zaterdag 24 mei 2014

Give Away!

Ja hoor!
Hoe leuk is dit!
Ik mag alweer 2 boekjes weggeven van
Joke Vermeiren
"Amigurumi aan het werk"



Dit leuke boekje is het resultaat van een ontwerpwedstrijd.
Joke heeft  haakfans opdracht gegeven om een dier in werkoutfit te bedenken.
Ze kreeg heel veel inzendingen.
Ze heeft uiteindelijk 14 ontwerpen gebundeld.
Er zijn een paar diertjes voor beginnende haaksters, maar over het algemeen
is dit boekje voor de wat gevorderde haakster.

Wil je kans maken op dit leuke Nederlandstalige boekje?
Geef dan hieronder een reactie.
Dat kan t/m 7 juni 2014.

Reacties via het contactformulier of via mijn email doen helaas niet mee.

Het boekje is te koop via:


Het is het ook verkrijgbaar via:




Heel veel succes!
Photobucket

290 opmerkingen:

1 – 200 van 290   Nieuwer›   Nieuwste»
Alice zei

Dat zou heel leuk zijn om het te hebben. Ik heb het varkentje gemaakt om het patroon te testen en zat helaas niet bij de loting voor het boekje. Misschien maak ik nu kans. Zou helemaal te gek zijn. Groeten Alice

Anoniem zei

Ik doe graag mee voor het boekje amigurumi aan het werk. Groetjes Gery van der Linden

marmarel zei

Wat een leuke give-away, ik doe graag mee! Mooie patronen staan er in het boekje.
Groetjes, Marijke

Marianna Penners zei

Daar doen we heel graag aan mee!! Wat een leukerdjes staan erin zeg!

Creadiva zei

Hey leuk zo'n give away , hier waag ik een kansje

ELSvanOS zei

Wat-een-leuke-give-away.
En-het-brandweer-nijlpaard.
GEWELDIG.
Alle-andere-beroepsdieren-zijn-erg-leuk,maar-deze-springt-er-voor-mij-uit.

Cora van Rooijen zei

Oh daar wil ik héél graag voor mee loten. Geweldig. Toppie
Groetjes Cora van Rooijen

crealine zei

Wauwwww, die zien er allemaal gaaf uit zeg ! Prachtig hoor ! Heel erg knap en zeer origineel !
Ik zou daar heel graag een kans op willen wagen :-).
Ik zet het zeker op mijn verjaardagslijstje (eind juni).
Groetjes,
Caroline

Tante Bibi zei

superleuke give away en natuurlijk zou ik er graag eentje winnen , kan van pas komen in de toekomst !

Anoniem zei

Van werken is nog niemand dood gegaan, lijkt me erg leuk om deze werkende vriendjes te maken.

Eefje zei

Wat een gezellige beesten boel
Eefje

Anoniem zei

Wat een leuk boek, ik zou het heel graag willen winnen.
Groetjes lenie.

Anoniem zei

Erg leuk boekje, lijkt me leuk om die vrolijke diertjes te gaan haken voor de kids

jeanet derks zei

Leuk! Ik doe graag mee !

Thea van Gils zei

Ooooohhhhh...... die zou ik graag willen maken! Ze zijn echt fantastisch! :D

Lenie v. D. Wiel zei

Heb het net verkeerd gedaan, moest met naam, ik vind het een heel leuk boek en wil het graag winnen.

jrj langerak zei

Omay, ik ding graag mee! Zou een leuk (onedaylate) verjaardagskadootje zijn!

