vrijdag 5 september 2014

Sloffen op herhaling

Je kunt er maar beter op tijd mee beginnen.
SLOFFEN!
Voordat de frisse herfst losbarst, heb ik een setje nieuwe sloffen gehaakt.


Niks nieuws hoor, ik heb deze al eerder gehaakt, in andere kleuren.
Maar ze zitten zo lekker.
Ze zijn zo warm.
Zakken niet af. Dat dus.

Voor het geval je ook sloffen wilt haken,
zo ongeveer als deze,
dan raad ik je aan om
nog even HIER te kijken voor extra informatie.

Hou je onderdaantjes warm, haak sloffen! 
En draag ze met plezier.

~X~

Photobucket

15 opmerkingen:

YvonneP zei

Hoi Karin heerlijk, lekker hoor,ook ik was al weer begonnen met het haken van sloffen,maar ga zeker die van jou ook haken.Laat de kou maar komen, haha mag ook nog wel heeeel even weg blijven.

blauwruitje zei

Zeker lekker warm!

Stins zei

Ooh, die zien er heerlijk en leuk uit!
Ik ga ze proberen te maken....
Dank voor de tip;-)

Claudia von margaretes handmade box zei

Einfach nur wunderschön
Liebe Grüße
Claudia

Pippa's Hus zei

Ze zijn erg mooi, mooie kleuren ook. Wie weet ga ik het ook nog eens proberen. XX Esther

Joke Lindevrouw zei

Prachtig met dat gemeleerde garen! groetjes Joke

Frances zei

Karin, it's still so hot and humid here in New York City, that such beautiful slippers as yours are not needed yet.

But cooler air will reach us in about a month. I will remember what a great design you've shown us, and might just have to return here to find out how to make some for myself.

Thank you! xo

Hinke de Haan zei

Hallo Karin,

Wat zijn de sloffen geweldig mooi.
Zou jij je aanpassingen in het patroon met ons willen delen?

Hinke de Haan zei

Hallo Karin,
Wat zijn de sloffen geweldig mooi.
Zou jij je aanpassingen in het patroon met ons willen delen?

Alessandra Poggiagliolmi zei

such a good idea!!!!! have a cosy autumn with your new slippers!!!!!
xxxxxx Ale

Muisje zei

Wat een gezellige sloffen. misschien ga ik ook maar eens aan de slag.

Karin zei

@Hinke de Haan'
Het is heel lastig om mijn aanpassingen te delen, omdat ik het op mijn maat heb gemaakt.
Elke voet is anders, lengte, breedte.... Je begrijpt vast wel dat ik daarom niet meer zeg dan dat je het beste het patroon van Garnstudio kunt volgen. Zo ben ik ook begonnen. Toen bleek dat mijn voet toch echt smaller was en dat haakwerk altijd nog wat oprekt tijdens het dragen, heb ik bij mijn later gemaakte sloffen wat minder steken in het rond om de voorvoet gehaakt en ook iets minder toeren in de lengte gedaan. Het boord om de enkels kan je gewoon langs de rand opzetten en omhoog haken.Voor hetzelfde geld past het oorspronkelijke patroon perfect aan jouw voeten.

www.tbezigebijtje.blogspot.com zei

Je kunt er niet genoeg van hebben, deze warme sloffen, heerlijk voor de koudere dagen! En dat ze niet afzakken klinkt mij als muziek in de oren!
En je telefoonhoesje uit je vorige post.. wow!! Prachtig geworden!!

Tot blogs, 't Bezige Bijtje is weer terug van de zomerstop!

Miriam

sajuki zei

great !
Greetings from Poland :)
Katarzyna

www.sajuki.blogspot.com

Karen Larko zei

Super cute! Love the colors.