donderdag 11 april 2013

Mijn foto's in niet zomaar een haakboek

Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat!
YEAHHH! Zo gaaf....!!!!
Mijn haakwerk wordt vermeld in
 The New Encyclopedia of Crochet Techniques
van Jan Eaton, toch echt wel een autoriteit op haakgebied!


Vorig jaar heeft de uitgeverij aan mij gevraagd of ze een paar van mijn foto's mochten gebruiken
en ik heb JA gezegd. Hoe leuk is dit:
Je slaat het boek open en tadaaaaaaaaaa!
Daar is een enorme foto van mijn verspringende knoopsteek.


Ik weet het.... het boek is al even uit, maar ik kreeg nu pas dit exemplaar opgestuurd.
Ik ben er trots op en heel blij mee!
Er staan verderop in het boek nog een paar foto's van ander haakwerk van mij.

De Nederlandse versie, die ook is verschenen, ziet er zo uit:


Het is een leuk boek, waar heel veel technieken worden behandeld met
veel foto's erbij. Inspirerend. Echt een haakboek van deze tijd, aanrader!

Photobucket

40 opmerkingen:

Studio 92 designs zei

Wat gaaf, Karin!! Gefeliciteerd met je publicatie.

Angeline zei

Leuk...ja een leuk boek ook voor die prijs heb hem ook;-)Gaaf dat jou foto er in staat!

Astrid zei

Gefeliciteerd!! Zeker iets om trots op te zijn. Ga zeker op zoek naar het boek.

Nadia Bogaert zei

Zalig!!! Dit is echt super !!!

Sandra zei

Dit is écht supergaaf! Proficiat Karin!

Estafessie zei

Leuk! Ook om te lezen dat je er zo blij mee bent....en ik ga het zeker aanschaffen!

Groet,
Marieke

Annemarie zei

Wauw Karin! Wat ontzettend leuk voor je! En wat je zegt, Jan Eaton is toch wel een serieuze haak-pro. Wat een eer dat je daar nu in staat. Ik ga gauw op zoek naar het boek, lijkt me een hele mooie aanvulling voor mijn verzameling.
Groetjes, Annemarie

Brigitte vS zei

Wat leuk Karin, en wat een eer ook dat ze jou hebben gevraagd. Gefeliciteerd met je eerste (denk ik) publicatie :)

crochetcookingandmore zei

Gaaf! Dei steek heb ik pas gebruikt voor m'n pannenlappen! Ook gevonden bij jou.

Annie zei

Gefeliciteerd Karin!
Dit boek ga ik zeker kopen.
Ik vind het alleen vreemd dat het boek bij Bol.com 18,95 kost en bij Boekenvoordeel 9,95?

marie bartels zei

Wat leuk!! Dit boek moet gauw in mijn huisje komen wonen.

Vera de Gries zei

Super, super gaaf!!! Dus natuurlijk van harte gefeliciteerd! Daar mag je best trots op zijn!

Groetjes, Vera

Carla zei

Wat leuk zeg! Een prachtige waardering.
Gefeliciteerd,

Elly Geenjaar zei



Ik ben echt onder de indruk, maar je hebt het dik verdiend Karin, van harte gefeliciteerd hoor. Een pluim voor al je werk

Margriet zei

Stoer! Gefeliciteerd!

Made by Annemiek zei

daar mag je met recht trots op zijn! Ik zal ook eens op zoek gaan naar dit boek
Groetjes,
Annemiek

tine zei

Gaaf zeg!
gefeliciteerd.

Gingini zei

Wow! Gefeliciteerd! Ziet eruit alsof ik hem wil hebben. ;)

Yvonne zei

Mmmwwhha GRAPJE ECHT SUPER SUPER GAAF. Ik zei laatst al dat je voor vele mensen een inspiratie bent
Dikke kus

Marga Boot zei

Wat SUPERGAAF!!!!!! Echt heel leuk voor je en echt om trots op te zijn!!!! Je bent echt een inspiratie voor iedereen!
GEFELICITEERD hoor en geniet ervan.

an valenteyn zei

Knap hoor !!
Gefeliciteerd !
groetjes van An

De KnutselFrutselOma zei

Hey Karin,

Wat super dat jouw foto's gebruikt zijn in dit boek!
Gefeliciteerd!

Ik heb vanmiddag dit boek nog in handen gehad, maar toen wist ik dit nog niet.
Als ik dat had geweten!

Groetjes Ingrid.

Anoniem zei

Super! Dat is echt een kroon op je werk en op je fotografiekunnen.

Liefs,
Annelies

Anoniem zei

Dát is leuk, Karin! Geweldig.
Terecht trots!
Groet, Andrea

Haak en Smaak zei

Wauw dat is echt zo tof! Ik ga zo snel mogelijk het boek halen :D
Groetjes Daphne

Zuster_Klivia zei

Onwijs tof voor je! Proficiat! :)

eccentriclady zei

Gaaf zeg, gefeliciteerd!

Maaike zei

Wow wat een eer, gefeliciteerd!

Chris in de haak zei

Leuk zeg!
Ben altijd heel blij met jou, je kan haaksteken prima uitleggen.
Boek is mooie kadotip voor moederdag.
Grtz,
chris

Franciens Haakwerk zei

wow, wat leuk zeg! Een hele eer:)

sweetest design zei

wat super gaaf! daar mag je zeker heel trots op zijn :D

Judith zei

Geweldig, gefeliciteerd!
Groetjes,
Judith

Willy zei

Dat is zeker erg leuk, gefeliciteerd!

mariannehaakt zei

Dat is gaaf! Van harte gefeliciteerd!

Loraine de Brouwer zei

Wow, daar mag je zeker trots op zijn. super!

Ik kende het boek nog niet, als ik hem ergens in een winkel kan vinden ga ik hem misschien wel kopen want het ziet er heel interessant uit!


www.twinklezcreations.blogspot.be

Jade zei

Supertrots!

Rita Janssen zei

Van harte proficiat Karin, dat is pas een hele eer als je in een goed handwerkboek een plaats krijgt! Daar mag je best trots op zijn. Ik geef ze gelijk want je maakt echt wel heel mooie dingen, goede tutorials die heel duidelijk zijn, dus verdien je dat :)
Groetjes, rita.

Anoniem zei

Ik heb hier (in België) gisteren (ja,net op jullie GROTE dag) het boekje gevonden bij Pipoos te Wijnegem.
Hele mooie foto! Wauw, Karin!
Doe enthousiast zo verder.
Veel plezier en succes verder.
Crea Anne (Delaruelle)

Bethel of Bethania zei

Congratulations Karin... how wonderfully exciting for you & for us & all your friends... <3

Ann zei

Hoi Karin,
Ik heb dit boek enkele weken geleden gekocht (aan een hele leuke prijs) maar ik was me er niet van bewust dat er enkele van jouw foto's in stonden ... dat maakt het nog specialer!
Ik vind het in elk geval een heel informatief en kleurrijk boek!
Groetjes,
Ann