Ellen Van Dyck zei

Wat een leuk boekje! Ik zou het graag winnen ;)

Gwen zei

Wauw, wat een gaaf boekje! Het zou me echt tof lijken om de luiaard te maken, dus ik doe graag mee met je winactie :)

Gonda Schuurmans zei

Dat zijn echt geweldige patronen zeg. Hoop dat ik de uitverkorenen ben ��

esmee kuijper zei

Wat superleuk!!Zou graag wat van die diertjes maken.groetjes Esmeralda

Angelique zei

Wat een leuke actie, ik ben echt helemaal weg van de figuurtjes uit dit boekje. Zou het boekje dan ook graag winnen.

maartje van Onselen zei

Wat een snoepies allemaal. Wat zou ik dit graag winnen voor onze kleinkinderen de ene is 21 mei geboren en de tweede wordt verwacht op 1 juni. Dus deze oma wacht in spanning af. Op de baby en de uitslag van the giveaway
Groetjes Maartje

Petra Bouten zei

Wat een mooie patroontjes, ik zou ze graag willen maken.

klaartje zei

Die zou ik ook wel willen, net als alle anderen... :-)
Keep my fingers crossed!

Angeline zei

Ohh het zijn stuk voor stuk beauties!!! WAT LEUK! Jaaaahhhh hier wil ik zeker wel een kansje op wagen!!! Fingers heel stevig crossed dan maar. ...

lieve groetjes
Angeline

Joanne Klapper-van Hees zei

Mijn Kids vinden dit zo te gek. ..... wil ze heel graag maken voor ze. ... love it....

Alette zei

Wat een heerlijke give away weer en wat een leuke diertjes. Ben helemaal weg van die luiaard die ga ik sowieso maken, die is super. Maar de rest is ook gaaf. Succes met loten hahahah en alvast gefeliciteerd voor de winnaar.

Annerieke Bos zei

Ben in die periode jarig, zou een leuk kadotje zijn, echt gaaf.

Nicky zei

Ooohhh... Dat zou leukzijn! En precies op tijd om mee te gaan opvakantie!

Hanneke zei

Wat een superleuk boekje. Natuurlijk wil ook ik dat boekje heel graag winnen. Met 4 kleinkinderen komt dit heel goed uit,

Linda Sesink zei

Wat een ontzettend leuk boek. Ik waag graag een kans!

Anoniem zei

Wat een leuke actie.
Ik zou het wel ,mooi begin om diertjes te haken,heb nog heel veel restjes liggen,zou die mooi kunnen gebruiken.6

Manuela Tazelaar zei

leuke giveaway! waag ook graag een kansje .

Fam. Koopmans zei

Ach, wat een leuke diertjes zijn dit zeg. Het boekje is bij mij meer dan welkom.

Nicole Koch zei

Ik loot ook graag mee! Haak nog maar 96 dagen (mee begonnen toen ik stopte met roken) en ben nog niet zo ver dat ik deze prachtige beestjes kan haken, maar ben hard aan het oefenen!
Doe ook een poging om boekjes te verzamelen, maar helaas vind de portemonnee het niet zo leuk :(

Mary Note zei

Ohh dat wordt wel aan de winkel! :-)

Marijke zei

Wat een leuke give away. Toch maar ff een gokje wagen.

Anoniem zei

Kijk hier wordt je vrolijk van...

Jos zei

wat leuk, ik doe graag mee!

Annie zei

Win nooit iets, maar hiervoor ga ik toch nog een keer proberen

emmy van mullem zei

Wat lijkt mij dit een super leuk boek!!! Zou ik heel graag wat beestjes uit haken :-)

Anoniem zei

Wat een leuke give-away.
En wat een gave patroontjes. Wat zou het leuk zijn om die te winnen. Een hele leuke aktie. Grtz Gerda

Cees zei

Wat een prachtig boekje! Dan weet je zeker dat je het plezier in het haken weer terug krijgt!

Jeunesse zei

Wat leuk !! Zou heel graag dit boek willen winnen. Wil graag een paar van die schattige beestjes maken. :)

Sandra Deters zei

Doe graag mee
Ben al heel lang op zoek naar een stoere eekhoorn

Henny's kaarten en beestenboel zei

Ik wil ook wel een kansje wagen om dit boekje te winnen, ik ben helemaal verslaafd aan die leuke knuffels
Gr. Henny

Jan Pieter Oudshoorn zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sandie Visser zei

Ooooooo die zou ik zo graag aan mijn verzameling toevoegen! Dat clownsaapje, die is zo schattig.

groetjes, Sandie Visser

Marga Holtkamp zei

Wat ziet dat er geweldig uit. Ben meteen verliefd geworden op dat leuke aapje en die ga ik zeker maken. Als ik niet win vraag ik dit boekje gewoon voor mijn verjaardag want ben toevallig snel jarig (12 juni)
Grandioos zijn de plaatjes. Krijg meteen zin om ze te maken.

