donderdag 2 mei 2013

Give Away Zoomigurumi

Hoe leuk is dit?!!
Ik mag een give away doen.
Zeer binnenkort verschijnt het boekje
"ZOOMIGURUMI" samengesteld door Joke Vermeiren.
webmaster van http://www.amigurumipatterns.net/
in het Nederlands.

 

Er staan 15 originele amigurumi patronen in van 12 verschillende designers.

Ik mag 2 boekjes weggeven. Yeahhh!!!!
Wil je voor een boekje in aanmerking komen?
Laat dan een leuke reactie achter onder deze post.
Vertel welk dier (in het algemeen) je leuk vindt en waarom. 
De 2 leukste reacties zullen worden beloond met het boekje.
Je kunt meedoen t/m 10 mei 2013.
Alleen reacties onder deze post doen mee.
Over de uitslag ga ik niet in discussie.

Kort na 10 mei zal ik laten weten wie de winnaars zijn.

Doe je mee?
Photobucket

174 opmerkingen:

Esther zei

Wat een leuke give-away!
Ik vind Rode Panda's geweldig leuke beestjes. Ze zijn heel pluizig en speels (zoek maar eens op youtube naar filmpjes) en door hun wenkbrauwen kijken ze altijd een beetje gemeen wat ze extra komisch maakt!

Uit het boekje vind ik de 3 biggetjes heel leuk!

Celine zei

Oh wat leuk!!! Als ik die drie biggetjes zie, doet me dat denken aan mijn drie kids,met het aapje maak ik mijn broertje blij, de vogel wordt voor opa Piet, het eendje voor mijn collega en zo kan ik ze alle 12 een mooi thuis geven! Super leuk dus!
Groetjes,
Céline

Karin Frenzen zei

Hoe kan ik hier nou een keuze uit maken??? Er staan zo ontzettend veel leuke dieren in dit boek...

Maar mijn voorkeur gaat toch wel uit naar het matrozen-eendje! Doet me denken aan alfred j. kwak van vroeger waar ik altijd met heel veel plezier naar keek!
Leuk en leerzaam...

groetjes
Karin

femke van vossen zei

Wat een leuke beestjes!!
schattig.
Vind de biggetjes het leukst.
Een drie eenheid en toch allemaal verschillend. Net als mijn 3 cadeaukindjes(kinderen van mijn vriend)

x femke

Vifke zei

Wat een leuke actie ! Ikzelf vind pinguins zo'n leuke dieren. Die waggelen zo rond en lijken altijd plezier te hebben.

Anita Berendsen zei

Hoi Karin, ik wil graag een gokje wagen en meedoen met jouw give away. Wat een leuke patronen, staan er in dit boekje. Ik vind ze allemaal leuk, maar het eendje heeft wel mijn voorkeur. Mijn zoontje is helemaal verzot op eenden en donald duck is zijn grootste vriend. Ik denk dat ik hem met een gehaakt eend heel erg blij zal maken.

Danielle de Roo zei

Wat leuk! Het favoriete dier van mijn dochtertjes is een aapje. Deze dreumesaap en peuteraap kunnen ook wel een nieuw speelvriendje gebruiken, dus een mooi boekje met een aapjespatroon zou zeer welkom zijn :)

Groetjes, Danielle

tuinlaafje@msn.com zei

ik zou het heel leuk vinden om deze te haken. heb me na een paar maanden verdiepen in t haken, de haaktechniek eigen gemaakt en vind
allelei beestjes haken toch wel de leukste bezigheid. dus het boekje is zeer welkom

Jet zei

Bij de drie biggetjes denk ik, hoe raar misschien ook, gelijk aan mn drie dochtertjes. Met een bloem of strik op het koppie, te schattig om te zien, maar oohhh wat zijn het soms echte varkentjes ;-).

Reginne zei

Wat een super leuke Give Away! Hier doe ik graag aan mee! Ik vindt zelf de Vos uit het boekje erg leuk! Mijn vriend heet Voss van zijn achternaam, dus vindt het wel toepasselijk om een kleine Vos voor hem te haken :-)

Groetjes Reginne

Anoniem zei

Ja............Moeilijke keuze Karin!!Maar wel een SUPERRRRR Give Away!! En over het boekje hoeven we het dan niet te hebben......SUPER SUPER LEUK!!........ Alle dieren, zeker de gehaakte, hebben bij mij de voorkeur.........!!Je hebt er altijd plezier van: maken,plezier,en als ze weg gaan naar een nieuwe eigenaar...blijheid!![en ze zeggen niets terug!!!, hahah!] Maar moet ik een keuze maken......zijn het AAPJES!! Ze zijn toch ECHT het EVENBEELD van de mens, en ze blijven LEUK!!! groetjes Monique Beckers

Lianne zei

Wat een leuke give-away......supergaaf idee.

Ik ga voor het aapje.....ik heb een zoontje met verst beperking en die is daar echt gek op. Op de banden van zijn rolstoel zitten er wat op de afschermborden.
Sinds kort heeft hij ook een verkleedpak van een aap.....helemaal blij word ie ervan....en als hij blij is ben ik dat ook.
De aapjes zijn leuk om te haken....heeft ie ook wat om lekker mee te rommelen of om mee te lopen en ze kunnen altijd mee!!!

Alle andere beestjes vind ik ook gewoon heel leuk.....dat word weer kramp in mijn hand haken...hihi

dragonflyer zei

pff, eh leuk ben ik niet... een leuke reactie?? ken ik ook niet.. een dier kiezen erg moeilijk..
maar dan de pinquin, gezien bij de familie in Nieuw Zeeland.. dus .. en het is een vogel.. we hebben zelf drie vogels gaan overal mee naar toe.. de wc staat vol met vogelbeeldjes dus dan dat .. kan ik als die af is aan mijn man geven.. heeft ie er nog een vogel bij..
gr sonja

Margo zei

Hoi Karin,

Ik ben helemaal gek van ezels!! Ik heb zelf 3 ezels en zou er het liefst nog veeeeeel meer hebben. Helaas is afgelopen oktober 1 van onze ezels (deze had ik met de fles grootgebracht) overleden aan een nieraandoening. Onze ezels lopen vaak los in de tuin en als ik dan in de zomer de deur open had staan kwam deze ezel gewoon naar binnen gewandeld! Ik had zo'n speciale band met hem .....
Ik kan nog uren vertellen/schrijven over mijn ezels maar daar zit je denk ik niet op te wachten hahaha

Ik zag in het nieuwe boekje een prachtig ezeltje staan en zou deze graag willen maken.

groetjes Margo

Valerie Boons zei

Oooooh wat een leuk boekje! Ik ga mijn kans hier ook eens wagen..niet geschoten is altijd mis, niet? ;-)
Mijn favoriete dier is een uil..ze brengen mij helemaal tot rust als ik er naar kijk (vooral handig wanneer er weer eens 1 van mijn haakwerkjes niet lukken zoals ik ze zou willen :p).
Mijn favoriete dier uit dit boekje..hmm..da's een moeilijke. .vind ze allemaal schattig..maar als ik dan toch een keuze zou moeten maken ga ik voor het lieve katje (omdat ze mij laat denken aan mijn dochtertje van bijna 4..schattig langs buiten, maar langs binnen zó eigenwijs..maar dat houd me niet tegen om haar ontzettend veel te knuffelen).. Het aapje doet mij dan weer denken aan mijn vriend..grappig en ondeugend :p
Groetjes, Valerie

Creatieve Mamma zei

Hallo Karin,

Wat onwijs leuk dat je 2 van deze mooie nieuwe boekjes weg mag geven.
Ik doe heel graag mee, waarom? omdat ik heel graag knuffeltjes zou willen haken voor mijn 3 bijna 4 kindjes! Zij en ik houden erg van dieren, voor mijn 2 jongste zijn er dol op: mijn middelste en ik zijn gek op konijnen, ik hebben ze al jaren...ze heeft ook een konijnen knuffel en dat is haar alles, helaas begint die slecht te worden en zou ik daar zelf een vervanger voor maken. Mijn jongste (bijna 2) is gek op katten; we hebben er zelf 3...maar overal waar hij katjes ziet word hij helemaal blij!
Je snapt al een boekje met deze diertjes erin zou hier heel erg welkom zijn! Ik ga dan ook hard duimen voor dit leuke boekje...

