vrijdag 1 oktober 2010

Nog steeds aan de haak!

Even een kleine glimp van mijn haakwerk tot nu toe:

Zomerdeken werk-in-uitvoering
Of eigenlijk een herfstdeken?

Ook mijn geheime haakwerk vordert:


Als het klaar is laat ik zien wat het is!

En iets leuks door een bezoekster van mijn blog.
Deze week kreeg ik een cadeautje van Judith. Zij breit veel en is pas begonnen met haakwerk. Zij had 2 exemplaren van het boekje:

Crochet Bags
...en ik kreeg er één opgestuurd van haar. Ik vind het heel lief. Nogmaals dank je wel Judith! En veel succes met je brei- en haakwerk!

Ik wens jullie een mooi weekend.
♥ Karin ♥



Photobucket

20 opmerkingen:

Hazel zei

Gorgeous! Love it all. x

erdbeerdiamant zei

What a pitty that I can't speak dutch..I'd love to understand what you were saying *g*. It looks absolutely gorgeous!!!
Adorable :o))

Nedra zei

I love your Summer, or Autum blanket. It's on my list of what I want to crochet next. Your work is very inspirational!

Mrs Twins zei

I am pleased you have some lovely projects on the go to keep you busy!
have a good weekend,
love suex

Knutselbeertje zei

Karin,
je maakt me nieuwsgierig naar je geheime project.

Ben echt benieuwd

groetjes Knutselbeertje

Sandy at Teacup Lane zei

Love your bright and beautiful summer blanket!

"Never Knew" zei

You will make some lovely bags, for sure, with that book!
Can't wait to see!
Caz :)

Anoniem zei

Graag gedaan Karin!
Fijn haakweekend.
Groet Judith
www.vitsand.info

Madeleine zei

Beautiful! And what an intresting book! :D

Lauri zei

I love the colours! keep on crocheeting! it will be spectacular!

Frances zei

Karin, as always, it's a treat to visit your site, and get some creative inspiration.

I also love the ability of google's translations so that I might also enjoy your words.

Cheers!

Clara zei

Can't wait to see what your secret is.

Anoniem zei

Geheimnis? Ist denn schon Weihnachten? :-))
Bin gespannt was Du da machst.
Liebe Grüße
Elke

willy zei

Je deken wordt geweldig en het nieuwe garen geeft ook een erg mooi resultaat, ik ben benieuwd.
Leuk boekje, lief van Judith.
Groetjes

Mariejan zei

Wauw wat een mooie kleuren Karin, in dat geheime haakwerk. Ben erg benieuwd wat het gaat worden. Vind het ook ontzettend lief en spontaan dat je van Judith zomaar een boekje kreeg toegestuurd! Geweldig dat er nog zulke mensen zijn. Dat maakt de wereld weer een stukje leuker.

Roos zei

Hmmmm ook ik ben benieuwd wat je nu weer aan het haken bent, wat het ook is het zal vast weer erg mooi zijn! Leuk dat boekje met gehaakte tassen.

Denise zei

Beautiful work, I love the summer blanket :-)

Clare zei

Karin,

I have just found your blog and I am so happy - really beautiful work. Your colour choices are wonderful. I will be back to take a better look. Clare, greenfrogcrafts x

jorunns hobbyblogg zei

Hello!

I am impressed!
- so very beautiful thing you make
:-)

Jorunn

lisette zei

Wauw dat wordt een mega mooie deken. En wat grappig, dat boekje. Ik heb deze in de vorm van een hoed en daar staan allemaal muts patronen in.