dinsdag 18 juni 2013

Klein dekentje voor een bijzonder doel

Dit dekentje heb ik gehaakt voor een bijzonder doel.
Het is gemaakt voor baby's die dood geboren worden of 
kort na de geboorte overlijden.
Daar kan je meer over lezen bij
Hooked To You


Het dekentje is 60 cm x 60 cm.


Ik heb vierkantjes gehaakt volgens dit PATROON
en meteen aan elkaar gemaakt
volgens DEZE methode.


Een rand van een aantal toeren vasten
afgewerkt met kroonpicootjes,
Dat staat beschreven in het boek
"Haken!" van Betty Barnden.


Made with ♥




Mocht je ook een klein dekentje willen breien, haken of naaien
voor dit speciale doel, ga dan naar Hooked To You voor meer informatie.
Dank je wel!

*****

Volg mijn blog via

Follow on Bloglovin

De Google Reader houdt er op 1 juli mee op!
Photobucket

14 opmerkingen:

Plien zei

Wat een mooi doel. Zou er ook zo iets in Nederland zijn?

Liefs, Pauline

Jacq zei

Ja, dat is er kijk maar op www.sterrenmutjes.nl

Angélique zei

Wat een mooi dekentje met een mooie achterliggende gedachte!

Yvonne zei

Lieve Karin je bent een bijzonder mens.

Antoinette zei

Heel mooi doel, prachtig dekentje.

Sandra zei

wat een goed doel
gr sandra

TIO zei

Ik ben even gaan kijken en wat een leuke initiatief. Ik verwachtte weer iets van Nederland te vinden omdat daar vaak de meeste initiatieven worden gedaan maar ik zag dat het deze keer over België ging, en ik was al langer op zoek naar iets in belgië en misschien is het dit wel waar ik heel er goed voor wil gaan... we zullen zien, ik ga binnenkort zeker aan de slag en ik hoop dat dat blog daar snel weer mag groeien. (klinkt mss wat raar maar met nieuwe initiavieven wil ik vaak eerst is zien of het wel goed wordt gedaan en de dekentjes niet ergens anders belanden dan de bedoeling is :-))

Amber zei

Wat lief om een dekentje voor zo'n mooi doel te haken. Dat is echt haken met liefde.
In Nederland kennen we Little quilts of Love met een vergelijkbare doelstelling: http://www.lqol.nl. Maar dit is niet voor haakliefhebbers.

Annelies zei

Wat een prachtig dekentje weer. En het doel is aangrijpend.

Marion zei

Wat een mooi dekentje en een nog mooier doel waar je het voor gemaakt heb.

Lieve groetjes van Marion

Lief en Mooi zei

Prachtig dekentje, mooie kleurencombinatie, je ziet meteen dat die van jou is. Ik las er laatst al over. Dat raakte me. Groetjes Talitha

Ana BC zei

Love your blanket :-) wonderful colours!

Rein zei

een mooi dekentje,
voor een droevige gebeurtenis.

Виктория Землякова zei

Приятный пледик ))) и цвета такие свежие , как листики мяты ! Очень симпатично )))