zondag 31 januari 2010

Cadeautjes

Morgen is het februari en dat betekent voor ons: veel verjaardagen.
Onze 2 dochters en ik zijn in deze maand jarig. Ook mijn vriendin en haar 2 dochters zijn in februari jarig.
Vandaag gaan we alvast de verjaardag van de vriendin en dochters vieren.
Gisteren heb ik cadeautjes gekocht.... en toch..... ik was niet helemaal tevreden...
En wat doe je dan? Haken!
Gistermiddag heb ik met katoen (Paris van Drops/Garnstudio) en haaknaald nummer 5 ½ een olijfgroene pannenlap en een zandkleurige pannenlap gehaakt, afgewerkt met een off-white randje. Ze zien er nostalgisch uit!
Vanmorgen heb ik nog een sleutelhanger gehaakt van een rood/roze bloem met groen blad, afgewerkt met een rood/wit lintje.
Ik vind het heel leuk om deze kleine dingen te maken.
Ik ben er blij mee. Ik hoop dat de ontvangers er ook blij mee zijn!

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Very very nice Karin!
Good idea.
Busy month February me too!
Love your work as usual.
Hugs and Love Suex

CONNY*MADE zei

hoi karin,

da word de februar ja een echte vrouwenmand...lach
wat leuk als jullie allemal zo jarig zijn.

groetjes conny

dan heb je de rest van het jaar rust.....

RaggedyKisses zei

I just love those two potholders, simple yet very elegant, too pretty to use!! LOL!!! Your work is beautiful!!!

Anne :)

Kimbles zei

Snap Karin, my birthday is in February too!! it is a great month! I love the pot holders they look great and quick to do, I must try! Thank you for you comments about the hearts ** Kim ** x

Eva zei

Ik denk dat ze er heel blij mee zullen zijn. :-)

Ebi zei

Wat een leuke kadootjes! Ik ben uiteraard helemaal weg van de sleutelhanger...moet ik ook maar eens proberen nu de babyripple af is!

Ik zou het dekentje inderdaad graag zelf afleveren maar ik denk dat het ook wel leuk is om het in een mooie doos met wat hollandse verrassingen te versturen....ik ben er nog niet helemaal uit dus!
Ebi

Roos zei

Nou ik weet wel zeker dat ze er blij mee zullen zijn. Mooie pannenlappen en de sleutelhanger helemaal vrolijk.
Leuk is dat he om zelf kadootjes te maken, jij doet het in ieder geval erg goed!!

Cindy zei

Nou, ik wou dat ik zo'n vriendin had!
Ik kwam via via op je blog terecht. Je maakt echt hele leuke dingen en ik vind je foto's ook erg mooi!
Kom zeker nog vaker rond neuzen!
groetjes Cindy
www.uttemetut.blogspot.com

snoopydog zei

Lovely things! I am sure they will be loved by the recipients. Ros

Tineke zei

Nou Karin, daar hoef je niet aan te twijfelen hoor! Wat een enige cadeautjes zeg! Heerlijk hè, dat gefrutsel. Complimenten voor je leuke haaksels.

mama'ritha zei

Prachtige cadeautjes van een creatieveling. Ik ga je blog even verder bekijken. het ziet er zo gezellig uit.

Aritha

Judith zei

Hey Karin,

Ik kijk vaak op je site, je maakt fantastische dingen.Ben nu bezig met een zigzag deken, maar wil tussendoor wat anders gaan doen, de "lucy bag " Het toeval wil dat de voering die jij gebruikt hebt, dat ik daar een tas van genaaid heb, erg leuk. Dit terzijde. Ik vraag mij af hoe je die voering in de tas maakt? Gewoon onder de naaimachine? Dan zie je toch een zoom lijkt me? Ik hoor het graag als je een tip voor me hebt..Nu weer lekker naar buiten met het haakwerk!

Groetjes Judith