maandag 27 december 2010

Hele dikke halswarmer...

Eigenlijk een gek woord voor Nederlanders: 
Halswarmer.
En toch is het zo. Ik heb er geen andere naam voor.


Je kon het al zien op de "Merry Christmas" foto 
van 25 december.
Hier zie je de foto zonder versierselen:


Ik heb het patroon via Ravelry gevonden bij Naomi King
Ik heb gehaakt met Drops Ice Wintercotton
kleurnummer 15
en haaknaald 9 mm.

Leuk en makkelijk patroon. Een aanrader!

Toevoeging: 
Er volgt binnenkort een Nederlandse vertaling.

Photobucket

10 opmerkingen:

Carolien zei

Het ziet er heerlijk warm uit!

Catherine zei

Laat het maar vriezen, jij bent er lekker warm tegen gewapend. Leuk woord: halswarmer en leuk om te zien ook.

" me " zei

da's tof hé!
Ik zag er op etsy ook en toen besloot ik er ook ( ooit ) 1 te maken.
Een vertaalde versie zou ik dus wel erg tof vinden .

Jann-Will zei

Zooooo leuk, ik heb het altijd zo koud, wil er wel zes......

Lot zei

Ja, leuk zijn ze! Met die knopen vind ik het zo sierlijk! Ga in de toekomst er nog eentje fabriceren maar dan met hele dunnen wol of iets van katoen ofzo..

Natasja zei

Dat ziet er erg lekker zacht en warm uit.

Groetjes Natasja

Anoniem zei

Heel leuk die halswarmer van jou. Ik heb al besloten er ook zo een te maken, vandaar dat de nederlandstalige beschrijving heel welkom zou zijn. Zeker dat ik enkel mijn nederlands ken. Vele grtjes en ik kijk al uit naar de werkbeschrijving

Willy zei

Karin, zonder versierselen staat ie je ook erg goed. Halswarmer klink prima. Noemden we zoiets ook een kol/col?
Groetjes

CreAnoes zei

Ziet er superwarm uit! Heerlijk met deze dagen!

Clara zei

Such a beautiful neck warmer and the color suits you perfectly!