donderdag 18 november 2010

7e, 8e en 9e babymutsje


Zo, dit zijn dan de laatste drie, gehaakt met:
Drops Baby Merino
met deze kleuren:
nummer 7 roze.
nummer 9 licht groen.
nummer 10 turquoise.
nummer 29 licht lavendel blauw.
En haaknaald 3,5 mm

Totaal negen babymutsjes


Gehaakt voor Brei voor India
volgens dit (basis)patroon


Gelukkig heb ik gisteren nieuwe wol gekocht!

Lana Grossa Merino Superfein.

Prachtige kleuren om nog meer mutsjes te maken.
De Brei voor India actie loopt nog tot 27 februari 2011.
Dit mooie kleurrijke garen moet nog even wachten,
want ik ga eerst ander haakwerk oppakken.


Photobucket

12 opmerkingen:

Willy zei

Super Karin!

Annette zei

Ahhhh. Look at those yummy merinos. Luuvely. And you are like hat machine. I agree with the commenter above - Super Karin!

Cinderell@'s wereld zei

Super zeg...ik ben bij mutsje 5 blijven steken maar wie weet dit weekend...ze zijn erg mooi die van jou!
H gr
cinderella-creative-wereld.blogspot.com

Saskia zei

Tjee Karin, jij bent wel op dreef zeg! Wat een leuke mutsjes!! :)

Het nieuwe garen ziet er super uit!

chantal zei

Hoi Karin
Wat een leuke mutsjes. Ik heb gelijk maar wol gehaald en ben aan de slag gegaan. Bedankt voor je patroon.
Groetjes Chantal

Hartstikkeleuk zei

Diepe zucht hier, Karin. Ik ben zó blij voor je dat er nog nieuwe wol was (schaterlach) Fijn weekend hoor! Haak ze!

Anja zei

Geweldig Karin, 9 blije kindertjes in India :))

Mrs Twins zei

OOh Karin, how many more?
Beautiful as the first,
have a good weekend, Love Suex

Clara zei

So nice.

Imke zei

Hey! Ik vond je via via, fantastische haakblog! Ik doe ook mee aan crochet for charity (dat heb ik van brei voor India gemaakt!) Leuk zet m op, ik heb er nog maar 1tje gehaakt hihi. Groetjes Imke

lisette zei

Helemaal mooi en goed zeg! Ik heb vorig jaar wat dingen gemaakt en verkocht voor Serieus ReQuest en doet dat dit jaar ook weer! Mooie dingen doen.

Handysandy zei

Super dat je een haakversie hebt bedacht! Ze zijn erg leuk geworden!
Ik heb wol in huis nu nog tijd...
Groetjes, Sandra