Groetjes van een Creatieve Mamma

Saskia van de Ven - Vink zei

Wat een leuk boekje! Ik vind het aapje het leukst omdat wij een klein Emma-aapje in huis hebben :)
(

Bertine zei

Wow, gave give away!
Mijn favoriete dier: vogels. Hou erg veel van vogels. Er is een prachtige variatie in vogels. Als je rustig door de natuur loopt en goed kijkt en luistert, sta je ervan verstelt hoeveel verschillende soorten je tegenkomt. En ze zijn zo mooi! Elke woensdagochtend past mijn man op de kinderen en maak ik een wandeling door de omgeving op zoek naar nieuwe vogels om aan mijn lijstje toe te voegen. Mijn dochters hebben mijn liefde al overgenomen. Dochter van 3 kan mij precies vertellen of er een specht, merel, koolmees of vink in de tuin zit. Dochter van 1 kan nog niet praten, maar wordt helemaal enthousiast als ze een vogel (of hond of poes) ziet. Ook de haakliefde probeer ik op ze over te brengen. De oudste vraagt elke dag of ze al groot genoeg is om het te leren. En ze is enthousiast over alles wat ik maak.

Inge Albers zei

Wat een leuke actie!!! En voor mij niet moeilijk. Ik hou van pinguins omdat ze me altijd vrolijk maken!!! Als ik ze zie lopen, of beter gezegd waggelen, dan moet ik er altijd door lachen (ik lach ze zeker niet uit maar juist toe). Ze geven me een vrolijk gevoel. Beetje groot, lomp maar zo leuk!!! Beetje zoals ik zelf ben, hihi :-)

Groetjes
Inge Albers uit Losser

anouk zei

wat leuk, ik wacht al een tijdje totdat deze leuke patronen in het nederlands uit zouden komen.
Ik ben helemaal weg van de ezel, zo lief!
Deze zou ik dan maken voor mijn jongste dochter van 7 die helemaal weg is van ezels. Ze is nu van haar zakcentjes aan het sparen voor een eigen ezeltje want dat is haar liefste wens zoals ze zelf zegt. Op mijn vraag waar het ezeltje dan moet staan; vertelt ze mij doodleuk dat deze in de achtertuin komt (6x7m) en dat ze elke dag op het ezeltje naar school toe gaat.
Dan lijkt me deze gehaakte ezel toch een betere oplossing...

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Wat leuk karin !

Tja als ik moet kiezen uit dieren ..... Vind ik moeilijk ieder dier doet me wel iets ....
Mensen kunnen in iedergeval veel van dieren leren ! Het heeft mij in mn leven ook veel steun gegeven in moeilijke tijden mn hondje xam heeft er voor gezorgt dat ik mezelf niet opsloot in huis en onder de mensen kwam ! En als ik even niet kan door pijn komt hij heerlijk bij me liggen en geeft me een likje zo van komt allemaal goed ! Dus ik zou zeker niet zonder hem kunnen !
Dieren zijn echt een verrijking van je leven ze hebben allemaal iets moois !

Jolanda Danko zei

Wat een leuke give-away!
Voor mij zijn de ringstaartmaki's heel bijzonder.
Ze zijn erg nieuwsgierig, mooi en kunnen heerlijk lui in de zon liggen, iets waar ik ook erg van hou.
2 jaar geleden zijn wij getrouwd in de Aquazoo in Leeuwarden, en gaven elkaar het jawoord tussen de ringstaartmaki's.
Zo te zien staat er 1 in dit boekje, en het zou SUPER zijn als ik er een aantal kan haken om neer te zetten onder de trouwfoto die wij in de huiskamer hebben hangen.
Eigenlijk hou ik van alle dieren, heb thuis ook een kleine dierentuin(katten, hond, reptielen, hamster, konijn, vogels, egels en kikkers in de tuin) waar ik ontzettend van hou!

an valenteyn zei

Wat een superleuke giveaway!

Ik zou het aapje kiezen, mijn 2 oogappels van kleinkinderen hebben als herkenningsplaatje op de kleuterschool allebei een aapje.
Normaal gezien hebben geen 2 kindjes tegelijk hetzelfde beestje (of ander ding) maar voor hen werd een uitzondering gemaakt omdat het ook echt zo'n 2 gekke aapjes zijn :)

Groetjes
An

Sabrina zei

Oh, wat gaaf!

Ik ben zelf gek op schildpadden. Of zoals wij hier thuis een schildpad noemen, een 'gop gop'. Hoe kom ik op die bijnaam? Toen wij jaaaren geleden op vakantie waren naar Curacao, zag ik een waterschildpad even zijn koppie boven het water steken en een trage naar-lucht-happende beweging maken. 'Gop gop' dus. :) Deze schildpadgek was natuurlijk helemaal door het dolle heen dat ik in de natuur mijn favodier zag.

En verder... zou ik graag voor mijn beste vriendinnetje een varkentje willen haken. Ze noemt zichzelf en haar kinderen zo. Het is mijn 'bestie', alleen wonen we helaas 250 km bij elkaar vandaag. Afspreken gebeurd dus zelden. Gelukkig is er social media (ook de manier waarop we elkaar hebben gevonden).

Sorry voor het lange verhaal! :)

Heidi Geuens zei

als mijn man in mijn plaats zou kiezen, dan ging hij voor de ezel want ik kan namelijk nogal de koppige ezel uithangen, maar met deze gehaakte zou ik absoluut geen probleem hebben, die is zooooooo schattig! :-) Als ik zelf zou kiezen, dan kan ik niet kiezen, ze zien er allemaal even schattig uit, weer een pracht van een boekje dat is zeker!!!

Alice Van Tamelen zei

Hoi Karin, ook ik zou het boek graag willen winnen, wat een mooie prijs! Mijn hele leven hou ik al van alle dieren, dus ik kan geen keuze maken! Zelf heb ik twee katten en een egel, maar het liefst zou ik mijn hele huis vol hebben! Dieren zijn de meest eerlijke en lieve wezens op deze planeet en van hen kun je altijd op aan! Ik ga duimen dat ik eens wat winnen zou!
Groetjes Alice van tamelen

Elly Geenjaar zei

Ik ga het ook proberen, je weet maar nooit. wat een schattig boekje en ik ga voor de varkentjes, omdat ik een hele zieke vriendin heb waar ik ze graag voor zou willen maken en sij spaart varktentjes. Maar de diertjes zijn allemaal even schattig.
Groetjes Elly

Fam. Pluis zei

Oh wat een leuke aktie, zou wel heel leuk zijn om deze manier aan een leuk boekje te komen. GEzien ik de financiele middelen niet heb om ze vaak te kopen. Nu vind ik ze allemaal wel heel erg leuk, maar mijn dochter is gek op apen. Is ook echt mijn apie, ze klimt graag en kan ook heerlijk rustig ergens even tot rust komen net als een aap ;)

Miriam zei

Oh, dat is superleuk!
Groetjes Miriam
miriam_vanseters@hotmail.com

JoJo zei

Wat een gave give away. Ik vind de giraffe ene geweldig beest ik zou zelf wel zo'n lange nek willen hebben om zo alles in de buurt te kunnen zien. groetjes Jolanda

Petersmama zei

Hoi Karin,

Wat een leuke give away! Mijn lievelingsdier is een schildpad. Deze dieren zijn in miljoenen jaren niet verandert en handhaven zich nog steeds. Mijn karakter lijkt veel op een schildpad.

De gemaakte knuffels zou ik in Nederland op straat zetten met een briefje erbij dat de vinder het knuffeltje mag houden of een goede plek ervoor mag zoeken. Hopelijk worden er dan wat meer mensen opgevrolijkt en Nederland een stuk vrolijker.

groetjes

francis zei

Leuke giveaway, ik vind het katje erg leuk. Kittig beestje. Ik hou sowieso erg van katten, heb er zelf 5. Door ziekte zit ik veel thuis, en ze houden me gezelschap. Zijn altijd geduldig, vinden me nooit vervelend, en geven me afleiding. Ik kan niet zonder mijn poezenbeesten.

Tony zei

wat een ontzettende leuke give-away, ik hoop dat ook ik eens een keertje een prijsje win, ik doe in ieder geval mijn best! :).
Succes met alles!!!

Angelique Winder zei

Ik vind het ezeltje erg schattig.Ik wil een poging wagen om dit boekje te winnen.Smijt nog geen geld over de balk om het te kunnen kopen.Balken doet de ezel.

