donderdag 28 oktober 2010

Mijn geheime haakwerk......

.....is af!



Het is een warme omslagdoek geworden!
Op de volgende foto zie je het model:


De omslagdoek meet 100 cm x 150 cm, zonder franje.
Het split gaat tot halverwege.
Gehaakt met haaknaald 8 mm en
Markoma Nobel. 100% acryl, dus licht van gewicht.
Sorry, er is geen patroon.
Mijn advies:
Zoek een leuke haaksteek en begin je eigen omslagdoek.
Het kan ook met vierkantjes gemaakt worden. 
Wat je ook wilt, leef je uit!

******************

En natuurlijk heel erg bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige bericht!
 Photobucket

37 opmerkingen:

Hazel zei

Oh wow! I love it! x

Monique zei

Wat een geweldige kleuren. Grappig gedaan met zo een split. Ziet er heerlijk warm uit. Veel plezier ermee.

garegine zei

Super gaaf zeg die omslag doek maar wel een klus!
De kleuren zijn ook erg mooi!

spookjes zei

wat mooi en de kleuren zijn super!

Kimbles zei

Beautiful work Karin, and I love the colours - I like this style I made a wrap like this in material once and have a couple of soft material ones I wear in the winter - haven't thought of crocheting one - it has turned out brilliantly!

Haakmuts zei

O, whow, wat een geweldige mooie omslagdoek is dit geworden. Schitterende kleuren.

Anja zei

Prachtig geworden, hele mooie warme kleur ook, en hij zal ook heerlijk warm dragen :))

LiaGovers zei

Hij ziet er prachtig uit en de kleuren zijn simpelweg super!

Corina zei

Oh wow, dat ziet er mooi uit! Leuk ontwerp en prachtige kleur, super!

lovestitch zei

Oh Karin, it's a gorgeous shawl! You did great great job! I also love the color!

Just-Do zei

Wat is hij ontzettend mooi geworden. De kleuren zijn mooi, maar het leukste vind ik de vierkantjes langs de rand. Wat een creatief idee.
groetjes, Dorien

Trudis Felt zei

Inderdaad Karin, een hele mooie omslagdoek die je veel warmte zal bieden deze winter!
Cariños de Trudis

Dawn zei

Oh, Karin! The colors in your shawl are so vibrant and it looks so amazingly soft & supple!

I love your idea about just taking a stitch pattern & creating your very own shawl.

Your talent is so inspiring & I just LOVE seeing your beautiuful work!

Terrie zei

How gorgeous! It looks lovely and warm!

Pammy Sue zei

Beautiful, Karin! Love the colors too.

georgine zei

mooi mooi
echt geweldig
mooie kleuren hoor
liefs georgine

The Garden Bell zei

Stunning and you know I love these colors. What a fun pattern too. Will have to add it to my growing list.

Mrs Twins zei

A wonderful shawl karin, I absolutely love the colours!
Love the pattern too,
You look stunning.
Are you going out somewhere nice now with dear Hubby?
love Suex

MissEbz zei

Oh Karin wat is ie geweldig mooi geworden!! Prachtige kleuren. Hoeveel wol heb je gebruikt?

Francien zei

Zoooo...mooi zeg Karin..wat een schitterende kleurtjes en zulke mooie wol...knap gedaan hoor....staat je prachtig...groetjes Francien.

snoopydog zei

That's beautiful! Pretty pattern and yarn. I love it! Ros

Femke zei

Oh Karin, wat is ie mooi! Daar ga je vast heel veel plezier van hebben. Mooie kleurtjes ook, gaaf project!

lotje zei

HEYYYYYYYY KARIN

HET KLINKT MISSCHIEN ALS EEN CLICHEE MAAR WAT IS HIJ PRACHTIG, WAT ZUL JE DAAR VAN DE WINTER EEN PLEZIER VAN HEBBEN.
EN DE KLEUREN ECHT HEEL APPART.
WORD HET VOOR JOU EENS GEEN TIJD EEN WINKELTJE TE GAAN BEGINNEN, OF OP ZIJN MINST JE HAAKWERK AAN TE BIEDEN AAN BOUTIEKS EN ZO, IK VIND HET ZO PROFESSIONEEL WAT JIJ ALLEMAAL MAAKT DAAR KAN GEEN FABRIEK TEGEN OP. VEEL HAAKPLEZIER VERDER MET LIEFS VAN MIJ .LOTJE XXX

Aritha Vermeulen zei

Prachtig!

lindevrouw zei

Echt een toffe sjaal! Mooie kleur blauw!

Clara zei

This shawl is precious in every way.

Rosalía zei

Pretty colours!

Anoniem zei

Mooie dingen maak je, Karin. Moet je hier eens kijken voor een volgend project. Wedden dat je hier enthousiast van wordt?
http://krochetkrystal.blogspot.com/

Heyya

Ans zei

Hoi Karin, heb onlangs jouw blog ontdekt en ik vind jouw projecten geweldig, vooral de gehaakte theemuts. Zou ik van jou het patroon daarvan mogen hebben, want ik zoek al zolang naar een mooi patroon, maar deze vind ik echt prachtig. Alvast bedankt.
Ans

Madeleine zei

This looks fantastic! :) Beautiful colours!

Anna Martijne zei

Hallo Karin,

Wat een prachtige omslagdoek heb je gemaakt, die heb je nu wel nodig. Geniet er maar lekker van.

Ik wil meteen van de gelegenheid gebruik maken, om je te bedanken voor het leuke P.I.F. cadeautje dat ik gisteren bij de post vond.
Ik heb er al meteen gebruik van gemaakt, de pannenlappen hangen in de keuken en de onderzetter ligt in de kast bij de servetten. Zowel mijn vriend als mijn kinderen vonden het heel mooi.

Karin zei

Dank je wel allemaal voor de leuke reacties!

Thank you all for your nice comments!

@ Ans: ik pieker me suf, maar weet even niet wat je bedoelt........

Jody zei

Wow, wat een mooie kleur ook!

Willy zei

Het is een erg mooie sjaal geworden, leuk model en het staat je goed.
Fijne creatieve week

Maria zei

Absolutely gorgeous - both the shawl and you ☺ It looks so soft and warm - I really love this idea

susie zei

Wauw karin wat een pracht van een omslagdoek en wat een kleur !! Mooie wol.

groetjes , Susie

dutch sisters zei

Prachtig, en wat een geweldig model!!!