Karien Bruin zei

Ooooohhhhhh Karin.....
Wat een ontzettende gave give away.
Ik doe heel graag mee, zal delen op FB en google+. En dan maar duimen...... Groetjes en bij voorbaat heel hartelijk dank voor deze geweldige kans, Karien.

Anoniem zei

vind ze allemaal zoooo leuk heb mn haaknaald al in start positie nu maar hopen dat ik wat win

Adrielle Van Der Wel zei

O, wat zou ik dit boekje graag winnen! Ben een enorme eekhoorn fan en degene die hier in staat is helemaal top! Pluim(staart) voor degene die hem ontworpen heeft!!

Anja Van Duuren zei

Leuk zeg dit boekje, lijkt me geweldig om te hebben

Miriam van Schijndel zei

Wauw, wat een geweldige ontwerpen!
Zo verschillend allemaal en toch een geheel.
Een mooie aanvulling op mijn verzameling haakboeken.
Succes met je give away!

Groetjes Miriam
birdiehaakt.blogspot.com

Ipie zei

Wauw! Deze patronen vind ik zo gaaf! 't Boekje staat dan ook hoog op mijn verlanglijstje. Zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als ik m zou winnen

Iedere dag een glimlach..... zei

Wat een geweldig boekje! Daar zou ik weer heerlijk wat uurtjes mee kunnen besteden. Fijn mijn hoofd leegmaken, en vol focus bezig met katoentjes en haaknaald. Steken tellen.... heel meditatief. .... ;-)

frouwktje zei

Ohhh wow hier doe ik graag aan mee , ze zijn allemaal zooo leuk

Renate Otte zei

Oohhh...wat een leuke patroontjes! Heel graag waag ik een gokje...

Elly Hol zei

65Oh wat leuk, graag wil ik ook aan de verloting mee doen. Haken is zo heerlijk, en dan heb ik weer nieuwe dingen te maken. Dank je wel. Groetjes Elly

joycie zei

Wat een ontzettend leuk boekje! Deze zou ik graag aan mijn verzameling willen toevoegen!

Renske Hoekzema-Prak zei

wat super leuk!! Ik doe graag mee.
Groetjes Renske

Els Blankenvoort zei

Wat een mooie patroontjes! Ik werk zelf bij de post, dus die post-kangoeroe zie ik mezelf wel haken! En die pipo is ook geweldig! ! Groeten Els BLankenvoort

Dorette zei

Wat een ontzettend leuke verzameling amigurumi! Daar beginnen mn haakvingers spontaan van te jeuken! Zou leuk zijn om dit boekje te winnen! Groetjes Dorette

Judith zei

Wat zijn er toch creatieve mensen, die zomaar haakpatronen bedenken, knap hoor!
Als ik het boek zou winnen, zou ik direct de basketbal spelende vos haken voor onze jongste zoon (-:
Bedankt voor de kans!
Groetjes, Judith

Anoniem zei

Wat een leuk boekje natuurlijk wil ik ook een kans maken en veel haakplezier voor de winnaar.
groetjes Marie-Thérèse

Unknown zei

Geweldig leuk. Die luiaard vooral. Wat een super leuke beestjes. Ik ben verkocht. Dus mocht ik het niet winnen dan gaat hij op de wenslijst (bijna jarig).