Angelique Winder

Anoniem zei

Hoi Karin, wat een leuke aktie. Ik ga ook maar een gokje wagen! Ik zou kiezen voor het matrozen eendje, wat een dotje!! Voor mijn eigen kinderen hoef ik ze niet meer te maken,zij zijn al volwassen, maar ik heb gelukkig nog een heleboel kleine nichtjes die ik hier blij mee kan maken. Dus wie weet, ik wacht rustig af.......Ik heb geen eigen blog maar je kunt me terug vinden via Facebook.
Groetjes Marian Sipkes

Anoniem zei

Hai,

Ik ben helemaal weg van je ezeltje ♥ wat een superschattig beest is dat en tja ....... die poezenmadam ☺ ook geweldig.
Ik hoop natuurlijk dat ik win, maar het is een ander net zo goed gegund. ♥ groetjes van Irma

Ps. ik weet niet precies hoe het onderstaande werkt, dus ben ik geloof ik anoniem ;)

Alette zei

Super leuk dit :)
Ik ben gek op bijna alle dieren maar de pinguin is toch wel een speciaal dier. Ze zien er prachtig uit maar wat ik vooral zo mooi vindt is dat ze monogaam zijn. En bij de keizerpinguin past t mannetje op het ei terwijl t vrouwtje gaat jagen. In de film de March of the Penguins kon je zien dat ze in een kringetje stonden met het ei op hun poten anders zou t kapot vriezen. Zo'n toewijding is geweldig. Elkaar warmte even en de eieren beschermen, dat vind ik prachtig, dat zoiets instinctief in een dier zit. Maar ik kan ook enorm genieten van mn hondjes hahaha en onze nieuwe aanwinst ons turkse blonde hondemeisje uit Instanbul :)
Groetjes Alette en een knuffel voor jou 2 prinsesjes xx

martine zei

Hallo, ik ben geboren in ex-Belgisch Congo, ben nooit teruggekeerd maar een aapje kan mij altijd vertederen. Ben nog niet zo lang terug aan het haken en zou het geweldig vinden mocht ik eens iets winnen
Groetjes
Martine

dekkersland zei

Ohhh wat een leuk boekje, daar wil ik ook wel kans op maken!!! Ik doe dus GRAAG mee.

Groetjes

tamara zei

Jaaaaaah het aapje. Dit omdat die lijkt op het knuffel aapje van mijn dochter en die begint redelijk op geknuffeld te raken. Nog even en hij valt uit elkaar. Heb hem al diverse keren moeten repareren. Als ik nu een nieuwe haak voor haar kan dat oude dingetje weg haha.

Annelies zei

Hoi Karin,

Super schattig al die beestjes. Ik als dieren liefhebber, raak altijd vertederd als ik dieren zie. Ik ben jarig op dierendag, heb de opleiding voor dierenartsassistente gedaan. Dus wat mij betreft is het lastig kiezen welk dier ik de voorkeur aan geef. Al zie ik een spin of een slang, in elk dier zit iets bijzonders. Maar nu heb ik in januari een zoontje gekregen. Hij heeft twee gebreide aapjes waar hij helemaal idolaat van is. Vraag me niet waarom, want hij kan nog niet praten. Maar als hij zijn twee vriendjes ziet, gaan die pretoogjes van hem uit het lint en kan hij niet stoppen met schateren.
Groetjes (ook namens mijn zoontje Casper)

Natasja S. zei

Superleuke give-away waar ik graag aan meedoe! Ik ben gek op stokstaartjes. Eigenlijk is uitleg bijna overbodig, want zeg nou zelf, ze zijn toch heerlijk komisch om te zien?

De manier waarop ze de wacht houden, kaarsrecht, met hun nieuwsgierige koppie dat alles goed in de gaten houdt. En als er gevaar is, gaan ze met z'n allen als een malle graafwerkzaamheden verrichten, zodat de vijand afgeschrikt wordt door de enorme stofwolk die dan ontstaat. Hoe grappig is dat?

Ik geloof niet dat er in het boekje een stokstaartje staat, maar de ringstaartmaki vertoont qua koppie wel wat gelijkenissen en is ook erg schattig om te zien. Wie weet kan ik hier een leuke stokstaartvariant op maken ;-)

Ik ga nu heel hard duimen, meer kan ik niet meer doen ;-)

Groetjes Natasja

Marjo zei

Een hond ...en wel mijn hond ...al bijna 13 jaar mijn trouwe vriend...voelt het als ik blij ben maar voelt het ook als ik verdrietig ben of pijn heb ...heeft me gesteund tijdens de chemo, droeg net als ik een hoofddoek (zie foto op mijn blog )...en ook al ben ik maar 10 minuutjes weg ...hij is altijd blij mij te zien ...dat is vriendschap, dat is TROUW en dat kun je van mensen niet altijd zeggen .....

Liefs
Marjo

made-by-Marion zei

Hoi Karin,

Wat een leuke give away. Een lievelingsdier vind ik moeilijk. Vind veel dieren leuk. In de dierentuin kan ik tijden bij de giraffen staan kijken. Ze bewegen mooi sierlijk, behalve als ze weggejaagd worden door de struisvogels ;)
In het boekje staan wel supermooie patronen. Vooral de varkentjes en het aapje.

Groeten Marioin
Groeten Marion

Katootjes haakwerk zei

Dag Karin,

Het dier dat ik het leukste vind is een varken omdat dit eigenlijk wel heel intelligente dieren zij. Ik kijk al uit naar het boek. Misschien win ik het wel ! :)

Groetjes
Kathleen

sneksniltje zei

Wat een leuke give-away ! Daar doe ik heel graag aan mee. In het algemeen is een hond mijn lievelingsdier, alhoewel mijn kreupel vondelingkatje van vroeger minstens een even aanhankelijk, lief beestje was. Maar nu kan ik al sedert jaren geen eigen hond of kat meer hebben, zelfs niet aanraken, wegens zware allergische reacties van hun haren... Nu ja, er bestaan natuurlijk nog veel ergere kwalen dan dat, maar 't is wel spijtig...
In het haakboekje vind ik de poes en het konijntje echt wel toppertjes.
'n vrolijke groet,
sneksniltje

Renske zei

Wat een fantastische give away! Kan echt niet kiezen, ze zijn allemaal zooooo leuk!
Maar vooruit, als het echt moet, dan ga ik voor de biggetjes, die zijn echt superschattig!!!

wannesraps zei

Ik doe graag mee!
Ik vind veel dieren leuk, onder andere ook ezeltjes. Ik vind die al lang leuk en toen ik ongeveer 18 jaar geleden met mijn lief (nu mijn man) door Ierland fietsten op vakantie, moest er van mij aan elke wei waar ezeltjes stonden gestopt worden om een fotooke te trekken... leverde heeeel veel ezelfotootjes op!!

Linda zei

Wat leuk! Ik heb het boekje al in het Engels dus ik hoef niet mee te doen aan deze give away. En inderdaad, er staan erg leuke diertjes in! Heb net (weer) het konijntje gemaakt, die is geloof ik wel favoriet.

Groetjes,
Linda

Conny zei

De eland!!! Hij staat volgens mij op de achterkant van het boekje. Vind het geweldige beesten en hebben ze in Zweden in het wild gezien :-) Groetjes Conny

Margaret zei

Wat een leuk boekje en helemaal super dat je dat zo weg mag geven. Ik waag dus ook graag een kansje met deze leuke give away. Mijn favoriete dier is wel een hond, die kunnen af en toe zo lekker zielig kijken, tenminste die van ons wel.

Carole zei

Hoi Karin,

ook ik sluit me in de rij aan... Leuke reactie wordt lastig, ben nooit zo ad-rem. Ga voor het ezeltje, omdat ik dat zulke lieve beestjes vind, en lekker eigenwijs (net als ik...). Vooral met zo'n strohoed in jaren '40 films.... Count me in!!! Groetjes,
Carole

jans zei

wat gaaf zeg vind alle diertjes even leuk ben wil ze gaan maken voor mijn oudjes in het verzorgings tehuis van mijn moeder voor dementerende bejaarde die zijn er helemaal weg van dus ga heel hard duimen voor ze grt jans

creama zei

Wat een leuk boekje!! Mijn lievelingsdier is toch een paard. ook mijn dochter is hier gek van. En het paardje op de foto is zo schattig dat ik die graag zou maken voor haar. Een eigen paard zal wel nooit gaan lukken, maar zo'n klein schatje is natuurlijk een goede compensatie (hoop ik :-))
groeten Cream@

mingle-mangle zei

ze zijn allemaal leuk maar de vakentjes zijn wel favoriet hier,mn oudste dochter heeft er een hele verzameling van,dus wij wagen ook een gokje,

groetjes en toi , toi toi

mingle-mangle

handgehaakt zei

Leeeeuk!!!

Ik ga toch voor het aapje!
Mijn dochtertje is echt een bengeltje, en zou deze heel graag voor haar willen haken.
Ze loopt nu al de hele tijd een aapje na te doen!

