maandag 25 juni 2012

Warme Wollen Sloffen

Het is beter om je energie om te zetten in iets positiefs, 
dan de hele dag te klagen over het weer.
Het was een koud en nat weekend,
 ik heb er weinig van gemerkt, 
want ik heb me voorbereid op nog meer kou..... ;-) 
.....nog maar een paar Granny Rose Sloffen gehaakt.....
Maar nu van Big Fabel, de dikke sokkenwol van Drops.
Ze zijn echt heerlijk warm en de kleuren doen me denken aan de 70-er jaren.
Beetje nostalgie dus.....




Het patroon is niet van mij.
Gratis en in heel veel talen:



Photobucket

21 opmerkingen:

Marjo zei

Ik vind ze prachtig en idd nostalgie straalt er af :-)

Liefs
Marjo

Corina zei

Wat zijn ze leuk! leuk warm kleurtje

Willy zei

Wat vind ik ze leuk en de kleur doet ook al heerlijk warm aan.
Groetjes,

lottebees zei

Ik vind ze helemaal geweldig. Die ga ik proberen voor deze winter. Met een laagje latex eronder ideaal voor in huis hier (anders glij ik mijn huis door, met allemaal laminaatvloeren)

*Manja* zei

Hallo,
ich habe auch gerade Hausschuhe eingestellt, auf meinem Blog!;D
Deine sind auch sehr schön.
Liebe Grüße,*Manja*

Puur en Blij zei

Haha, had ik je vorige week aangestoken met mijn blog om ze nog eens te haken? Deze zijn ook weer helemaal leuk! En door er een andere vierkant in te zetten, kun je eindeloos varieren. Blijft een leuk patroon!

Moos zei

Leuk joh :-) en wat je zegt ..... warme voetjes hihihi

Miss Ebz zei

Sorry Karin,
Ik zie nu pas dat je een No Award button hebt.
Mooie sloffen heb je gemaakt! Ik ben ook weer volop aan het sokken breien :-)
Blessings, Esther

kristel zei

Deze zijn ook heel leuk, die zijn voor de volgende keer, mooie kleuren ook.

cri-cri zei

o ze zijn idd prachtig ...ik ga ook een kijkje nemenbij het patroon ...

Lief en Mooi zei

Hoi Karin

Dat is een goede instelling!
Wat zijn ze weer mooi, jouw sloffen.
groetjes Talitha

Rosalie zei

Wunderbar! Die Puschen kann man doch jetzt gut gebrauchen, ist so kalt der Sommer gerade.
Ich wünsch Dir eine sonnige Woche
Liebe Rosaliegrüße ∙∙♥♥∙∙

Heleen zei

Goed idee! Heb nog 2 bollen big fabel liggen.

Erika zei

heb ze ook gemaakt maar doe blijkbaar wat verkeerd....ze blijven maar afzakken als ik loop.

Maar ze zijn mooi en leuk!

gr Erika

galera zei

me gusta mucho felicidades,besos

Petra zei

ooohhh ik vind ze leuk zeg! dat is een leuk vakantiewerkje. Groetjes, Petra

Petra zei

Ik heb trouwens pas een plaid gehaakt voor mijn dochter. Je kunt m zien op mijn blog, vind je misschien wel leuk ;). Groetjes Petra

sajuki zei

looks great

janitam zei

Pracht sokkken. Kouwe voeten in Nederland? Is hier in Dubai al rond de 50 graden.

crocheted at home zei

So beautiful!

María zei

HERMOSAS!!!
Saludos.