Unknown zei

LOL hij kan mijn vorige niet herleiden dus dan maar zo. Mijn reactie is dus die over de luiaard. Grijns. Pas een gezien in het Emmen Dierenpark. Zo CUTE!!

ineke zei

wat een schitterende beestjes !! en ook leuk om kado te geven aan een jubelaris of zo.. ik waag graag een kansje om dit boekje te winnen!!!

claudia zei

Wat een super leuke beestjes om te haken echt super schattig en een geweldige give away ... just love it ♡__♡

Joyce Neroni zei

Ah wat een superschattige ontwerpen! Die zou ik wel graag willen winnen! Leuke nieuwe projectjes om deze zomer mee door te komen! :-)

Natasja Wolsing zei

Ooooo wat een mega gaaf boekje en wat een kunstwerkjes zijn er allemaal voor gemaakt GEWELDIG ik zou heel graag het boekje willen winnen

Avenue zei

Owwww wat een mooie creaties!!! Zou deze heel graag winnen. Knuffeltjes haken voor mn kleine nichtje van 2.

María José zei

That book is so cute. Thank's to give us this oportunity.

Anoniem zei

Leuk! Vooral die mol. En een hele leuke actie.

Rosaly zei

O wat een leuk boekje!
Zou het heeeel graag winnen, dan heb ik iets te doen wanneer ik uit het ziekenhuis ontslagen wordt!

Veel succes iedereen!
~x~ Rosaly

Jorieke zei

Wat een leuke beestjes staan erin! Ik doe graag mee. Groetjes Jorieke

Tinneshobbyworld zei

Wat een super leuke give away. Ik zou mezelf gek verklaren als ik deze kans zou laten liggen :-) Dus waag ik een gokje en hou mijn vingers gekruist, want ik kan geen mooier verjaardagscadeau wensen.
Groetjes, Tinne

Annika Hoogendoorn zei

Wat een leuke give away! Daar wil ik wel kans op maken hoor.
Groetjes Annika

Aukje Dijkstra zei

Wow!! Wat een creativiteit. Ik zou dit boek echt graag willen hebben.

Anoniem zei

Ik zou dit boek heel graag willen winnen!

Marianne haakt en naait zei

Wat een fantastisch boekje! Ontzettend schattige beestjes! Ik doe graag mee.

Willeke Hasselton zei

Ik postte per oneluk als anoniem. Nogmaal, ik zou het boek graag winnen!

sandra geertsma zei

Ooohh wat knap gedaan weer..er staan er een aantal in die ik graag wil maken..bv.de eekhoorn, we staan op de camping midden in bos op het eekhoornveld dan is zon gehaakte boswachters eekhoorn toch om te pronken....oooh ik kwijl nu al!

sandra geertsma zei

Ooohh wat knap gedaan weer..er staan er een aantal in die ik graag wil maken..bv.de eekhoorn, we staan op de camping midden in bos op het eekhoornveld dan is zon gehaakte boswachters eekhoorn toch om te pronken....oooh ik kwijl nu al!

creatieve-vlinder zei

Wat een ontzettend leuk en apart boekje. Echt wat anders dan anders.
De eekhoorn is echt zo leuk en het brandweernijlpaard; werkelijk fantastisch.
Ze zijn allemaal zo leuk, zou niet weten waar ik mee zou moeten beginnen maar zou ze allemaal maken zo leuk vind ik ze.

Gerlia zei

Wat een gave als je zelf patroontjes kan ontwerpen. Ik zou heel blij zijn als ik dat de mooie dingen uit dit boekje na mag haken.

Simone s haak en naai blog zei

Leuk boekje!! Ik doe graag mee met de give-away!!
Groetjes Simone

MManon zei

Wat een leuk boekje. Elk diertje is leuk om te zien. Ik doe graag mee met je gi ve away

Marja zei

Helemaal leuk, ik zou het boekje heel graag winnen.

Els Van Peer zei

Wat een leuk boekje. Het is een leuke give away en zou graag meedoen

Mascha Looije zei

Wat super leuk! Zowel t boek als t feit dat je er twee weg mag geven. Ik ding graag mee naar een exemplaar!!

