleine spulletjes haken.
Winterwonderland heeft mijn grootste voorkeur.
Spannend! :-)

Annelies

Lammy Slob zei

Wat een leuke give away. Als ik zou winnen kies ik voor Winter Wonderland! Groetjes Lammy

Rita Russe zei

super hoor , en zoveel reacties al , maar toch waag ik m'n kleine kansje en zou dolgraag " winterwonderland " winnen
rita-vitrien@blogspot.com

Friemel En Tinus zei

Wat leuk! Ik doe graag mee! Dan ga ik voor zoomigurumi 3! Groetjes. Lotte

Marieke Jansen-van Leeuwen zei

Ik zou het boekje winter wonderland heel leuk vinden dan zou ik de kerstboom etc gaan versieren

Lisanne Multem zei

Wat een te gekke give away! Heel erg leuk! ik doe graag mee voor het kerstboekje, zo schattig! Spannend..! Groetjes Lisanne

Fam Waanders zei

Wat een leuke give away ik kom al bijna in de kerststemming wat een mooi boekje.
ik waag maar een gokje spannend.........

anemoona zei

Amigurumis heb ik mij nog niet aan durven wagen. Misschien dat daar nu verandering in gaat komen? Ik ben dol op kerst, dus ik ga voor het kerstboekje. Ik ben benieuwd ^_^.
groetjes, Yvonne

Anita zei

Wat een leuke give-away weer.
Ik doe graag mee voor Zoomigurumi 3, ik vind de schildpad in dat boekje zo leuk.

Angèle zei

Geweldig weggeefje! Zoomurgani 3 is favoriet bij mij. Het vosje... om te smullen! Dank je wel voor de kans een boekje te winnen.

Anja/ChériesCrochet zei

Dat ziet er super leuk uit !!
Ik vind de kerst patroontjes prachtig !

Esther Bloch zei

Wat een heerlijke boekjes! Vooral zoomigirumi 3, wat een schatjes. En nu maar duimen.......
Veel haakplezier op deze zonnige dag!
Esther Bloch

Anoniem zei

Super give-away en zo moeilijk om te kiezen. Beide boekjes zijn zo leuk. Maar ik denk toch dat ik dan toch ga voor Zoomigurumi 3.

Groetjes,
Emma A.

Niek Li zei

Ohh wat zijn ze leuk!! Vooral AMIGURUMI WINTER WONDERLAND!

Carine van Spronssen zei

Wat een geweldige give-away!
Ik vind vooral Amigurumi Winter Wonderland leuk. Dat is weer eens wat anders haken voor kerst dan de gebruikelijke kerststal :)

bianca van veen zei

De winter haaksels. Ik vind de pinguïn zo leuk.

diana estoppey zei

wat een leuke aktie en super leuke boekjes. ik vind het boekje winter wonderland erg leuk ben dol op de rendiertjes.

Groetjes Diana Estoppey

Arzu zei

Hoi, ik doe graag mee. Ik kies voor Amigurumi Winter Wonderland.
Groetjes,
Arzu

Pippa's Hus zei

Leuke boekjes!! Ik wil graag voor het winterboekje gaan. XX Esther

Anoniem zei

Het zijn echt leuke boekjes. Ik heb ze beiden al op mijn verlanglijst staan bij Bol.com, maar als ik echt moet kiezen dan ga ik toch voor de Zoomigurumi 3, nr 1 en 2 staan ook al in de kast en deze moet er echt bij komen.
Wat ontzettend leuk dat je deze als give away mag weggeven.
Gr. Danitsja Peekel (peekie80@yahoo.com)

Lotte Hermsen zei

Ahh wat lief!! Ik kijk heel vaak op je blog en haal er heel veel inspiratie vandaan!

Ik doe graag mee voor het winterwonderland boek!!

Mijn naam is Lotte Hermsen :)

MootjeK zei

Oooo, die zoomigurumi's zijn schattig! EN ik denk dat mijn dochter er ook heel graag een paar van zal willen hebben!

