zaterdag 30 maart 2013

Kubuspoef

Om het kleurrijke huis van onze oudste dochter nog kleurrijker te maken,
heb ik haar verrast met deze kubuspoef.


Ik heb 20 vierkanten gehaakt uit het boek
"200 Crochet Blocks"
van Jan Eaton
Het vierkant is nr. 173 Big Round.


Ik heb ze een extra randje gegeven en aan elkaar gehaakt.


Dat deed ik met diverse kleuren Paris van Drops.
En haaknaald 4,5 mm.


De hoes past perfect over de poef, die ik bij Kwantum kocht.


Dochter is er blij mee.
Inmiddels heb ik ook een poef beloofd aan onze andere dochter.
Ik heb nog wat te doen!

Fijne Paasdagen!

Photobucket

22 opmerkingen:

Studio 92 designs zei

Ziet er mooi en kleurrijk uit, Karin. Ik wil ook nog een poef maken. Fijne paasdagen!

Astrid zei

WOW.

Tony zei

gaaf zeg! heb je er bestaande poef/kubus ingemaakt of hoe heb je hem gevuld??

Lief en Mooi zei

Wauw prachtig!

Moos zei

Wow die is geweldig meis!

Anoniem zei

Leuk! Je dochters boffen :). Misschien moet ik dat boek van Jan Eaton maar eens op mijn verlanglijstje zetten.

Yvonne zei

GEWELDIG KARIN !!! Dit is ook WEER zoiets van HEBBEN ;))) fijne paasdagen

Sannie zei

zeer mooie poef hoor

groetjes sannie
ps: wens je ook een fijn pasen

Ineke Van de Beek zei

Wat een mooi patroon en mooie kleuren!!

Alike zei

Wauw ziet er weer erg leuk uit Karin.

Anoniem zei

Allemachtig, wat leuk weer. Je bent echt een kei met kleuren! De foto's lijken wel uit een woonblad. Petje af!

ursula haakhobby zei

Leuk idee,ziet er top uit.

groetjes Ursula

Fabiana Strehlow zei

Olá, Karin!
Seu blog é lindo e seus trabalhos são maravilhosos!
Parabéns!!

Abraços,
Fabiana Strehlow.

Willy Cats zei

Wauw, wat leuk!

Made by Annemiek zei

Wat een leuk patroon, en alles past zo mooi! Schitterend

Als ik tijd heb... zei

Wauw! wat prachtig! die wil ik ook wel maken!
Dank voor de inspiratie!
Groet, Charlotte

Joke Lindevrouw zei

Super Karin wat een leuke fleurige poef!groetjes Joke

Leah zei

Wow Karin - your footstool is amazing! I absolutely love it.

Have a lovely week.
Leah

Agi zei

Prachtig!

Arianne Schenkelaars zei

Proficiat! Leuk hoor, dat je in een heus boek staat. Helemaal terecht ook, je maakt zo'n mooie dingen. De nederlandse versie heb ik op mijn verjaardagslijstje staan.
Ik heb al verschillende dingetjes gehaakt via je blog, en het is allemaal erg leuk geworden.
De poef vind mijn dochter super. Ik haakte voor haar ook het krukhoesje en nu de poef voor haar nieuwe stek. Zo leuk. Eerst even een proefje haken voor de maat. Naar de kwantum ben ik al geweest, ik zag daar inderdaad een hele stevige poef in donkergrijs en beige. Als ik het goed zie heb jij die ook gebruikt, dus dan weet ik zeker dat het perfect wordt. Bedankt weer voor het delen van je geweldige idee.

pasdenuagessurlalune zei

I love it!!!!!!!!

flottesnaedelchen zei

Beautiful, really wonderfull! :)