Ilona zei

Ontzettend leuke patroontjes! Die kangoeroe zou ik graag voor mijn man willen maken (werkt bij PostNL) :)

renee zei

ik zou dat boekje zeer graag winnen, leuk voor de zomervakantie, wat een heerlijke give away.
groetjes Renee

barbiedees zei

O war zou ik graag een exemplaar winnen, kids staren naar mn haaknaald om te kijken wat eruit komt :-) toi toi toi iedereen!

Fiffelien zei

Wat een grappige beestjes!! Superleuk! Doe graag mee!

Fieke zei

Wat leuk !! Ik doe ook graag mee.
Groetjes Fieke

Anoniem zei

Wat een grappig boekje. Zou leuk bij mijn verzameling passen . Gr. Jackie.

Daantje zei

Leuk boekje zeg, zou ik heel graag willen hebben!

Xx Daniëlle

Fieke Hendrikx zei

Oh ik doe graag mee. Het nijlpaard is denk ik mijn favoriet.

Groetjes fieke

Sandra zei

Yeaaahh super gave give away...ik doe zeker mee..wat staan er leuke patroontjes in zeg!!!

Anoniem zei

wat een leuk boekje, Ik doe graag mee.
Groetjes Theresa.

de Haakster zei

Wat een leuk boekje, ik doe graag mee.

Anoniem zei

Dit lijkt mij een super mooi boek, zou het graag winnen.vr. Gr. Greet

Nina-hobbysite zei

Wat een leuk boek. Super patronen. Ik doe graag mee.

Tineke de Borst zei

Ik doe graag mee. Vind het zulke leuke patronen. Groetjes Tineke

Suzanne van ven zei

Ik doe graag mee. Ze zijn echt super schattig!

sieneke zei

wat een prachtig boekje.
wil graag kans maken op dit prachtig boekje.

groetjes
Sieneke
http://creatiefmetnaaldendraad.blogspot.nl/

Jacqueline Mulder zei

Wat een ontzettend gave patroontjes staan daarin, daar ben ik wel een zomertje mee zoet.

Heleen Riedijk zei

Wat leuk dat je deze schitterende boekjes van Joke Vermeiren mag weggeven.
Ik heb eigenlijk nooit geluk met dit soort actie's maar mijn vader zei altijd "wie loot is niet wijs, wie niet loot wint geen prijs"

Cees van Tol zei

Zo leuk! Hij staat al op mijn verlanglijstje :-)
Bedankt voor deze leuke actie!

Groetjes,
Cees

Carla Killens zei

ooo, ik ben verliefd op de eekhoorn met z'n kruiwagentje !
Ik doe graag mee.
Liefs!

mingle-mangle zei

superleuk boekje, wij willen ook nog een kansje wagen,duimen maar:D

groetjes mingle-mangle crochet

ANNA zei

Wat een leuke give-away! Vooral het eekhoorntje met de kruiwagen vind ik erg leuk, dus waag ik ook een kansje. Groeten van Anna.

esther verwijs zei

Ik zou het leuk vinden om deze te winnen voor mijn moeder omdat ze heel goed kan haken en mij het ook heeft geleerd

Groetjes esther

Jeanette Knuffies zei

Ow wat leuk, ik doe graag mee!

Groetjes, Jeanettes Knuffies

crea d' emilia zei

Echt super leuk. Ik zou graag meedoen.

Groetjes Emily
www.casacreaemilia.blogspot.nl

Anoniem zei

Wat geweldig om zoiets te maken en ook om te krijgen

Groetjes
Adri

Angèle zei

Dank je wel voor de kans zo'n leuk boekje te winnen! Ik haak nu ongeveer een dik half jaar en met twee kleinkinderen en twee op komst is het natuurlijk super om af en toe een leuk 'beestje' te maken.

Groetjes, Angèle

Karin Cornet zei

Ik doe graag mee aan de loting! De voorbeelden zien er super uit!

RozeDraad zei

Wat een leuke patroontjes staan er in dat boekje zeg, hier doe ik graag aan mee!

Sandra zei

dat lijkt me nou eens een onwijs leuk boekje met weer totaal andere patroontjes

Ank Steenbergen zei

Geweldige Give Away :-)
Ik doe natuurlijk heel graag mee.
Heb nog maar 2 boekjes van haken dus zo'n leuk boekje erbij is zeker welkom!!