Marije zei

Ik wil graag de zoomigurumi 3, hoewel ik de winter wonderland ook heel leuk vind

De Knuffelshop zei

Wat een leuke boekjes joh en wat een superactie..... Zou heel graag ´n boekje ontvangen en heb geen voorkeur......leuk voor m´n kleinkids en om andere hier blij mee te maken.

gr. Trudie

Anoniem zei

Superleuk allebei, maar mijn voorkeur gaat uit naar zoomigurumi.
Groetjes Ilion Elverding

Lieke Smeijers zei

Oooh ik vind ze allebei zo leuk! Uhmm, dan ga ik toch voor Zoomigurumi 3, omdat ik daar al vanaf mijn verjaardag op zit te wachten (en die was op 21 maart)! Ik heb zelfs 20 opzij gelegd zodat ik dit boekje zou kunnen kopen! Winnen is natuurlijk veel leuker, en beter voor mijn portemonnee :D

Christine Westerhof-van Haaften zei

Oh...wat een leuke give-away! Ik ga voor Amigurumi Winter Wonderland...en nu in spanning afwachten...!

Sasja de Boer zei

Wat leuk!! Dolgraag amigurumi winter wonderland! Groetjes Sasja de Boer

Jolita zei

Wat een waanzinnig leuke boekjes! En wat heerlijk dat je ons de kans geeft zo'n prachtboekje te winnen! Ik kan bijna niet kiezen maar dat moet hè..... dan toch winterwonderland.

Groetjes, Jolita

Marloes en Dieuwke zei

Wat een ontzettend leuke actie!! Met name die egel en die koe uit het Zoomigurumi 3 boek zijn FANTASTISCH! Egeltjes zijn mijn lievelingsdieren, maar probeer maar eens een patroon te vinden. Deze is echt geweldig. Wat zou ik die graag winnen. Veel succes iedereen!
groetjes,
Dieuwke

Amber zei

Twee super leuke boekjes met grappige en lieve patronen. Jouw weggeefactie is weer top. Het loopt storm qua reacties. Ook ik waag een kansje. Graag voor Zoomigurumi 3.

Fijne dag, Margaret

Susiewan zei

Mooi! Er zitten echt héle leuke patroontjes bij (oh, dat egeltje! Cute!)
Maar als ik dan toch zou moeten kiezen, dan kies ik voor 'Amigurumi Winter Wonderland'
Ik krijg daar spontaan inspiratie van! :D

monique bartolucci zei

Wat een leuke boekjes.
Ik vind de keuze ook heel moeilijk, maar ik ga toch voor de zoomigurumi 3.
Succes allemaal :-)

jenneke zei

wowww wat een gave / toffe actie... ik zou graag een kansje proberen te wagen voor zoomigurumi 3 ..... tussen al deze mega reactie's al :-) toi toi toi voor iedereen en dank je voor de kans
lieve gr jenneke van maurik

Maartje Leliveld zei

Ik vind beide boekjes super leuk om te haken en om te gebruiken bij kinderboeken om verhalen uit te beelden. Ik vind het kiezen er lastig, maar kies voor het winterwonderland boekje!

Maartje Leliveld

Monique zei

Wat een prachtige boekjes een super give-away!
Graag doe ik mee, mijn voorkeur gaat naar Winter Wonderland, om al vast in kerst sfeer te komen.
Lieve groet, Monique

Ina Herbes zei

ik vind zoomigurumi het leuks
ook vind ik het weer een gav aktie dus duimen maar

Anoniem zei

O wat leuk!! ik zou ze beide graag winnen maar omdat ik een voorkeur door moet geven ga ik voor winter wonderland :)
Groetjes Anneke Veldman

Eline Gardebroek zei

Wat een leuke give-away! Ik doe graag mee voor het boekje zoomigurumi 3.

Kim zei

Leuk leuk!!! Allebei, maar zoomigurumi 3 wint het toch nét. Dus daar wil ik graag een gokje voor wagen.
Fingers crossed allemaal :)

Kim mastenbroek

ANNA zei

Graag doe ik mee, mijn voorkeur gaat uit naar Winterwonderland.

Anoniem zei

Ik ga voor het boekje winter wonderland.
kan ik alvast in de kerstsfeer komen met mijn grootste hobby. Groetjes Cindy Lavrijsen

hetmeissievandegitarist zei

Wat een enorm leuke boekjes zeg van dat mini haken........zijn allebei niet te versmaden maar stiekem is het winterboekje mijn favotje.
Doe dus graag mee voor de verloting hiervan...hahaha.

Lieve groet van mij,
Gerd@ Brozius.

