zondag 12 mei 2013

Give Away Zoomigurumi, en de winnaars zijn.....

Er zijn toch wel 173 reacties binnen gekomen!
Wauw, wat veel zeg!
Ik heb ze gelezen en.......... tromgeroffel...........dit zijn de winnaressen:
Alette
Els
Voor Alette en Els, ik wil graag jullie adres weten. Dat kan je via het contactformulier
boven aan mijn blog doorgeven.
Voor iedereen, die meegedaan heeft heel veel dank voor de leuke en lieve woorden!
Heb je niet gewonnen?
Heb boekje is in Nederland o.a. te koop bij
Echtstudio
Bol.com
Bruna
en in Belgie bij
Standaard Boekhandel

Fijne dag!
Photobucket

16 opmerkingen:

mingle-mangle zei

meiden gefeliciteerd, en een fijne moerderdag,allemaal

groetjes mingle-mangle

Moos zei

Gefeliciteerd meiden!

Brigitte Peetermans zei

Dikke proficiat aan Alette en Els.

Ik denk dat ik het boek vraag als moederdagcadeau (heb helaas al veel gehad vandaag)

Prettige dag allemaal,

Brigitte

Brigitte vS zei

Gefeliciteerd, veel plezier ermee!

els de witte zei

gefeliciteerd els en arlette het is jullie van harte gegund

Lianne zei

Gefeliciteerd!

Angeline zei

Gefeliciteerd dames met deze leuke give away van Karin,een erg leuk boekje(ik heb n.l de engele versie)

Yvonne zei

Hoi Dames gefeliciteerd hoor ;)) Ben best wel een beetje jaloers op jullie. Maar niet getreurd, we gaan er gewoon 1 kopen. Fijne moederdag voor alle moeders x x x

Little Miss Spider zei

Gefeliciteerd dames!

La FeMe en Spruiten zei

Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

inga zei

congrat:)

Alette zei

Oh super heb gewonnen was t alweer vergeten:) dank je Karin :) stuur mn adres even via FB :)

Els zei

Oh,

wat fijn! Duizend maal dank! Daar gaan ikzelf en de kindjes rond me veel plezier van hebben.

Contactformuliertje is ingevuld!


Amber zei

Winnaars, gefeliciteerd.
En Karin nog bedankt voor de leuke GiveAway.

Groetjes, Margaret

Jeanine zei

Proficiat aan de winnaars!

Groetjes,
Jeanine

LUNA zei

super