Groeten Ank

Supersoesje zei

Wauw wat een leuke give-away! Ik doe heel graag mee!
Groetjes Geertruida

Claudia de Winkel zei

wat een leuke patroontjes, ik doe graag mee

Nadine zei

Wat enig zeg! Erg leuk. Ik doe graag mee. Groetjes Nadine

Sofie zei

Zo'n mooi boekje! Mijn dochter zou de basketter wel leuk vinden, als ik die zou kunnen haken, dus... ik doe mee!
Linkje komt er ook nog aan, zie tabblad give away's!

Marjan Mepschen zei

Wat een schattige figuurtjes! dat boekje zou ik graag willen winnen!
groetjes,
Marjan

Van alles een bietje zei

OOOhhhh wat gaaaaaaaaf!!

Amber zei

Een boek vol geweldige beestjes. Hij staat al op mijn verlanglijstje als echte Zoomigurumi-fan.
Leuk dat jij van Joke twee boeken mag weggeven. Daar word je vast vrolijk van en je maakt er twee anderen vrolijk mee.
Ik zet zo ook een linkje op mijn blog, want zo'n leuke boek gun ik iedereen.

Fijne zondag, Margaret

Irma zei

Hele mooie knuffels om te haken dit boekje zou ook ik inderdaad wel willen winnen

Joke Lindevrouw zei

Wat een leuke knuffels, ik doe ook graag mee! GROETJES JOKE

clo zei

Ik waag mijn kans
Het schattige aapje is het eerst aan de beurt
groetjes clo

yolanda zei

Oh wat een leuk boekje! Doe niet snel mee aan een give away maar ga nu wel een kansje wagen! Dus ik doe graag mee!!

clo zei

Ik waag mijn kans
Het schattige aapje is het eerst aan de beurt
groetjes clo

KellyBelly zei

Wat een mooie, leuke en originele patroontjes! Leuk voor de vakantie!

Cora dirknala zei

wauw wat een super leuk boekje. Ik heb genoten van alle foto's .Wat zijn ze moi en grappig gemaakt.
Ik hoop dat ik het boekje win.

Peter Marjon zei

Als je de foto' ziet wil je gelijk je garen en naalden pakken en aan de slag. Groetjes Marjon

Ingrid zei

Dit is echt een boekje waar je begint bij pagina 1 en eindigd bij het eind,wat een waanzinnig leuke patroontjes.Ik wens ons allen veel succes om zo'n boekje te winnen:-)

Amanda zei

Wat een geweldig mooi boekje! Doe graag mee met deze leuke give away

Anoniem zei

Ontzettend mooie patronen, dus ik waag graag een gokje!

Renske Riemersma

Annemiek Koree zei

Wat een leuk cadeautje! Die gun ik iedere haakfan...

Martine AmiMartine zei

Oh wow! Geweldig zo'n give-away! Ik doe heel graag mee!

Greet zei

Wat een leuke dingen zijn er toch weer bedacht! Een hartstikke leuk boekje is het geworden. Ik kom dus heel graag in aanmerking voor het boekje.

Agnetha zei

Die kat, geweldig!!
Ik doe heel graag mee aan deze leuke winactie :-)

maartje sipma zei

Wouw wat een gaaf boekje. Ook ik doe mee

Karolien Casteur zei

Ik denk dat mijn dochter met plezier een beetje plaats maakt om deze super leuke en schattige gehaakte diertjes een plaatsje te geven in haar hart en in haar bed!