Anoniem zei

Wat een leuke Give Away aktie, het lijken allebei hele leuke boekjes maar als ik dan toch moet kiezen ga ik voor Winter Wonderland

Groetjes joanetta van keeken

Jessica Vogels zei

Super leuke actie en ik doe ook graag mee. Ik wil graag de winter wonderland. Sinds we kinderen hebben, hebben we een kindvriendelijke kerstboom gevuld met veel kleur en hangers die niet breken. Met dit boek heb ik er weer genoeg inspiratie bij.
Jessica Vogels

Annick zei

Annick zegt,

echt weer iets om te doen tijdens de koude wintermaanden. Leuk dat je er twee mag weggeven.

Mijn voorkeur gaat toch een beetje meer uit naar ...ZOOMIGURUMI 3

Groetjes

Anoniem zei

Super de winterwonderland vind ik erg leuk

Anoniem zei

Vergeet ik mijn naam erbij te zette hihi Bea Nijboer

Anoniem zei

Leuk. Ik vind de dieren uit Zoomigurumi 3 erg leuk.
groet Jikke

Anoniem zei

Ik laat mij verrassen ben nog niet zo'n ervaren haakster :) Trudy Binnendijk-Hofman

Marieke Saelman zei

Wat een leuk actie, ik doe graag mee voor het boekje met het winterthema!
Groetjes,
Marieke

Petra Lederer zei

Hoi Karin,

Ze zijn alle bij erg leuk maar Amigurumi Winterwonderland daar staan leuke dingen in om in de Kerstboom te hangen. Erg leuk deze Give a Way

Esther van Nieuwenhuizen - Poiesz zei

Ik ben gek op de kerst! Dus winter wonderland lijkt me superleuk om te winnen!!!

Anoniem zei

Geweldig ik wil graag meedoen voor het boekje zoomigurumi 3 ik vind ze allebei leuk maar deze is favoriet . Kan ik leuke knuffels maken voor m'n kleinkids
Groetjes sylvia eilers

Anoniem zei

Ahh super leuke boeken en een leuke giveaway ik zou graag de Zoomigurumi 3 willen met vriendelijke groet Claudia de J

Tinneshobbyworld zei

Wauw Karin ... dit is een super leuke give away. Graag zou ik een kansje wagen want ze zijn gewoon te cool om ze niet in huis te hebben.Lets hope!!!

Minimoek zei

Super Karin, wat een leuke boekjes en wat een hoop reacties al. Maar ik waag toch een gokje en doe graag mee voor het Zoomigurumi 3 boekje, vind dat koetje helemaal te gek!! Groetjes Linda

Nynke Boer zei

ZOOMIGURUMI 3 lijkt me erg leuk

Anoniem zei

Woh Karin, De Winterwonderland interesseert me enorm!!! Chris B.

Anneke zei

Wow wat een mooie give away.Ik zou gaan voor winter wonderland. \bedankt voor deze mooie kans. \groetjes Anneke

Monique zei

Argugumi winter wonderland lijkt mij heel erg leuk

Anoniem zei

Oh wat leuk allebei. Ik heb nog nooit iets gewonnen en daarom zou ik het, na een jaar met tegenslagen, helemaal geweldig vinden als dit mij nu eens zou overkomen. Groetjes Constance Theeuwes

Anoniem zei

Wat super verwennerij. Als ik dan toch mag kiezen....hoe moeilijk dat ook is dan ga ik voor.....het winterboekje. En nu maar duimen dan...

Sanneke zei

Dat Kerstboekje ziet er echt super schattig uit! Groetjes Sandra

Anoniem zei

Was ik toch mijn naam vergeten te vermelden.
Groetjes. ..Jackie Roelofs

Anoniem zei

Het boekje winter wonderland lijkt me heel leuk ! groetjes van Simone Appelboom

Francis zei

Wat leuk! Ik zou graag mee doen voor het boekje zoomugurumi 3!
Bedankt voor de kans.
Groetjes, Francis Sinke

Constance zei

Ben vandaag jarig, dus loot ik graag mee, voor het boek, Zoomugurumi 3.
Zou heel blij zijn, hoera!!!!

Gr Constance Bakhuisen

Jolanda Tiernagan zei

Ohw wat een leuke give away! Ik waag een gokje voor het boekje met dierenpatronen(word blij van natuur en dieren), kerst word dit jaar nogal zwaar dus in kerstpatroontjes even geen zin...