Lisanne Reijnders zei

Wat een top give-away! Echt een heel leuk boekje. Ik ben gek op dieren en vind het dan ook moeilijk om te kiezen. Vroeger was mijn lievelingsdier een dolfijn, maar nu weet ik het niet zo goed meer. Ik vind apen altijd erg leuke dieren. Vooral in de apenheul zijn ze zo leuk als ze op je schouder gaan zitten en lekker kunnen rondrennen! Ik doe heel graag mee met deze leuke give-away. Groeten, Lisanne

Natascha Meuris zei

Wauw wat leuk!! En een heel leuk boekje! Zou ze allemaal wel willen maken hihi. Maar welke ik het leukste vind? Het paardje, ze kijkt me aan van: MAAAAAAAK MIIJJJJJJ

Groetejes Natascha

Lianne zei

Wat een geweldige Give Away!

Ik ben helemaal gek van aapjes....dat komt omdat mijn dochtertje van 2 er zo gek op is. En met een tweede op komst des te meer reden op nog meer knuffeltjes te haken ;)

Ik maak graag kans op een boekje :-)

Lieve groet,
Lianne

Marjanneke zei

Oeh, love it! Love it! Love it! Wat een bofkont ben jij dat je er zomaar 2 weg kan geven!

Geweldig, dat vosje! En Knir, Knar en Knor.


Ik maak graag een kansje op een boekje en wens je heel veel succes met het uitkiezen van de gelukkige winnaars.

Gr.
Marjan

Leonie zei

Wat een super leuke give-away!! Ik doe graaaaag mee!
Ik vind de muisjes heel leuk. Mijn oma is heel bang voor muizen en heeft gevraagd of ik een muis voor haar wil haken, zodat ze aan een muis kan wennen en er niet meer bang voor hoeft te zijn. Dit lijkt me daar een heel leuk patroon voor!

Groetjes Leonie

Elfi zei

Wat een leuke Give Away, ik doe heel graag mee!
Ik vind het aapje het leukst, geweldige dieren om naar te kijken als je in de dierentuin bent, vooral een moeder met een jonkie.
Ben benieuwd!

Groetjes, Roelfina

Rianneshaaksels zei

Ik doe heel graag mee, net als alle anderen boven mij! ;) Boeken heb je nooit genoeg!
Vlinders hebben mij altijd gefascineerd in de dierentuin, kon er uren rond lopen, al vind ik vissen ook super!

Liefs Rianne

Marianne mjmb zei

Oooh, wat een leuke give away! Ik doe graag mee. Het eerste patroontje dat ik eruit zou gaan haken zouden de biggetjes zijn. Ze zien er zo lief uit. Mijn lievelingsdier is een poesje. Zo eentje waar je heerlijk mee kan kroelen.......
Een stand-in voor als mijn meiden er niet zijn, ha,ha!

Groetjes,
Marianne mjmb

G zei

Oei... al zo veel reacties... maar toch waag ik mijn kansje...
Die 3 biggetjes zijn zooooooo leuk... die mogen niet ontbreken in mijn collectie varkens (ik verzamel namelijk varkentjes)... dus wil ik wel graag zo'n boekje winnen... al wens ik al de anderen evenveel succes !!!

Kristel zei

O wauw, een nieuw amigurumiboekje!
Daar word ik helemaal hebberig van *bloos*. De pinguin is über-cute. Helemaal geweldig met dat zeemanshoedje. Ik heb al uiltjes in zeemanskostuum, maar deze is nog veel leuker.
Iedereen succes met de give-away.

Jeanine zei

Ik doe heel graag mee om dit boekje te kunnen winnen. Ik heb al veel boekjes, maar in geen enkel staat een ezeltje. En ik zou dolgraag eens een ezeltje haken.

Groetjes,
Jeanine

Paqui zei

me encantaría ganar un libro, me parecen unos amigurimi preciosos, el que más me gusta es el burrito, un saludo

christel l zei

Wat kan ik nog toevoegen na 67 reacties?
dit superleuke boekje zou zeer welkom zijn, ik heb nog geen kleinkinderen maar ben al van alles in het "voren" aan het haken?
( is dit een nederlandse zin?? )
Ze zijn allemaal welkom in mijn dierenhuis maar het schattige ezeltje heeft mijn hart gestolen!! Nu wachten op een kleindochter om er voor haar een te haken.

Ilsemariska Haken zei

Leukleukleuk!! De kans wordt wel klein zo te zien ;-) maar toch waag ik een kansje... Ik zou het super vinden!

Mariska

Alie de Vrij-Venema zei

Sinds ik de (animatie)film Rio heb gezien, ben ik helemaal fan van toekans!! Haha, wat een grappige beestjes waren dat! Tenminste in de film dan... Ik ben nog maar net aan het haken en mijn kinderen vragen nu al naar meer beestjes, terwijl mijn eerste nog niet eens af is! Dit boek zou geweldig zijn, zo kunnen ze zelf een diertje uitzoeken!
Groetjes, Alie

Haak en Smaak zei

Als crazy cat lady ben ik fan van de kat! Dus yesssss ik doe mee :D

Groetjes Daphne

mariannehaakt zei

Wat een ontzettend leuke give-away! Ik doe uiteraard graag mee!
Ik heb niet echt een lievelingsdier, kan dat ook? Vast wel! Om te haken vind ik een giraf leuk, want die heeft zo'n wiebelnek en daarom dus een hoog ah- en ohgehalte. Maar ja, aapjes blijven ook fantastisch, gewoon... omdat ze zo leuk zijn en stiekem ook wel een beetje op ons lijken...
Succes met kiezen!
Groetjes, Marianne

Anoniem zei

Hoi Karin,

Wat super dat je dat mag doen te gek. Eigenlijk vindt ik ze allemaal geweldig maar mijn voorkeur gaat uit naar de 3 biggetjes wat een leuke snoetjes en omdat mijn man slager is en helemaal gek is van alles wat met varkens te maken heeft zou ik het zo leuk vinden als ik er kans op maak.

Anoniem zei

Hoi,

Ik vind dit een super give-away.
Ik hou in het algemeen heel erg van dieren.
En dan vooral van de giraffe ik hou van de lange nekken en de vlekken.

Groetjes,
Janine

Tinie zei

Wat een leuke give away. Ik doe graag mee. Hier in huis draait alles om de neuspiet (neushoorn) Onze jongste is er helemaal weg van en neemt ons mee in zijn enthousiasme. Zijn bed puilt er mee uit, maar hij kan er nog steeds slapen. Lieve groet Tinie

Mejuffrouw B zei

Ik zit me al te verheugen op het haken van het grappige vosje! Vroeg me al tijden af wat ik toch met dat roestbruine bolletje Catania moest doen.... ;-) Een vosje haken dus!
Groetjes,
Suzanne

Diana zei

Ik ga dan toch echt voor het aapje. Al vanaf dat mijn jongste dochter in de buik zat noemde ik haar mijn aapje. Eenmaal geboren kwam ze bij de kinderopvang in de groep de Apekoppies terecht. Al op zeer jonge leeftijd klom ze uit haar bedje/box. En ook op het klimrek ging ze al met net 2 jaar helemaal naar boven. Daarom is ze mijn apie.
Haar lievelingsdier is ook een aap. Vorige week op school hield ze haar spreekbeurt nog over apen.

Renske Hoekzema-Prak zei

at een leuke give aqay!
Mijn leukste dien? Ik denk een klein aapje. Mijn kindjes droeg ik altijd in de draagzak en ze klemde zich als een klein aapje om mij heen. We genoten daar met zijn tweetjes van. Nog steeds noem ik ze aapje als ze getild worden.

groetjes renske

els de witte zei

o wat leuk al die dieren bij elkaar wat zou het tof zijn om dat de kunnen maken en als ik dan een diertje af heb dan schrijf ik met trots je naam erbij zo dat iedereen kan weten dat ik dit via jou heb gekregen het zou echt geweldig zijn ik ben zo zot van dieren haken en dat zou ik dan via jou kunnen het is gewoon prachtig als ik het zou hebben ik wens het anderen natuurlijk ook toe maar mijn dag zou fijn zijn als ik het kon krijgen zodat ik het van de daken kon schreeuwen tx op voorhand en heb ik het niet dan wens ik de anderen er veel plezier mee groetjes els de witte

els de witte zei

mijn lieveling is een ezel om dat ik zo koppig ben als een ezel daar zie ik mij zelf weer in terug

Marleen zei

Ohh, wat ee 0n leuke patroontjes! Zoveel leuke, maar vind de biggetjes en de eend toch wel uberschattig! Een vriendin van mij haakt ook, maar minder snel en dus wordt dochterlief ongeduldig en probeert ze via mij een leuke amigurumi in handen te krijgen en weet zeker dat ze de pony geweldig zal vinden!