Patricia Wijnands zei

Ik zou hem graag willen hebben, gewoon omdat ze zo leuk zijn..........
Duim duim duim duim duim duimerdeduim

Ilonka Vis zei

Wat een origineel idee���
Leuk om weer eens een ander soort knuffeltjes te haken. Ik doe graag mee! Groeten van ilonka

saskia kok zei

hoi hoi ik maak graag kans op dit geweldige boekje :) groetjes saskia

saskia kok zei

hoi hoi ik maak graag kans op dit geweldige boekje :) groetjes saskia

Franciens Haakwerk zei

Wat een leukerds zeg, stuk voor stuk, ik doe graag mee....groeten Francien

Miranda Klip zei

Wat een leuke actie. Niet heel veel kans, als ik de vele reacties nu al zie, maar... niet meedoen is zeker weten niet winnen toch?
Succes iedereen!

Sandra zei

Wauw, dit boekjewil ik wel winnen. De brandweer figuurtjes hebben nu al een bestemming!! Mijn zoontje!!!!

Wilma aan den toorn zei

Wat een geweldig leuk boekje, zou een mooie aanvulling zijn in mijn amigurumi-boekenkast

Studio Kakelbont zei

Wat een leuk en origineel idee die dieren in werkkleding. Ze zien er stuk voor stuk super stoer uit.
Een leuk boekje om te winnen, dus ik doe mee met de give-away!

sanneke v zei

Wow wat een gaaf boekje. Super leuke patronen erin. Ik zou dit boekje erg graag winnen en snel willen beginnen met die leuke dieren maken

Ans zei

Dat ziet er leuk uit, ik zou graag een boekje willen winnen. Ans

Matje zei

Wat zijn ze leuk en stoer krijg al zin om eraan te beginnen.

Ineke zei

Ik waag het maar weer een keertje, je weet maar nooit............ Enige patronen!!!

Groetjes Ineke

Miranda Noblesse zei

Hallo Karin, ik zou graag zo'n boekje willen winnen. Ik maak knuffels voor zieke kindjes. En een nieuwe knuffel is altijd leuk!

Groetjes Miranda Noblesse.

Anoniem zei

Ik wil al een tijdje beginnen met het haken vandeze kleine snoezige hebbedingetjes, dus ik wil graag meedingen voor het boek. Groetjes Linie

bianca zei

ohh wat zou dat leuk zijn, deze wil ik echt heel graag hebben, lukt het zo niet, dan ga ik hem kopen,,,

Hilda zei

Ooooooooooooo wat leuk dat je 2 van die gave boeken mag weggeven. Wat staan er leuke ontwerpen. Ik vind dat knap dat er dames zijn die dat zo goed kunnen, neem mijn petje daar voor af!!!!!.

Sinds 2 maanden ben ik helemaal in de ban/verslaafd aan poppen haken. Geen patroon, wolwinkel is meer veilig.
Dus ja ik zou heel graag met de verloting mee willen doen en een kansje maken hihihi. Want wie niet waagt wie niet wint.

Groetjes Hilda1128

Anoniem zei

wow Ik doe graag mee voor het boekje amigurumi. bedankt vanessa godschalk

Anoniem zei

wow Ik doe graag mee voor het boekje amigurumi. bedankt vanessa godschalk

Diana zei

Leuk boek zeg. Die zou ik wel willen winnen hoor.

Lisanne Multem zei

Te leuk! Echt heel graag...
Liefs Lisanne

Anita zei

Wat een leuk boekje, ik wil ook graag meeloten.

Mez11 zei

Wauw echt super leuk!!!
Ik doe graag graaaaag mee!
Liefs, Joyce

KittyS zei

Deze zijn echt geweldig mooi. Vind de kreeft wel erg grappig maar ze zijn allemaal echt super mooi gemaakt. Wat een talenten die dit ontworpen hebben. En wat een ongelovelijk leuk idee om diertjes zo uit te beelden. Ik doe graag mee met de give-away. Bedankt voor de kans.
KittyS

Anoniem zei

Ik doe ook graag een gok, ben weer fanatiek aan het haken geslagen. Sandra Ouwejan

Bien zei

Ik doe graag mee, de andere twee boekje heb ik ook maar dan de engelse versie. Nu wil ik graag voor het nederlandse boekje gaan.

Priscilla Den Boer zei

Wie niet waagt, wie niet wint.... Ik doe dus ook een poging om dit super leuke boekje te kunnen winnen. Ben benieuwd!

