vrijdag 30 september 2011

Regenbooghaakswap



Via Twitter heb ik meegedaan met een Swap.
Met een grote groep haaksters hebben we lootjes getrokken
en we hebben voor elkaar iets gehaakt.
Het thema was "Regenboog".
Of anders gezegd: Haak iets met veel kleuren.
Ik heb voor Marianne een kleurrijke tissuedoos-hoes gemaakt.



















Uiteraard heb ik ook een armbandje gehaakt:

Spiky Regenboog

Sorry, ik heb geen patroon van de tissuedoos-hoes.
Ik heb me uitgeleefd met allerlei haaksteken in veel kleuren Catania en haaknaald 3,5 mm.
Met wat borduurwerk en leuke knopen heb ik er een vrolijk geheel van gemaakt.
Het zijn allemaal rechthoekige stukken, die ik later aan elkaar heb gezet.



Ik heb ook een envelop ontvangen met veel moois er in van Isolde


En ik ben er heel blij mee!




En als laatste heel veel dank voor de leuke reacties op mijn zomerdeken!
Ik lig er heerlijk onder te slapen, ook al is het herfst.


Photobucket

38 opmerkingen:

Natasja zei

Wat een geweldige tissuedoos-hoes.
Daar gaat je verkoudheid gelijk van over denk ik zo ;-)
Fijn weekend!
groeten, Natasja

Kirsten zei

Je hebt me geïnspireerd, wat een leuk idee!

monique zei

Wat een super leuk idee zo'n swap!
Jammer dat ik geen twitter heb anders had ik zeker meegedaan!
Misschien leuk om zoiets ook te doen onder bloggers! Wat je gemaakt heb is ook super leuk!
Groetjes monique

Minimoek zei

Kijk dat is nou is een leuke tissuedoos, ik vind ze meestal zo tuttig,bedank voor het idee,Karin.Gr.Linda

Sofie zei

Leuke doos en héél kleurrijk, word er echt vrolijk van ...
Groetjes Sofie

Susana zei

Los colores son preciosos¡¡¡

Pleuntje zei

Prachtig al die kleurtjes. Je zou bijna willen dat je verkouden wordt.........groet Petra

Carina zei

Super zeg, leuke kleurtjes, geweldig! groetjes Carina

Sarah zei

ziet er heel mooi uit, prachtig

Jenny zei

Super fleurig, daar wordt je echt blij van alleen al als je er naar kijkt krijg je al een warm gevoel!!

Groetjes Jenny

ria zei

wat een gezellige doos heb je!!(beetje dubbelzinnig klinkt dat maar toch) en ik hou van al die regenboogkleurtjes!!

Phebe and Jane zei

Wat ontzettend leuk: een gehaakte tissuedoos. Dat heb ik nog nooit gezien.
Groeten,
Marian

little red home zei

Hoi Karin, wat is je tissuedoos-hoes leuk geworden! Oh ja, nog gefeliciteerd met je eerste plaats bij Annemarie's haakblog.
En wat betreft die deken, de temperaturen zijn zomerser dan ze de afgelopen zomer zijn geweest.LOL. Dus kan prima! Fijn weekend. Groetjes Anne-Marie

beberouge zei

That is one colourful wonderful tissue box cover. What a wonderful idea with the embroidery it just looks beautiful xx

Gerd@ zei

Wat een gezellige hoes heb je gehaakt zeg en zo mooi gepimpt ...

Gr. Gerd@

Mare zei

omg!!!...beautiful tissue box:)))...
hugs:))..
M

Mrs Twins zei

Beautiful work Karin x

Corina zei

Wat leuk allemaal en die tissuedoos is echt geweldig!

hester zei

wat een kleurrijke tisseu doos heb je gemaakt zeg,hartstikke gaaf,hier zal de ontvanster vast heel erg blij mee zijn!!!

crocheted at home zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Monique zei

Wat een geweldige tissuecover is dat geworden zeg. Als die niet uniek is weet ik het niet meer. Gewoon een kunstwerkje.

Groetjes, Monique

crocheted at home zei

Great colors and very nice work.

Thea zei

Hallo Karin

Een prachtige doos heb je gemaakt, met een beetje "passen en meten en inzicht" is het vast niet zo moeilijk. Ik ga het in ieder geval onthouden.

Fijn weekend!
Groetjes Thea

häkelnerd zei

Das ist die schönste Taschentücherbox, die ich je gesehen habe ! ♥

Liebe Grüße
Bianca

Nadiake zei

wauw dat is een tissuedoos om met plezier verkouden van te worden hihi, deze komt ook op mijn tot do lijst ! Karin ik denk dat je het ondertussen wel weet, maar je bent een creatief genie, ik wou dat ik zo uit mijzelf ook iets kan maken ! bedankt alwwer ;-)

flo zei

leuk hoor, vooral de tissuebox zou ik daar misschien het patroon van mogen?
Ik hoor het wek

liefs flo

1968deWinkel zei

Wat is de tissuedoos vrolijk geworden zeg en wat een goed project is dit geworden, netzoals je deken, prachtig! fijne zondag nog. groetjes Paula

Fruitful Fusion zei

I LOVE the tissue boxes. Lots of lovely colours and textures! So FUN!!!

Door Jolanda zei

Wauw at een leuke tissuehoes zeg! Ik zou hem zo in de webwinkel verkopen :) Superleuk!

creationwest zei

Jeetje Karin, je hebt echt een goed gevoel voor kleur, erg leuk die frisse combinatie!

☼Carolina Artesanías☼ zei

♥ ~ ❀ ~ ♥ ~ ❀
nice!
I love´t
from Chile
c@
♥ ~ ❀ ~ ♥ ~ ❀

www. murielscrochet.blogspot.com zei

beautiful tissue boxe. i love the colours and the originality of it ... thanks for inspiring us for more beautiful crochet

DISFRUTANDO CON EL CROCHET zei

oh!!!!!bonito,que color!!!!

nives zei

very creative, i like it !!

Anoniem zei

ik vind 'm echt geweldig!!

groetjes,
'kabeltrui'

Madeleine zei

Omg, I love this! :) Need to make one for myself this instant!

Kitchen Benchtops zei

So nice! It's fun to see something get lots of appreciation and effort. thanks for sharing!

Anoniem zei

it's soooo cute, love it. The colours are wonderful.
I found something similiar on a german blog with a link to your blog.
Thank You for sharing your idea.

greetings from germany!
mika