Groetjes,
Marleen

Anita zei

Wat leuk zo'n give away.
Mijn favoriete dier is een aapje. Mijn oma heeft een aapje voor mij gebreid (60 jaar geleden) en daar liep ik altijd mee. Het was een groen aapje. Ik was een jaar of 3 toen ik het aapje verloor, en erg verdrietig natuurlijk. Ze breide een nieuwe voor mij, ik weer helemaal blij. Helaas is ook deze aap er niet meer.
Groetjes, Anita

Herma zei

O geweldig, wat leuk!!
De 3 biggetjes doen mij aan vroeger denken. Als kind op school werd ik altijd gepest als varken. Ik was wat mollig (inmiddels gewoon dik hoor ;) ) had kort stekeltjes haar en door een ongelukje had ik een soort druppel onder mn onderlip waardoor als ik mn mond wat apart open deed het net een varkenssnuit was. En wat deed ik daarna. Ik kocht shirts met varkens erop, deed regelmatig zo'n varkenssnuit maken spaarde eigenlijk alles wat met varkens te maken had met als gevolg dat ik op school schreef in mappen van varkens, schriften had met varkens erop etc etc etc..... dus ik vind die varkentjes (biggetjes) helemaal het einde!!!!!

Loraine de Brouwer zei

Super give-away, ik zit al weken uit te kijken naar de nederlandse uitgave van het boekje! :D

Ik vind wasbeertjes heel schattig, ik weet dat je ze in het echt niet moet aanraken haha ^^, maar ze zien er zo schattig uit, en vooral in animatiefilms of als gehaakte knuffeltje kun je ze wel aaien!

lieve groetjes, Loraine
www.twinklezcreations.blogspot.be

samina beyens zei

Mijne zoon Warre is 11 jaar en hij is al vanuit de wieg gek op vosjes....hij zou het het super vinden moest zijn mama eindelijk een vosje kunnen haken voor hem....
Grtjs Samina

Mieke Brocaar zei

Wauw wat een super give away! Ik wil graag meedoen. Ik vind poezen wel leuk. Helemaal het poesje dat in het boekje staat. Het ziet er zo lief uit. Ik zou die wel voor mijn dochter willen haken. Ik weet zeker dat ze die leuk gaat vinden. Wie weet.....

Groetjes Mieke

Anne & Lien zei

Wauw! Die mail heb ik twee keer moeten lezen voor ik het kon geloven.
Het leukst vind ik de aap! Hij is zo schattig, en ik denk dat het een prachtig cadeau is voor mijn achternichtjes om te maken.
De andere dieren zijn ook super, maar ja, ik moest er eentje kiezen. :)

Groetjes, Anne

Little Miss Spider zei

Wat een leuke give away!!!
Hmmm een diertje kiezen vind ik moeilijk want ben nogal dierenliefhebber en alle diertjes in het boekje zijn super!
Gelijk maar raad vragen aan de dochter en die zegt: het eendje ....zo cute!!

Little Miss Donkey zei

Tjee al zo veel reacties! Zou ik het wagen om ook een gooi te doen naar deze superleuke give-a-way? Toen ik die ontzettend leuke ezel ertussen zag staan wist ik dat ik het toch moest proberen. Mijn blog is niet voor niets LittleMissDonkey. Ik ga dus voor de ezel, hoewel ze de naam hebben eigenwijs en koppig te zijn, zijn het gewoon heerlijke knuffeldieren en ontzettend lieve dieren. Echte ezels zitten er voor mij niet in maar om dit exemplaar te kunnen haken zou geweldig zijn en kan ik mijn eigen ezelshoeve beginnen.

Liefs Little Miss Donkey

Diana zei

Daar kan ik geen nee tegen zeggen!
Ik doe graag mee!

Liefs
Diana

Lisette Van Der Vegt zei

Wat een leuke give-away!! Een aap is geweldig. Dit dier lijkt zoveel op een mens.

Ik doe graag mee.

Mieke zei

Hey Karin wat een leuk initiatief, zoals ik reeds zei op DC zou een extra verjaardags- nieuwewerkcadeau best leuk zijn :-)

Mijn lievelingsdier in het algemeen is een kat :-) Eigen willetje maar vooral doordat ik van kleins af aan altijd wel een poezebeest in huis heb gehad en het steeds mijn beste vrienden waren die er ook waren als sommige mensen me in de steek lieten!!

Veel liefs Mieke Lenaerts

knoopjesz haken zei

Oww wat een GEWELDIGE Give Away is dit,
het boekje zou ik graag willen winnen om het aapje te kunnen haken wat daar rechtsboven zo lief zit.

Mijn dochterlief wil dolgraag het poesje dat onder in het midden staat,
hoop dan ook graag dat het boekje onze kant op gaat ;-)

Amarins zei

Wat een gave give away. Ik doe heel graag mee. Het aapje doet altijd denken aan ons zoontje, ook net een aapje en net zo bruin. Voor hem zou ik deze aap heel graag willen maken. Groetjes, Amarins

Rosaly zei

Wat leuk dat je die boekjes mag weggeven!

Mijn favorite dier is de eland. Onder andere voor dit dier (en de Niagra falls) zijn wij een aantal jaren geleden afgereisd naar Canada... Maar helaas. Geen 'moose' gezien! Wel veel wasbeertjes en eekhoorns rondom de camper, maar in 3,5 week geen eland dus. Erg leuk dat hij wel in dit boekje staat ;-)
Groetjes van Rosaly

Tineke van IJperen zei

Wat een leuke actie, ik wil ook graag een kansje wagen.
Ik vind varkentjes heel leuk, heb ze ook een tijdje gespaard. Alle varkentjes bedoel ik dan, van die grote dikke roze varkens, hangbuik zwijntjes maar ik vind ook de 3 biggetjes super leuk.
Het is ook erg moeilijk kiezen, er zijn zoveel leuke dieren!!!!
Succes met je give-a-way, de keuze lijkt me heel moeilijk.

Groetjes Tineke

Janne zei

Ohhh, wat een super leuke diertjes! Maar de varkentjes zijn wel helemaal super leuk! Varkens zijn echt duidelijk mijn lievelingsdieren. Sinds ik heel klein was heb ik al een zwak voor deze dieren en ik spaar dan ook zowat alles van varkentjes. Van theepotten tot pyjama´s, van washandjes tot pennen, ik heb echt zoveel dingen met varkens. Mijn spaarpotten verzameling is inmiddels misschien al wel iets te groot... Sinds ik haak ben ik al veel patroontjes met varkens tegengekomen, maar het zijn er natuurlijk nooit genoeg. Vandaar dat ik mijn eigen varkensfietsbel en varkens-slaapmasker heb ontworpen! :-) Ook ben ik voor de open dag op de biologische varkensboerderij van mijn vriend allemaal varkentjes aan het haken om te verkopen voor het goede doel. De varkentjes die in dit boekje staan zijn echt heel leuk, lijkt me echt tof als ik het boekje win en dus ook dit varkentje kan maken! Oh en weet je wat het leukste is aan varkentjes? Ze hebben zo'n leuk krulstaartje... Enig idee hoe mijn blog heet? ;-)
Liefs, Janne
krulstaartje.blogspot.nl

vrolijk by Leen zei

ik ga voor de varkentjes. nog nooit zo 'n grappige gezien ;-)

Engjelushe zei

Ik ga voor de pinguins, die waggelen zo gezellig, net mijn zwangere zus ;). Wat een leuk boekje! Echt helemaal iets om als toekomstige meter mee aan de slag te gaan dus ik doe maar wat graag mee met de give-away!

Groetjes,
Ellen

Brigitte vS zei

Superleuke give-away zeg! Vroeger was ik ontzettend fan van koeien. Ik spaarde echt alles van koeien, ik had servies, boeken, kaarten, postzegels en ook promotiemateriaal van de Melkunie koeien die toen heel populair waren met de quote: Ik heb nog zo gezegd geen bommetje! Tegenwoordig ben ik meer voor de spinnen, ze vangen zo mooi de muggen weg waar mijn dochter enorme rode plekken van krijgt. Succes met je beslissing, vast erg moeilijk met zoveel deelnemers :D

De KnutselFrutselOma zei

Wat heb je veel reacties!!!
Ik doe heel graag mee!
Ik ga natuurlijk voor de beertjes die er in staan. maar de andere beestjes vind ik ook superleuk!