MaMariska zei

Een vriendin en ik starten binnenkort met haakworkshops geven, dit boekje zou goed in onze studio staan. Gr Mariska

Rosanne van de Peppel zei

De wedstrijd was al erg leuk. Er zijn zoveel leuke patronen ingestuurd! Wat leuk dat er nu ook een boekje van is, ik zou het erg leuk vinden om het te winnen :)

Carin zei

Ik doe heel graag mee, niet voor mezelf maar voor mijn petekind dat ontzettend graag zoiets haakt.

Dagmar De Wael zei

Ik doe heeeeel graag mee, zou geweldig zijn voor mijn nieuwe blog

Miss Koekie zei

Haha degene die die kreeft heeft ontworpen heeft echt humor^^!!!
Dat vosje is trouwens ook schattig :).
Ik zou ook graag mee willen doen :)

Henrike de Graaf zei

Te gek!!! Ik doe graag mee :D

Nu duimen draaien ;)

Fijne dag!

Groetjes Henrike

Valerie Deconinck zei

super leuk, ik doe graag mee
groetjes Valerie

Nynke Boer zei

Wat leuk zeg, ik doe mee.

Marieke Schütten zei

Wat een leuk boekje! Ik doe graag mee!

Elisa zei

Wat een geweldig boekje!
Ik ben helemaal verliefd op het aapje en het eekhoorntje. Ik zou het boekje héél graag winnen (en mijn ouders ook want als ik hem niet win betekent dat waarschijnlijk weer een boekje kopen ;))

Groetjes Elisa

Erti zei

Ik doe dolgraag mee! Om verliefd op te worden....

Berlinda Kloosterman zei

Super give away zou ik heel graag willen winnen dus doe graag mee

Anoniem zei

Wat een leuk haakboekje, ik vind vooral het clowntje erg lief. Ik doe graag mee aan deze give-away.

Groetjes Bep

Sanne zei

Wat zijn dit een mooie patroontjes zeg.
Wil zeker een gokje wagen en meedoen aan je leuke en mooie give away!

Zomaareenmoeder zei

Nou niet veel kans gezien de reacties maar toch maar een kansje wagen om dit superleuke boekje te bemachtigen:).
Groetjes en fijne zondag!
Lineke

Ems271 zei

Wat een leuk boekje! Ik loot graag mee, zou een erg leuk huwelijkcadeautje zijn aangezien ik woensdag ga trouwen ;) Groetjes Emmely

Chantal van HaakBrei-n zei

Supersuper leuk boekje, ik waag een kansje★★★

JoJo zei

zo wat een reacties al zeg maar ik doe toch ook een poging want het lijkt een een supergaaf boekje en wie niet waagt wie niet wint

marijke zei

Wat een leuke actie! Ik doe ook mee!

jolanda stuy zei

Deze is ook echt weer te leuk.
Ja, ik doe heel graag mee.
Groetjes Jolanda Stuy

Beatriz Basagoiti zei

i love it!!!!!!!!!

Ingrid Van Kaam zei

Wat een super boekje, allemaal leuke dieren aan het werk. Dit boekje zou ik graag winnen kan ik weer mensen blij maken met eindresultaten. Dus ik duim weer vrolijk mee.
Bedankt voor deze super give away.

Janine zei

Ik doe graag mee om dit leuke boekje te winnen

Groetjes janine

Tamara Van Haagen zei

Wat een leuke diertjes weer. Mijn lijstje to do wordt steeds langer. Heerlijk. Vervelen komt niet voor in mijn woordenboek.

Frances zei

Oh Karin, those crocheted "working" animals are absolutely charming. Lots of clever planning, a great sense of humor and expert crocheting must have been necessary to create each one of them.

Just amazing.

Best wishes. xo

Silvia zei

Wat een leuk boekje met patronen. Deze komt zeker op mijn verlanglijstje te staan. ♥♥♥

«Oudste ‹Ouder   1 – 200 van 290   Nieuwer› Nieuwste»