woensdag 29 december 2010

Verrassingen uit de U.S.A. en de U.K.

Gisteren, helemaal vanuit de U.S.A., werd dit pakje bezorgd:


Met een mooie inhoud:


Een verlaat Kerstcadeautje?


Een prachtige streng wol, handgeverfd door Kate van
The Garden Bell
Het is mijn gewonnen prijs. En ooooooohhhh wat is dit leuk!
Dank je wel lieve Kate, ik ben er heel blij mee ~X~

 Vandaag, alweer een pakje:


Echt een verrassing!


Een mooie kaart, met hele lieve woorden...



.....en bijzonder garen!!
Van Sue, van Mrs. Twins en Sibol
Lieve Sue, wat een lief cadeau!
Dank je wel! ~X~ 



Photobucket

10 opmerkingen:

Mrs Twins zei

OOh lucky you!
Beautiful yarn off Kate Karin! It's so lovely to work with.
Beautiful colours, you received mine too! Thats good!
Enjoy!
Love Suex

Monique zei

Wat een heerlijke verrassing. Ik had al gezien op de site van garden Bell dat je die wol had gewonnen. Prachtige kleuren. Maak er maar wat moois van.

Clara zei

Karen, you lucky gal with such beautiful yarn. Happy crocheting!

Merel zei

wat een verwennerijeuw! nu nog nieuwe projectjes zoeken voor de mooie wol

Sloppop Yeah zei

wat leuk en tegelijk spannend, al die pakjes op je deurmat! Alvast een supermooi nieuw jaar!
grtz, liesbeth

Hartstikkeleuk zei

Wat fijn hè, om pakjes te krijgen? Ik kan me voorstellen dat je daar heel heel blij mee was en dat je nu al zit te verzinnen welke leuke dingen je er van gaat maken. Heb ik het goed???? Ja, hè? Hihi, ik wist het. Fijne avond.

Rosalía zei

¡pretty yarns for pretty projects, I hope!
¡have you a happy new year!

lisette zei

Wauw wat een geweldige verwennerij! En dan zo'n pakje helemaal uit de VS dat maakt het ook zo spannend.
Hele fijne jaarwisseling en een heel kleurrijk 2011!

The Garden Bell zei

Your are too sweet. Thanks for the thanks.

Working my way around to finally get caught up with all.

Can't wait to see what you create.

By the way, loved, loved the yarn you posted over on FB.... I follow you there too.

Leonie zei

Ik vind de streng wol erg mooi, de kleuren staan leuk bij elkaar!