Ik ga je meteen even linken :-)

Groetjes Ingrid.

Mattijs Willemse - Aalsmeer zei

Hoi Karin,

Wat een leuke actie is dit, je blog weet mij altijd te inspireren tot innovatief haken. Zo ook dit geweldige, inspiratie volle boek zoomigurumi!

Dit boek stelt mij in staat om leuke en originele knuffels te maken. Ik ben zelf net oom geworden en denk dat ik mijn neefje, een klein aapje, erg blij kan maken met een gehaakt aapje!

Sowieso vind ik apen erg leuk en ik herken mijzelf dan ook in het Chinese sterrenbeeld van de aap. Een aap staat voor vrolijkheid, energie en creativiteit. Dit zie je ook terug in mijn eerdere haakwerken.

Ik kan me voorstellen dat het een moeilijke keuze is maar hoop stiekem dat ik binnenkort mijn eerste aapje kan haken.....

Groetjes,

Mattijs Willemse

" m(i)e " zei

ik ben gek van katten, ben er mee opgegroeid en dat zijn zo'n toffe dieren !

ineke zei

owww wat moeilijk kiezen .. ik heb geen favoriet dier.. ik vind ze allemaal even leuk!
de biggetjes.. het aapje..het eendje.. de meisjespony..de muisjes.. ze vragen me allemaal.. HAAK ME!!!

Els zei

Twee muisjes kijken vol ongeloof
naar die biggetjes: stom, blind en doof.

Konijn die spitst zijn oren wel
want poes is een vrouwtje oh zo fel

eekhoorn kijkt boos naar aapjelief
en paardje en vos zeggen, stop nou alsjeblief!

Pinguin zijn hoofd is als ezels buik zo groot,
en beer en eend helpen de haakster in nood!

Als dit geen winstvolle reactie mag blijken,
dan zal mijn gezicht zoals dat van little monkey lijken.

Fijn dat je iets organiseert als deze give away,
driewerf hoera voor jou en een dikke 'holeei'.

Anoniem zei

Leuke give-away!!! Ik doe mee! In de natuur vind ik een luipaard een heel mooi dier, vooral die mooie tekening in de vacht. Amigurimi-diertjes zijn allemaal even leuk, ik zou ni kunnen kiezen, maar het ezeltje in het boek heeft toch mijn voorkeur.
Groetjes

Freubeline zei

Wat een superleuke giveaway! Ik heb het boekje al regelmatig voorbij zien komen op het web, maar wist niet dat hij ook in het NL uitgebracht zou worden. Ik vind het vooral heel leuk dat er verschillende designers aan hebben meegewerkt, zodat je ook verschillende "stijlen" hebt. Dat maakt het een bijzonder boekje die ik heel graag aan mijn collectie toe zou willen voegen! De drie biggetjes zijn favoriet!

Laura Hondema zei

Wat super dat het boekje ook in het Nederlands komt!

Ik ben een keer op een site het eendje tegen gekomen, en daar was ik wel zo verliefd op geworden! Het is zo'n snoezig lief beestje. Het leek me super om deze te maken als kraamcadeau.

Ook al heb ik vaak weinig geluk, ik wil erg graag mee doen :)

Liefs xxx Laura

Valerie Deconinck zei

super, ik doe graag mee aan deze give away, mijn favoriet is wel het eendje maar ook de rest vind ik super, het eendje omdat ik nogal een fan van eendjes ben, heb hier al verschillende gehaakte versies staan. en deze onbreekt nog

groetje sValerie

Kreatita T zei

Ziet er een heel leuk boekje uit!

Welk dier ik leuk vind en waarom?
Dat moet wel de Shar-pei zeggen, want die zien er toch zo lief uit, alhoewel ze zo rimpelig zijn. Ik denk als we er zelf zo gerimpeld uit zouden zien dat het toch heel wat minder fraai zou zijn. :D

Maronna zei

Wauw wat een leuke give-away wat een leuk boekje en wat een leuke blog...
Super gewoon, ik zou het eerst de Biggetjes maken, die zijn zo lief...

Groetjes Maronna...

Anoniem zei

Te leuk!!! Ik zou voor het ezeltje gaan! Beetje ondeugend, klunzig, koppig en je wordt vrolijk van die beesten!!! (En ik herken wel war van die eigenschappen...) ik zou hem heel graag winnen!!! Groetjes janneke!!!!

Margot zei

de vos! die vind ik helemaal geweldig sinds ik met een vos oog in oog heb gestaan 's avonds laat in Almere! ze zijn schitterend!

Tante Izzy zei

Wat leuk dat je twee boekjes mag weggeven. Ik doe graag mee.

玉芳 zei

Zooooo leuk ideetje!! Wat tof!! Ik zou zo graag eentje willen winnen! Alle diertjes zijn leuk, maar de allerleukste vind ik de koe! ^^ die zo vrij in de wei rondloopt! xxx

Anoniem zei

Hardstikke leuk! Ik doe voor de eerste keer mee, maar volg je blog al heel lang. Steeds weet je me weer te inspireren ga zo door! gr. Diana Luca

Janika zei

Leuk, zo'n give away! Ik volg je blog al een tijdje, erg leuk hoor!

Ik ben gek op kippen, daar ben ik mee opgegroeid, en ooit wil ik ze zelf ook!

moepsje zei

ik 'viel' gelijk voor de biggetjes en het eendje.Misschien hun hulpeloosheid? Ik heb zelf 5 kinderen en daarnaast nog oppaskindjes (ook 5).ik vind dat kleine spul gewoon machtig leuk. Dus jah, de biggetjes en duckje vind ik te gek!

Anette zei

Oh wat een leuke give away. Ik doe graag mee! Mijn favoriete dier is een hond. Van de amigurupoppetjes hierboven vind ik het stokstaartje erg schattig, en de vos, allemaal wel eigenlijk.

Mooi Gehaakt zei

Wat een mazzel dat jij deze give away mag doen! En wat ben ik blij dat ik al een tijdje volger ben, wil deze kans natuurlijk niet missen!

Ik vind aapjes zo geweldig. Omdat wij zoveel op ze lijken. En ik haak graag voor mijn eigen kleine aapje ;)

Liefs Imara

Amber zei

Wat een schattige beestjes. Het eendje met petje heb ik al bij iemand gezien. Zo grappig.
Wie wil niet een boekje met deze toffe patronen winnen. Ik waag graag een kans.
En ik zet een link op mijn blog om anderen er ook op te wijzen.

Plezierige dag,
Margaret

beja broux zei

kan niet kiezen...
allemaal schattig...
ienemienemutte
tien pond grutten
tien pond kaas
ienemienemutte
is de baas...
't zijn natuurlijk de drie varkentjes geworden!!!! :-)

hartkussen zei

wat een leuke actie!!! de drie biggetjes spreken me erg aan, maar ook de andere beestjes zijn erg leuk.
gr en nu maar duimen!!!
evelien van essen

Mandy zei

Ja natuurlijk doe ik mee, dit boekje staat op mijn verlanglijstje en nu krijgen we de kans om het te winnen Geweldig!!!'
Ik vind het ezeltje en de Pony zo leuk en de rest ook, ik denk dat als ik het boekje win elke week eentje zal gaan haken :-)
groetjes Mandy

Rita zei

Hoi karin

Wat leuk, echt schattig al die diertjes. Natuurlijk doe ik mee.
En nu maar duimen.

groetjes Rita

Rita zei

Nog even. Welk dier ik het leukste vind? Toch dat kleine matroos eendje omdat ik de eendjes altijd zo schattig vind. Ik kijk uit naar de jonge eendjes, daar geniet ik het meest van. Allemaal achter mama aan, piep, piep.

groetjes Rita

Luana zei

Wat ontzettend gaaf dat hier nu een boekje van is!!

