woensdag 30 december 2009

Tadaaaa.... Paarse bloemen!!!

Het is gelukt!
De rommel is opgeruimd èn ik heb gehaakt. Met paars!
En oooooh, wat ben ik er blij mee. De kleuren zijn  veel mooier dan ik hier kan laten zien.  Maar goed, ik geef je natuurlijk wel een indruk van mijn vrolijke paarse haakwerk:


Met de drie kleuren van Katia Peru (nr. 23, 25 en 28) en haaknaald 7 heb ik een bloemensjaal en hoofdband gehaakt.
Het patroon van de sjaal komt uit The Happy Hooker van Debbie Stoller.
De hoofdband  heb ik zelf bedacht. Ik heb er een klein klepje aan gemaakt.
Voordeel van de hoofdband vind ik zelf, dat mijn korte haar niet plat wordt. Als ik een muts draag gebeurt dat altijd. En omdat het nu behoorlijk koud is in Nederland en het nog kouder gaat worden, kunnen mijn oren in ieder geval warm blijven!

Lieve blogvriendjes en vriendinnetjes: Ik wens jullie een heel gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar!
Tot over een paar dagen!

4 opmerkingen:

Roos zei

Leuk gedaan karin !! Vooral die warme hoofdband vind ik geweldig....Hmmm je brengt me op een idee. Fijne avond nog, groetjes

lotje zei

wat ben je toch een kanjer in het haken.
Wie verzint er nou zo iets.
Nou gewoon Karin dus
ik vind het super en het staat je heel leuk , ook weer leuk om zo iets eens kado te geven, wel aan iemand die er van houd want niet iedereen is natuurlijk gescharmeerd van haakwerk.
Maar ik vind het weer heel leukverzonnen.

Mrs Twins zei

Karin!
This is so beautiful! Well done to you! I just love it Just seen it over on Flickr, thought I would stop by and say hi and wish you all a Happy New Year!
You are so clever, wow! that's all I can say. I just LOvE IT!
Hugs and Love Suex

Ivonne zei

Ziet er erg leuk uit :)
Ik zit er over na te denken om het boek te kopen.
Via google nu hier (weer ;) ) terecht gekomen omdat ik benieuwd ben wat mensen van het boek vinden, vooral voor pas beginnende hakers/ters :)

Groetjes van Ivonne