woensdag 6 oktober 2010

Ik hou van........

.....mijn kleurrijke haakwerk.....



Photobucket

22 opmerkingen:

Marloes zei

Wat leuk gedaan zeg! En wat heb je al veel gehaakt. Succes verder met je haakprojecten.

Groetjes Marloes

The Garden Bell zei

Love it, Love it, Love it....

What software did you use to make this fun heart. I so, want to give this a try.

dutch sisters zei

Ik ook!! Mooi haakhart.

Haakmuts zei

Wat een gezelligheid,leuk om al die haakwerkjes op deze manier te laten zien, erg vrolijk.

Margreet zei

Wat een ontzettend leuke collage heb je van al je werk gemaakt!

Jenny zei

leuk gemaakt! staat echt gezellig.

Clara zei

You are talented in many ways!

lovestitch zei

So cool! How amazing you are! I love it!!!

ria zei

wat een prachtig plaatje van je schitterende haakwerk!!! groet Ria

Francien zei

Leuke shapecollage Karin...zo zie je mooi al je prachtige haakwerk!!
groetjes Francien.

LiaGovers zei

Prachtig idee: verschillend haakwerk in hartvorm!

Just-Do zei

Heel leuk zo'n hartcollage. Ik denk dat we het allemaal wel met jou eens zijn, dat we van gekleurde haakwerkjes houden!
groetjes, Dorien

Door Jolanda zei

Wat mooi..en ik wil ook wel graag zo'n ik hou van hart maken:)

willy zei

Wat een mooie toepasselijke liefdesverklaring.
Groetjes

Anna Martijne zei

Wat origineel om je haakwerkjes zo te tonen.

Hartstikkeleuk zei

En wij houden van jouw heerlijke blog, Karin. En van jou en van je haakwerk, en van de inspiratie die we van je krijgen! HARTeijk dank daarvoor.

susie zei

Awel Karin daar hou ik ook van ! Het mag allemaal gezien worden en dit toon je ons op een bijzondere manier. MOOI !

groetjes , Susie

froukje zei

Prachtig!

Ebi zei

Karin wat heb je dat weer mooi gedaan...Love it!

Ebi

Allison zei

wonderful! you've done a lot of crochet to be able to make this collage. i love seeing all of your work together.

Roos zei

Wat een prachtige hart-collage van al je haakwerken , wat heb je dan al veel gemaakt als je alles zo bijelkaar ziet. Leuk hoor! Prettig (haak) weekend.

Het Bovenhuis zei

Wat leuk gedaan zeg! Om trots op te zijn en vrolijk van te worden :-).