Mijn lievelingsdieren zijn beren. En sinds oktober vorig jaar staat de Panda op nr 1! Dit komt doordat ik sinds oktober vorig jaar in een Fiat Panda rijd. Alles met panda's vind ik fantastisch. Op de hoedenplank ligt een panda, aan de zonneklep hangt een panda, ik wil een grote panda haken voor op de achterbank etc. Ik krijg ook regelmatig mailtjes en whatsappjes van vriendinnen met panda plaatjes. Het mooiste moment was toen ik een panda kaart van m'n schoonzusje kreeg. Ik denk dat de buurvrouw m'n enthousiasme gehoord heeft haha. En de mooiste grap die met me is uitgehaald, is dat ik een vaasje met bamboe kreeg voor m'n 24e verjaardag. Want ja, ook panda's moeten eten! Mijn vader en z'n geweldige ideeën ;-) 's Avonds doe ik ook nog wel eens gek, als ik flink wat oog make-up op gehad heb. Dan haal ik het weg daar wat reinigingsmelk over m'n oog te masseren. Dan heb ik 2 zwarte ogen en moet ik om mezelf lachen als ik in de spiegel kijk. En dan zeg ik tegen m'n vriend: 'Ik studeer voor panda!' en schiet dan in de lach :-D

Het beertje uit het Zoomigurumi boekje zou ik ook omtoveren tot panda!

Liefs,
Luana

sajuki zei

Great !
Greetings from Poland :)
Katarzyna


www.sajuki.blogspot.com


Yvonne zei

Hoi Karin tjee wat een reactie 's zeg hoe moet je hier nou in uitblinken om de "prijs" te winnen. Het is gewoon al heel leuk om te zien hoeveel mensen jou volgen. Maar nu even over het dier wat mij wat doet, staat misschien niet eens in het boekje maar welke dieren die ik zie zijn zoooooo schattig. Maar een libel is mijn dier, heb er zelfs een tattoo van ( mijn herinnering aan m'n lieve tante)
Iedereen heel veel geluk gewenst x x x

creazen zei

Wat een enige actie. In het algemeen vind ik eigenlijk alle dieren leuk, maar in dit specifieke geval kies ik voor het aapje. Toen ik het plaatje zag, moest ik op de een of andere manier meteen denken aan een familie-anekdote. Voor mijn 3e verjaardag kreeg ik van mijn tante Rie een nieuwe jurk, die ik meteen moest aantrekken (in de bijkeuken, want daarna moest ik natuurlijk showen voor de visite). Daar had ik niet echt zin in, dus op een gegeven moment riep mijn tante wanhopig uit: "Sta nou toch eens stil, en beweeg je armen niet, je lijkt wel een spinnekop", waarop ik meteen uitriep: "En jij bent een aap ! "

Anoniem zei

Hallo Karin.
Ik lees al tijden met je mee en je begrijpt dan ook wel dat haken ook een van mijn hobby's is.
Ik kan me voorstellen dat je dit een leuk idee vind om deze boekjes weg te geven. Mijn favoriet zijn de drie biggetjes. Ze doen me denken aan de drie biggetjes in de Donald Duck. Hier kon ik vroeger (en eigenlijk stiekem nog wel) heerlijk van genieten.
vriendelijke groet Geke

Elena Porta zei

wat een leuke prijs graag wil ik hiervoor in aanmerking komen
in ieder geval bedankt voor de kans
groetjes
Elena

HaakBrei-n zei

Hoi Karin,

Super leuk boekje, ik vind de poes het leukste, ik heb zelf twee katers en een poes, nl. Otis, Kees en Suus.

Op het plaatje is ze erg schattig, kan niet wachten om haar te gaan haken.

Dus... mocht ik de gelukkige winnaar zijn dan begin ik meteen aan haar, :)

Groetjes Chantal van HaakBrei-n.

Ps: neem eens een kijkje op mijn blog
http://haakbrei-n.blogspot.nl/

Liek zei

Hallo Karin! Wat leuk dat jij deze boekjes weg mag geven. Ik vind ze allemaal geweldig, die schattige diertjes. Welke ik het leukste vind? Nou, dan zal het (natuurlijk) het eendje worden. En die zou ik dan voor mijn man maken. Hij is namelijk bezig met het bouwen van een Burton. Dat is een sportautootje gebouwd op het onderstel van, je raadt het al, een eendje! Een 2CV dus. Verder zal ik het eendje ooit eens in het roze moeten haken, want sinds mijn dochter in januari haar rijbewijs heeft gehaald, wil ze voor zichzelf graag een roze eend! Eentje met bloemen er op enzo meer.
Dus dat zou zeer van pas komen.
Waarschijnlijk zou ik er ook een kunnen maken voor mijn moeder... Mijn vader was namelijk een fervent eendenfokker en had daar hele mooie vijvers en kooien voor gemaakt. Helaas is mijn vader in 2008 overleden en heeft mijn moeder alle eenden weg moeten doen. Symbolisch zou dit eendje ook goed tot zijn recht komen.

Afwachten dus, want ik zie dat je al bijna 140 reacties hebt.

Veel groetjes,
Angélique

Verona zei

Ik vínd het konijntje wel leuk. Ik heb in mijn servieskast ook een klein konijnen knuffeltje staan die er wel op lijkt. Ongeveer 40 jaar geleden gekocht van mijn zakgeld toen ik 6 jaar was. O wat was ik er trots op, alleen onze hondje vond het konijntje ook heel leuk en heeft 1 oortje beschadigd.
Groetjes Verona

joke leijenaar zei

Ik ga voor de vos ,wat een super give away.ik waag een gokje
Waarom de vos ,in mijn jeugd hadden wij een vos als huisdier.i


Marleen zei

Hoi Karin,
Wat een leuke weggever. Ik wil graag meedoen. Vooral die biggetjes vind ik erg leuk.

groetjes, Marleen

Sandra zei

Karin, wat een geweldige give away mag je doen...helemaal top toch dat dit boekje ook in het nederlands uitkomt...!! we wachten in spanning af tot na 10 mei...
hij zou mooi erbij staan in mijn boekenkast :-)

xoxo

Silvia zei

Wat een leuke actie .... :D

Mijn zoontje vind olifanten leuk. Hij is verstandelijk gehandicapt en leeft in zijn eigen wereld. Wij als ouders hebben bijna géén contact met hem. Ik haak vaker een olifantje voor hem, en de reactie die hij ons dan geeft bij het zien van het olifantje is dan onbetaaldbaar. Waar door mijn lievelings dier het maken van olifantje is :D

Groetjes,
Silvia

Lea van Rossen zei

Hoi Karin,

DOLFIJN deze leuke aktie. Wat mij betreft zijn dolfijnen het leukst. Het zijn bijzonder intelligente dieren. Ik kan daar een treffend verhaal over vertellen, maar dan wordt je pagina erg vol en hebben andere wellicht geen ruimte meer om te reageren;-).
Hoe dan ook: bedankt voor de inspiratie die je biedt op haakgebied :-D.

Groetjes,

Lea

kwan zei

Oh, wow! Ik word er helemaal hebberig van! :-D

Sinds een week aan het haken geslagen en nu al helemaal verslaafd. Dochterlief (net 7 weken oud) mag wat mij betreft een gat in de dag slapen, kan mama lekker haken, ha ha! Of is dat heel erg?

Eigenlijk spreken alle diertjes me aan, maar vooruit, het aapje is wel erg schattig!

Oh, en ik win nooit iets, dus hopelijk heb ik een keertje geluk!!

sarah isebaert zei

Ik waag mijn kans.!!

Yvonne zei

Oeh wat een gave actie! Mijn favoriete dier is al jaren lang de olifant! Zulke enorme grote dieren, maar toch zo gentle zoals ze dat in het Engels zeggen en zo ongelooflijk mooi. Vooral de Afrikaanse. Maar er staat veel leuks in zie ik om voor zoonlief zijn jungle kamer te haken! !

cieltje zei

In de kasten, tussen het hooi, zelfs achter het fornuis
Leeft hier, heel “gezellig” de uitgebreide familie “MUIS”.
Ze vreten alles op en zijn druk met dingen te slopen
Soms komen ze met ’n paar opeens tevoorschijn gekropen
Het is ’n bende, ze zijn helemaal losgeslagen
Maar wat ik ook probeer, ik kan ze niet verjagen
Maar, heel misschien, zijn ze de Sjaak
Als ik een andere, hele grote familie muis haak
Misschien dat ze dan schrikken en beven
Als ze zien dat er hier heel andere, grotere muizen, leven
Dus de gehaakte muizen zijn mijn favoriet
En ik zet ze dan neer in de echte muizen-levensgebied
Ik haak ze in geel, blauw, paars en groen
Zodat ik me hopelijk eindelijk van die rot-muizen kan ontdoen
En als dat niet voldoet, haak ik de familie “Vos”,
Dan zijn ze helemaal de klos
Dus ik doe graag mee met deze verloting, deze wedstrijd
Dan raak ik m’n muizen eindelijk kwijt, neem ik van hen afscheid.

Marion zei

Ik waag ook een kansje, je weet maar nooit.

