zondag 25 april 2010

Bloemen voor Sibol

Het is alweer een week geleden, dat ik het laatste bericht plaatste. De hoogste tijd voor iets nieuws.
Het is nog steeds rommelig in huis, door de verbouwing op zolder. Gelukkig kan ik al zien hoe mooi het gaat worden.
Natuurlijk heb ik ook gehaakt. Want mijn dagen zijn niet compleet zonder haakwerk
Ik heb granny squares met bloemen gemaakt:
 

En hier zijn andere granny squares, ook met bloemen:


Het zijn Dahlia's uit het boek 200 crochet blocks (Jan Eaton).
Ik doe mee aan Sibol. Sibol is begonnen door Sue
Sibol is de afkorting van: Sunshine International Blankets Of Love.
Sue maakt dekens van gehaakte of gebreide vierkantjes.
De dekens zullen worden gegeven aan ouderen in verpleeghuizen/goede doelen.
Wil je ook meedoen? Kijk op SIBOL voor meer informatie.
En je ziet er foto's van dekens, die al gemaakt zijn.
Deze granny squares zijn bestemd voor de deken met het bloemen thema. Ze gaan deze week op reis naar Sue.

Fijne zondag ♥

13 opmerkingen:

Marilyn zei

Such pretty colours Karin...they will make a lovely blanket. :)

josiekitten zei

Thanks for the link to SIBOL. It certainly is a very worthy cause. Yours will make a lovely blanket.

snoopydog zei

I love calling in. Your colour choices help to make your work so special. The squares are really beautiful! Ros

Kimbles zei

Hi Karin, I have just seen these on flickr and they are such beautiful spring colours and your work is perfect - well done. I hope the conversion is going well and you know - dust, dust, dust!!! Have a good week **Kim**x

Roos zei

Mooie vierkantjes met bloemen heb je gehaakt Karin. Nog mooier dat je het doet voor een goed doel!!!

Haakmuts zei

Karin wat mooi gemaakt en wat goed dat je dat ook nog doet voor het goede doel. Ik ga de informatie van SIBOL eens goed lezen.

Je vroeg naar mijn sleutelhangers,
de laatste tijd koop ik die bij onderstaande adressen.

http://www.crystal-stock.com/

http://studiokreatief.nl/

Groetjes van Claire

crealientje zei

wat een mooie blokken zeg.

The Garden Bell zei

Great Job. YOu are just amazing. I especially l.like the second set. I had better get my books out and figure out my flower and get started.

Happy Monday,
Kate

Isolde zei

Mooi mooi mooi Karin.
Welk garen gebruik jij voor de SIBOL-blokken (en welke maat haaknaald)? Ik las dat ze bij voorkeur acryl heeft ...

Rian zei

Wat een mooie squares weer, Karin.
Lief, met dat 'losse' bloemetje, en prachtige zachtgroene achtergrondkleur. Zeer inspirerend!!!
Groetjes,
Rian

Annemarie's Breiblog zei

Oh wat mooi weer zeg! Echt prachtig!

Handmade in Gibraltar zei

Lovely flowers Karin, the green border works really well. The flowers theme is alovely one isn't it ?
Louise xx

Mrs Twins zei

Your flower squares are great Karin. I love the colours you've used.
I am still having trouble connecting to some blogs and leaving comments.
Pleased Elizabeth Cat has got a blog now!
Love to you
sent you a mail.
Suex