Huggie van jo0tj

MManon zei

Leuke give away! ikga voor Zoomigurumi 3.

Groetjes Manon Mink

Anita Oele - van de Grint zei

Ik ga toch ook een kansje wagen;-) Ik ga voor Zoomigurumi3
Groetjes Anita Oele

Mabette Wieland zei

Wat een leuke boekjes! Ik hoop dat ik het boekje Zoomigurumi 3 mag winnen.
Groetjes,
Mabette Wieland

Jeanette Knuffies zei

Wat ontzettend leuk. Nog nooit een give away gewonnen, maar gewoon blijven proberen!
De Zoomigurumi 3 lijkt me erg leuk om te winnen.

Groetjes JeanettesKnuffies

Chantal Stokkel zei

Wat een leuke boekjes. Ze lijken me allebei leuk, maar kies met de winterperiode voor de deur voor boekje AMIGURUMI WINTER WONDERLAND. Groeten Chantal

Carole zei

oowwww, dat kerstboekje is L E U K!!! ik vind het huisje leuk, de klokjes, het vogeltje, het rendiertje.... He-le-maal flieft!!!!

groetjes,
Carole

Coosterhout zei

Ik doe graag mee! Het winterboekje is mijn favoriet. Groet, conny van oosterhout

Yvonne G zei

Wat leuk! Ik doe graag mee voor ZOOMIGURUMI 3! groetjes

Yvonne

Kreatita T zei

Ooooh, die boekjes zien er superleuk uit.
Ik ben vooral fan van zoomigurumi 3.

En nu... fingers crossed

Liek zei

Wat geweldig leuk dat je ze met een give away mag promoten! Ik sluit me achter in de rij aan. Dat egeltje... net iets voor mijn dochter, die egeltjes spaart.
Succes! Angélique

Floortje zei

Wat een leuke give away! Ik wil heel graag meedoen voor het boekje 'Amigurumi Winter Wonderland'.

Anoniem zei

Ja de keuze is voor mij niet zo moeilijk. Kerst is de tijd voor het jaar voor mij om helemaal los te gaan. De laatste jaren wordt alles wat je kan haken voor kerst gehaakt door mij dus als ik mocht kiezen ga ik natuurlijk voor Winterwonderland.

Groetjes Tanja Verweij

ps heb pas uw blog ontdekt, wat ga ik daar een hoop inspratie van op doen

Anoniem zei

Ohhh wat een leuke actie! Zou leuk zijn om het boekje zoomigurumi 3 te winnen; eindelijk eens proberen om wat anders te maken dan kleding of huishoudelijke dingen.

Groetjes Carola

Janey van hoeij zei

Wat een leuke boekjes! Ik zou gaan voor het boekje amigurumi in winter wonderland! Kan ik lekker vooruit tegen de kerst :).
Groetjes Janey van Hoeij

Rebecca van der Vaart zei

Wat een leuke actie! Ik zou graag het zoomigurumi boek willen winnen, wat een ontzettend leuke diertjes staan daarin!

Verona zei

Mooie boekjes. Leuke give away. Winterwonderland lijkt me wel heel leuk.
Groetjes Verona

IngeDeV zei

Wat een leuke giveaway weer en wat zijn ze allebei weer leuk.
Ik zou kiezen voor het Zoomirugumi 3 boek.
Duim duim duim en nu aftellen maar
groetjes IngeDeV

Natasja Koffeman zei

Niet zo gek dat er massaal op wordt gerageerd. Zo,n super actie wil je toch niet missen? Beide boekjes zijn echt erg leuk, heb dan ook geen enkele voorkeur.
Of misschien toch zoomigurumi?

LizeWeytens zei

Wat een heerlijke giveaway! Beide boekjes staan vol leuke patroontjes, maar... Persoonlijke voorkeur voor zoomigurumi!

Vera zei

wat een superleuke actie. Heb geen voorkeur. Ze lijken mij allebei heel leuk. Mijn handen jeuken wel om er wat van te haken.

Skunkamamsie zei

Ik ga helemaal voor Zoomigurumi :-)

«Oudste ‹Ouder   1 – 200 van 351   Nieuwer› Nieuwste»