zondag 1 januari 2012

...and the winner is.....

100 reacties op mijn give away voor 1000 volgers.
Dat is pas echt mooi!
Dank jullie wel voor alle leuke en lieve woorden.
Ik heb ze allemaal gelezen en heb besloten
dat het verrassingspakketje gaat naar:

Isabelle


In het pakketje voor Isabelle zitten
2 bollen Fabel sokkenwol (Drops)
1 klein schaartje
Een gehaakt zeepzakje met een zeepje
1 huidmaskertje voor de verwennerij

***

Isabelle, zodra ik je adres weet, komt
het pakketje naar je toe!



Photobucket

14 opmerkingen:

Isabelle zei

Wauw, ik ben er helemaal stil van! Wat een schitterend pakket zeg! Ik heb het wel 2x moeten lezen en daarna nog even laten bezinken.
Superbedankt hiervoor, Karin!!!
En ga alsjeblieft door met je schitterende blog, want je bent voor mij echt een inspiratiebron!

Groetjes, Isabelle

gill zei

Thanks for a great giveaway! and congratulations to Isabelle!

Roses' Homemade zei

Hee hallo allemaal! Leuk idee van de Give Away! En Isabelle gefeliciteerd met je prijs! Voor iedereen een inspirend jaar toegewenst met heel veel mooie, leuke, fijne en beautiful creaties.... Een lieve groet xxx

" me " zei

wat een gelukzak !
gefeliciteerd!

Mevr. Snoeshaan zei

Gefeliciteerd, wat een mooi pakketje!

lindevrouw zei

Isabelle gefeliciteerd met je give away! Ben een beetje jaloers op je .... hihi

Diemie over haar toeren zei

Wat heb je een mooi pakketje gemaakt Karin! Gefeliciteerd Isabelle!
De beste wensen voor een mooi 2012 voor iedereen :) xx

Jolette zei

Wat een leuk pakketje voor de winnares!
Gefeliciteerd!

Saskia @ Crafty Valley zei

Gefeliciteerd zeg! Wat een mooi pakketje heb je samengesteld Karin!

Mrs Twins zei

Hi Karin,
Congratulations to Isabelle! Wishing you lots of happiness with your hook this year!
Love Suex

Desirée-ScrapDees zei

nou van harte hoor! En jij bedankt voor de verloting!

Sandra Barth zei

Wat een leuk pakket, gefeliciteerd Isabelle!

Isabelle zei

Ik kreeg vandaag het pakketje al binnen! Ik ben echt zo blij ermee! Mijn meiden zijn helemaal verliefd op het schaartje en de kleur wol is helemaal mijn kleur, daar ga ik een shawl van haken. Ik ben echt gek op shawls, om te dragen en om te haken, hihi.
En wat een lieve reacties hier, echt heel leuk.

Groetjes, Isabelle

☼Carolina Artesanías☼ zei

Nice!
Congratulations!!

*˛˚ღ •˚ ˚˚ ✰* ★
˚. ★ *˛ ˚♥* ✰
╔═════════ ೋღ❤ღೋ ══════════╗
║*˚♥˛˚ღ •˚ ˚˚ ✰* ★
║░ٌٌٌF░ٌٌٌE░ٌٌٌL░ٌٌٌI░ٌٌٌZ ░ٌٌٌ░ٌٌٌA░ٌٌٌÑ░ٌٌٌO░ٌٌٌ░ٌٌٌ N░ٌٌٌU░ٌٌٌE░ٌٌٌV░ٌٌٌO!░
╚═════════ ೋღ❤ღೋ ══════════╝
*˛˚ღ •˚ ˚˚ ✰* ★
˚. ★ *˛ ˚♥* ✰