maandag 21 januari 2013

Hartjes voor Mare

Om te beginnen wil ik iedereen bedanken die op mij gestemd heeft bij Freubelweb.
Ik heb de 3e prijs gewonnen en daar ben ik heel blij mee.

♥♥♥

Ik heb ook weer gehaakt en ja hoor....
daar zijn ze weer:
♥♥ HARTJES ♥♥
 

De hartjes zijn gehaakt voor de actie:
BCB KLIMT VOOR MARE
Wil je deze actie steunen, kijk dan even op de site of op Facebook voor meer informatie.

♥♥♥

Nu we het toch over hartjes hebben.....
Over een paar weken is het Valentijnsdag,
ook dan zijn gehaakte hartjes heel leuk.

Mocht je nog niet weten hoe je ze maakt.... mijn patroon
 van het basishartje is met veel extra beschrijving en foto's HIER te vinden.


♥♥♥

Photobucket 

30 opmerkingen:

Tineke Bolleboom zei

Leuk die hartjes en dank voor je gratis hartjes patroon, helemaal super, en simpel eigenlijk als je dan goed kijkt!!!
De actie voor alpduez doe ik hier la iets plaatselijks,
groetjes Tineke
bollies53.blogspot.com

Daniela Milanesi zei

bellissimi e dai colori splendidi

TIO zei

Heel erg mooi!!

Dinah zei

Van harte Karin met je 3de plaats. Toch leuk dat je zo ver gekomen bental heb je dna niet de hoofdprijs de 3de is helemaal goed.
Ik vind je hartjes erg leuk en ga even kijken naar de website.

Lieve groet,dinah

Samantha van Aalst zei

Gefelicteerd met je 3e plek!

Je hartjes zijn super schattig. Ik ga gelijk even bij het patroon kijken.

liefs,
Samantha

Moos zei

Wat een geweldige actie Karin!

Enne als deze prachtige hartjes niet verkocht worden ..... dan weet ik het ook niet hoor hihihihihi!!!!!!!

Dinaz zei

Mooie actie Karin!! Super!
En gefeliciteerd met je 3e plaats! Goed gedaan!

Je hartjes zijn zo met een picotrandje ook erg leuk!

Groetjes Dinaz ♥

Ingrid vd Linden zei

Wat zijn het leuke hartjes geworden!
Echt top!

Groetjes Ingrid.

Lianne zei

Gefeliciteerd met je derde plaats! Je nieuwe hartjes zien er weer prachtig uit! Wie weet ga ik een paar maken voor Valentijnsdag.

Frances zei

Congratulations to you, Karin!

Your colorful crocheted hearts are a beautiful as every...there are so many variations...so many ways to play with colors and stitches. Each one is a gem.

xo

Plien zei

gefeliciteerd Karin, en de hartjes zijn ook weer super. Leuk hoe je daar steeds mee blijft variëren.

Alessandra zei

lovely!!!!
xxx Ale

Eef zei

Ze zijn geweldig!

Rita Janssen zei

Je hartjes zijn zoals altijd weer geweldig, ook ik heb al veel gebruik gemaakt van je patroon!
Bedankt hiervoor Karin!
Groetjes, rita.

Puur en Blij zei

Lovely as ever...

Mooie kleurencombinaties ook! *_*

Mors Hjertekurv zei

Lovley <3

Maddy zei

Gefeliciteerd met je 3e plaats Karin!! Ik denk dat bijna iedereen die haakt, je onderzetters ook wel een keertje heeft gemaakt..inclusief ikzelf:-)..zeer verdiend dat je in de prijzen bent gevallen!! Je hartjes zijn ook héél schattig! Grtzz..Maddy

sajuki zei

great :D
Greetings from Poland
Katarzyna


www.sajuki.blogspot.com

Jeannette zei

hartelijk gefeliciteerd met je 3de plaats Karin, schattige hartjes heb je gemaakt en voor een goed doel! Ik had jouw aangepaste patroon van het drops hart ook al gemaakt en op mijn blog gezet, bedankt voor al die leuke ideetjes die je wilt delen, groetjes Jeannette

madlen zei

Śliczne serduszka ;-)

galera zei

Que bonitos ,cada dia me gustan mas,besos

De KnutselFrutselOma zei

wat zijn het superleuke hartjes zeg!
mijn to do lijstje wordt steeds langer :-)

Groetjes Ingrid

Marjolijne zei

Gefeliciteerd met je prijs!
De hartjes zijn zo leuk, ik word er helemaal vrolijk van ;-) Ik ga strax de beschrijving eens goed bekijken end an lekker aan de slag. Vind ze ook super voor in het kamertje van m´n dochtertje!

Paola Santini zei

Bellissimi tutti così colorati!
Ciao

Mrs Twins zei

Hello Karin,
I am pleased to see you are enjoying your Crocheting again now!
Love your hearts great for Feb 14th!
Hope the family are well,
Love Suex

Brigitte Peetermans zei

Dag Karin,

Jouw hartjes zijn übercool en je hele blog doet me monkellachen. Als goede nieuwjaarsvoornemen startte ik een tiental dagen geleden zelf een blog:http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/
Daar is hier en daar ook wat gehaak te vinden.

Miriam zei

Wat zijn ze mooi!
Hoe heb je dat zilvergaren er op gekregen, geborduurd of later met een haaksteek?
Leuk, ook met dat randje!!
Heb zelf ook een boel hartjes gehaakt, tot ik even een hartjes-haak-stop had ingelast ;).

Fijne dag nog! Lieve groet,
Miriam

('t Bezige Bijtje)

Dedy Plug zei

Karin,

Ik kijk regelmatig even op je blog en raak er ook erg door geïnspireerd! Ik ben een beginnend maar fanatiek haker en kan dus wel wat tips, patronen en inspiratie gebruiken!

Zo ben ik van de week ook aan de slag gegaan met deze hartjes. Ik heb je gelinkt op mijn blog!

Ik zou het leuk vinden als je eens een kijkje neemt :)

haakhaakdedy.blogspot.nl

Groetjes!

Dedy

Dedy Plug zei

Karin,

Ik kijk regelmatig even op je blog en raak er ook erg door geïnspireerd! Ik ben een beginnend maar fanatiek haker en kan dus wel wat tips, patronen en inspiratie gebruiken!

Zo ben ik van de week ook aan de slag gegaan met deze hartjes. Ik heb je gelinkt op mijn blog!

Ik zou het leuk vinden als je eens een kijkje neemt :)

haakhaakdedy.blogspot.nl

Groetjes!

Dedy

Senhora Baruch zei

Olá,
Lindos corações de crochet!!!
:-)