zaterdag 30 juni 2012

Rode omslagdoek

Het is:

~ Rood ~
~ Zwierig ~
~ Verwarmend ~
 ~ Gehaakt ~

Het is:

~ Mijn Rode Omslagdoek! ~


Het patroon is van Lion Brand:

Half Moon Shawl 



Ik heb gehaakt met het heerlijke zachte
10 bollen van 50 gram.


Dit garen vraagt eigenlijk om haaknaald 6 of 7 mm.
Om het luchtige en losse effect te krijgen heb ik gehaakt met haaknaald 9 mm.


Het randje aan de omslagdoek is anders 
dan het patroon aangeeft,
ik heb er mijn eigen draai aan gegeven.


Je kan wel zien dat ik er blij mee ben!


Photobucket

47 opmerkingen:

galera zei

Muy bonito y te queda perfecto,felicidades

Caren haakt:) zei

Hij is leuk zeg!Lekker fleurig ook!

Ateljee de Kraal zei

Heel mooi, en de kleur vind ik prachtig,
groetjes

Corina zei

Wow, dat is een prachtige sjaal, mooie warme kleur ook!

Amarins zei

Wat een super doek, prachtig, zulke mooie rode garen ook!
Groetjes, Amarins

Christel zei

Wow, echt prachtig. Zocht nog een haakproject voor ruim 9 uur vliegen binnenkort. Dit lijkt me een heerlijk idee.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Karin,ik snap dat je blij bent met je omslagshawl,hij is prachtig met die kleur rood en die geschulpte rand,je lijkt wel een flamenco-danseres,prachtig!Groetjes Miranda

Toñi G. zei

Es precioso te queda perfecto, tienes muy lindos trabajos, un abrazo

Anne-Marie zei

Heel mooi gedaan

Angélique zei

Logisch dat je er blij mee bent, zou ik ook zijn: het ziet er prachtig uit, super mooie kleur en leuk patroon; heb je weer goed gedaan!

Moos zei

WAUWIE wat een prachtige shawl!

Lief en Mooi zei

Prachtig! Mooie foto's!

marienaailes zei

Erg mooi!! Daar zul je heel veel plezier aan beleven. Een heerlijke knuffel sjaal. Een slimme meid is op de winter voorbereid.

Rianne van der Waals zei

Schitterend, en erg leuk gedaan die foto's!

Rosalie zei

Ein wunderschönes Tuch und schöne Bilder hast Du gemacht.
Liebe Rosaliegrüße ∙∙♥♥∙∙

Angeline zei

Ohh Karin hij is supergaaf!!!leuke foto's overigens!

Puur en Blij zei

Dat is écht een mooie kleur rood! Ik moet me toch ook eens aanmelden bij Lion Brand...
Zwier ze nog!

Eveline zei

Wiehoe!!! Je gaat er helemaal van zwieren! Hij is dan ook erg mooi geworden, daar zou ik ook een dansje van doen!

Fruitful Fusion zei

So beautiful. I love the red and it goes so well with your hair!

Manoly C. zei

Precioso trabajo, me gusta mucho tu blog y el colorido de tus proyectos...
Saludos!!!

´t Winkeltje zei

WOW. dat ziet er mooi uit.
Rood staat ook heel goed bij je.
Heel mmoi patroon. Zoek ik zeker op.
Groetjes uit Duitsland
Miriam

Gerd@ zei

Wat leuk een half ronde omslagdoek ik heb net 2x een driehoek gemaakt dit ga ik onthouden ... erge mooie kleur ook ...

Fijne zondag ...

groetsssss Gerd@

serpil zei

I like both the colour and the shape, enjoy it Karin :)

meijra zei

Mooooi en leuke kleur!
gr. Meijra

Jacky zei

Schöne Fotos, Karin - und ein schönes Tuch!
Wir freuen uns jedesmal über ein neues posting von Dir, weil jedesmal so schöne Dinge entstanden sind.

Liebe Grüße von Jacky und Petra

Nitki A nitki zei

Cudo!!!pozdrawiam:)))

Monica Buys zei

Beautiful!

De Sierkip zei

Wauw, hij is echt prachtig! Krijg gelijk zin om er 1 te gaan haken. Had ik gisteravond wel kunnen gebruiken, toen het zo af ging koelen buiten. Fijne dag!

Floortje zei

Wat een vrolijke post...zo leuk! En die wol ziet er super heerlijk zacht uit! Het is echt een prachtige omslagdoek geworden!

Dinah zei

Wat een mooie lekkere warme stola heb je gemaakt. geniet er van.

Zonnige zondag, dinah

Willy zei

Mooi Karin en dat rood staat je goed. Als ik de foto's zo zie lijk je wel een Spaanse danseres.

Karin Versloot zei

Schitterend!!! Karin

Peggy zei

1 woord: PRACHTIG!!!!

Lieve groet,
Peggy

Charlotte zei

Beautiful! Just wanted to stop by and say hello. I may not comment but I enjoy your posts. Stay Cool!

Esther zei

PRACHTIG je foto's ook :-D Groetjes Esther.

Leonie zei

Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent! Hij is SUPER!

Groetjes Leonie

Ritainquiltland zei

Ik vind hem prachtig geworden. Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent!!

Helen's Hooked zei

Heel mooi. Prachtige kleur. Ziet er warm en gezellig uit. Ideaal bij een frisse zomeravond. Weer eentje om op mijn lijstje te zetten, hihi. Liefs x

lindevrouw zei

Wow Karin! Wat een geweldig mooie omslagdoek heb je gehaakt! Kan me voor stellen dat je daar trots op bent! Ik vind hem prachtig!!!

maarnietvangrijs zei

Prachtig!!!!

charlien zei

Pragtig

Blauwe Druijffjes zei

Prachtig geworden zeg!

K @ Aurora Blythe zei

Your shawl is magnificent!

Cattinka zei

Thanks for the link, your shawl is very nice.
KATRIN W.

Anna zei

Vraiment superbe !
Bonne semaine.
Anna

Anoniem zei

Wat een mooie omslagdoek!
Kan je de beschrijving op je blog (in het nederlands)plaatsen? Want om een engelse beschrijving te volgen,... zo goed is mijn engels niet. Bedankt en nog veel succes!
Nog even dit: je hebt een hele leuke, mooie, inspirerende,... blog.
Doe zo voort!
Isabella

Karin zei

@ Isabella
Het spijt me, een patroon vertalen is echt enorm veel werk. Ga ik niet doen voor deze omslagdoek.