Lieve groetjes van Marion

Elena Porta zei

heel graag wil ik aan deze super leuke actie meedoen
bedankt voor de kans
groetjes
Elena

Maaike zei

Omdat ik 11 mei jarig ben! (en dat is geen grapje :-)

Mijn favo dier is absoluut mijn eigen siamese kat omdat ze erg eigenwijs is en altijd boven op mijn haakwerkjes komt zitten en met de draad komt spelen.

inga zei

I really like the monkey.
Childhood have always wanted a real monkey :)
hugs
Gerda

Made By Rianka zei

Wauw wat een leuke give away, mijn favoriete dieren zijn dan toch wel de Giraffes en egels. Giraffes omdat ze zo mooi groot zijn en zich heel mooi voortbewegen en omdat ik ooit een baby giraffe de fles heb mogen geven, zoiets blijft je altijd bij en wow wat is de mama dan groot als je er vlak naast staat. Egels zijn ook erg mooie dieren je ziet ze dan niet altijd maar als je zo'n beestje eenmaal een keer vast hebt gehouden zie je hoe mooi ze zijn zo klein een in gedoken.

Groetjes Rianka

Anoniem zei

Ik vind het konijntje erg leuk. Ik ben helaas allergisch voor de levende konijntjes maar dat zal bij deze wel meevallen. Ik doe graag mee aan deze give-away.
Groetjes Bep

Anoniem zei

Wat leuk al die schattige diertjes.
De varkentjes vind ik het leukst, en onze jongens ook. Aangezien wij op een boerderij wonen met o.a vakens heb Ik van de jongens al eens het verzoek gehad om een varkentje te haken. Als de give away voor mij is beloof ik dat ik ze voor de jongens ga maken.
vriendelijke groet,
Pieternel Hepping-Bikker

Kuchi Muchi zei

Wat een leuk giveaway!!! ik heb nog nooit een haak boekje gehad en zou het geweldig vinden om dit als mijn aller eerste boekje te krijgen...

Ze zien er allemaal prachtig uit!

Ik vind paarden geweldig omdat ze heel mooi zijn en erg trouw..

liefs!

creasuuz zei

wat een gaaf boekje dit,ben hem al vaak tijdens het googlen tegengekomen en vooral de ringstaartmaki ziet er erg mooi uit. Maar ik zie het matrozeneendje een beetje apart van de anderen zitten en me een beetje vragend aankijken, kom maar lieverd, de katten en ik wachten op je!

Kathinca zei

Ik heb wat met varkens, zij hebben wat. Ik ben net begonnen met haken en maak dankbaar gebruik van je tips. Dank je wel hiervoor! En dank je voor de giveaway, die beestjes haken zal een hele uitdaging zijn.

ami fan zei

Hoi Karin,
Ik volg je blog al heel lang. En dit boekje lijkt me geweldig. Wel grappig dat ik net een ringstaartmaki aan het ontwerpen ben en er hier één in staat. Ben benieuwd of ik ga 'winnen'. groet
ami fan (www.cute-amigurumi.blogspot.nl

Kloontje zei

Pinguïns zijn mijn favoriete dieren. De manier hoe een pinguïn zich voortbeweegt in het water is zo mooi om te zien. Ze zijn ook altijd mooi in pak gekleed;)

Anoniem zei

Geen wonder, zoveel reacties, want het gaat om een leuke actie met een schattig boekje.
Mijn favoriete dier; een vlinder. Het verhaal erachter is een beetje minder leuk. Onze vrienden hadden een dochtertje als een vlindertje. Helaas is ze ons vooruit gevlogen. Maar elke keer als ik dansende krullen of een dartelend kind zie met een stralende lach, dan komen goede herinneringen weer en denk ik aan de vlinder.
Groetjes Barbara

Corine zei

Hoi Karin,

Ik hou het gewoon op de poes. Vind ik een schatje. Zij lijkt mij ook veel liever dan mijn eigen kattekop. ;-).

gr
Corine

Erika de Niet-Winkels zei

Wat super zeg dat je twee boeken mag weggeven! Geweldige patronen.
Welke het leukst is? Hmmmm, het eendje (als kraamkadootje, eventueel met muziekdoosje erin) of het katje (mijn favo-dier).
Ik ga dan voor... de kat.
Zelf hebben we twee katten: Poekie en Spikey en ik zou die dan wel willen haken met heel dun katoen, zodat ik hem als sleutelhanger kan gaan gebruiken! :D
Bedankt voor de mogelijkheid om zo'n superboek te winnen.
Veel haakplezier gewenst.

Marcia de Hue zei

Ik ga ook een kansje wagen...Mijn zoon wilt graag dat ik het aapje ga haken voor zijn vriendinnetje. Zodat ze kan zien hoeveel hij om haar geeft!

Frullemieke D W zei

Wat een leuke give-away!
Daar waag ik graag mijn kans voor :-)
Mijn grootste liefde is die voor onze border collie.
Voor afbeeldingen en knuffeltjes enz vind ik hertjes wel heel schattige dieren.
Groetjes Frullemieke

Ipie zei

Wat een super gave Give-away zeg! Dit boekje staat hoog op mijn wensenlijstje, vind de patronen geweldig! Ben blij dat hij eindelijk in het Nederlands uit is, want mijn engels is niet zo sterk (heb me er nog niet aan durven wagen hihi) Het leukste patroon uit het boekje vind ik de ezel. Mijn dochtertje vraagt hier namelijk al maanden naar. Ze wil m zo graag... In het algemeen vind ik giraffen het leukst. Gewoon omdat het geweldige dieren zijn om te zien. Bovendien zijn ze erg lang, dus een overeenkomst met ons als gezin (man is 2.07, ik 1.90 en dochter van 5 1.29)

Saskia zei

Ik doe graag mee met deze leuke Give-away! Ik ben dol op ezels; ze zijn zo heerlijk eigenwijs en aanhankelijk! En eigenlijk zit deze voorkeur al in mijn naam Saskiaiaia!;)))

Anoniem zei

Hallo Karin,

ik woon in Baieren, hou van handarbeiten en lees jou blog niet alleen vanwege de leuke haaksels, maar ook om mijn Nederlands te verbeteren. Als ik de winner van de Give-Away zou zijn, kan ik niet allen iets leuks haken maar ook oefenen. Ik vind de aardmannetjes (alween een nieuw woord geleerd....) zo leuk. Ze komen nooit alleen, of niet? Dan zou ik een paar met de staart in verschillende kleuren haken.
Groetjes,
Uta )

Minke Sleddens zei

leuke give away! ik doe graag mee.
Ik vind stokstaartjes leuke dieren ze staan altijd zo grappig!
Het boekje ziet er super uit en ezel van het boekje is nu mijn favoriet :)
groetjes Minke

Juicybear zei

Ik ben helemaal weg van de poes wat een schatje zeg met die mooie schoentjes, super leuke give away.
Groetjes Anneke

Wilma R Lutje zei

Ik hou van mijn Buuruil. Overdag zit hij of zij heerlijk in de boom en in de nacht kan ik m door mijn dakraam horen. Ik hoop binnenkort ook kleine uiltjes erbij te horen.
Eigenlijk hou ik van (bijna) alle dieren.

Tante Bibi zei

Hallo Karin,
zo een leuke give-away kunnen we toch niet aan ons voorbij laten gaan hé ..
destijds had ik me niet ingeschreven voor de intekening op het boekje dus nu wel voor de give-away.
En zonder twijfel is mijn lieveling de poes, voelen de mensen beter aan dan wie ook..die van ons zijn de beste therapeuten die ik ooit had..
Groetjes en nu duimen maar ..
xxx
S'ke.

yolanda zei

leuke actie, ik ga voor het eendje omdat ik het zo'n schatje vind!

Sanfleuri zei

lijkt me een superleuk boekje! Ik waag graag een kansje! Groetjes, Sandra

Studio 92 designs zei

Net terug van vakantie, dus ik reageer op de valreep en maak graag kans op het boekje. Tot nu toe haakte ik alleen nog maar dekens, kussenhoezen en accessoires. Amigurumi's wil ik ook eens proberen. Mijn jongste dochter heeft een knuffel die ze Ducky de Eend noemt, dus ik zou graag de eend voor haar willen haken.

Susiewan zei

Op het nippertje... Maar kan ik in ieder geval even laten weten dat dat vosje helemaal geweldig is! :D

Joke Lindevrouw zei

Op de valreep, doe ik ookgraag mee met je giveaway. Ik ga voor de aap, dat vind ik altijd een van de leukste dieren. Als ik in een dierentuin kom kan ik eindeloos naar ze kijken! !iefs groetjes joke