vrijdag 3 juni 2011

Thank you!

Ik wil jullie allemaal heel hartelijk danken 
voor de lieve reacties!



Mijn schouder is nog steeds niet hersteld, 


al gaat het wel wat beter, gelukkig!
Ik zal nog wat geduld moeten hebben.....
......en oooohhh, dat is moeilijk!

Het gaat dus niet over haakwerk.
Dan maar over iets anders. 
Taart en cake bakken! Dat doe ik ook graag.
Ik wijs jullie nogmaals op deze recepten, 
die ik al eerder op mijn blog plaatste:

-----> Apple Crumble <-----

-----> Banketbakkerscake <-----

Niet moeilijk te maken en zo lekker!

Voor meer leuke recepten:
Yummie in my Tummy
Joy of Baking

Of maak deze onovertroffen super zoete
Cranberry Pecan Tiffin:

Deze foto is van Lucy ~Attic24
Het recept is van Lucy ~ Attic24. Wie anders?

~~~~~~~~~~


Tot slot nog een klein geheimpje....
.....niet verder vertellen........



een piepklein haakwerkje
Mag wel hè?

Fijn weekend!

Photobucket

19 opmerkingen:

Hallo Peetje zei

Hoi Karin,

Van mij mag het hoor, een klein haakwerkje, de foto's van je baksels zien er heerlijk uit. EN Lucy.. wie kent haar niet, ik denk dat zij toch voor menigeen een inspiratie bron is.

Veel sterkte nog!

grtjs Petra

jellinacreations zei

Van mij mag het ook hoor...je bent tenslotte oud en wijs genoeg om zelf te voelen of het al kan...alhoewel, als je verslaafd bent schijn je niet helemaal eerlijk te kunnen beoordelen...:) Moeilijk hè, ik leef met je mee, succes!

MARİFETANE zei

nefis görünüyor..

1968deWinkel zei

MET EEN ZEURENDE ELLEBOOG, BEKIJK IK JE BLOG (HOOFDSCHUDDEND) WANT JIJ EN IK WETEN DAT HET TIJD NODIG HEEFT EN DAT JE RUST MOET NEMEN MAAR DAT DAT VERDOMD MOELIJK IS OM DIE RUST TE NEMEN.... DENK OM JEZELF EN DOE RUSTIG AAN, WANT DIT IS ECHT VERSLAAFD HOOR. HIHI. FIJN WEEKEND EN GROETJES VAN MIJ (PAULA)

Monique zei

Karin, fijn dat het weer de goede kant op gaat met je schouder. Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om (bijna) niet te haken. Nou ja lekkere dingen bakken is ook leuk.

Ik hoop dat je gauw weer volop mag haken want ik kijk weer uit naar een nieuwe creatie van je.
Groetjes en het beste, Monique

Marjo zei

Geduld is soms moeilijk op te brengen als het allemaal lang duurt....maar toch volhouden zodat je daarna niet weer id problemen komt met de schouder....

Ik heb van mijn hart een steen moeten maken en al mijn 'wol' en werkjes verbannen naar de kast ...en rusten !

Fijn weekend
Marjo

Stel zei

O! Die cranberry blokkies lyk heerlik! Dalk moet ons dit vandag maak hier in Pretoria :-)

Rineke zei

Van die lekkere baksels loopt het water me in mn mond YUMMIE ... :-)

Rustig aan met je schouder, enne my lips are sealed wat dat kleine haakwerkje betreft.

Mooi weekend,
gr Rineke "Pien-en-Co"

vicarno's mama zei

Fijn dat het al wat beter gaat!!! Heerlijk recept, maar ik kijk exres maar 1 keer... (we zijn hier sinds vorige week aan het 'opletten', manlief en ik zijn echt een paar kilo's te zwaar...)
Prettig weekend!

Hannie Mars zei

Ow, ik ken dat, dat piepkleine haakwerkje... niet doen is dan het advies, maar ja... we kunnen niet anders, toch? Ik moet ook altijd met mijn handen bezig zijn. Wordt wel leuk die "slinger"? en een spoedig herstel!!!

Groetjes Hannie

Mrs Twins zei

Hi Karin,
I hope you are improving!
Its been lovely here in the UK today, I hope the weather is good for you too. I'm sure you have been walking!
Love and best wishes Suex

lindevrouw zei

Ja dat duurt lang als je niet mag haken! Ik zou de verleiding ook niet kunnen weerstaan om toch een klein haakwerkje te doen! Heel veel beterschap en dat je schouder gauw weer helemaal goed komt!!! Lekker genieten van een mooie warme zomer en dan komt het best weer goed! Intussen lekker gaan bakken, ziet er goed uit! Krijg gelijk trek! Hihi! groetjes Joke

Kimbles zei

Poor Karin, I really wish you well and hope your shoulder is improving. I am glad you are so patient - it is so frustrating when all normal activity has to stop for a while!!! xx

Hélène zei

Tja, dat is heel moeilijk, een haakpauze nemen...mijn linkerpink blijft pijn doen, maar ik kan ook niet stoppen met haken/ breien/ quilten!
Ik zie op de foto dat je een 'ergonomische' haaknaald gebruikt; die heb ik ook net gekocht om eens uit te proberen. Ben je er tevreden over? Of maakt het uiteindelijk toch niet zo veel uit?

Diemie over haar toeren zei

Hou vol Karin :)
Des te fijner is het om straks weer te "mogen". Beterschap!

The Garden Bell zei

I know your pain. I have had the same thing. You little cheat. I too do that. But, ice, ice, ice and of course some sugarie treats don't hurt. Hope this finds you well very soon.

Jirska zei

Fijn dat het weer wat beter gaat.
Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om toch niet weer even aan het haken te slaan..!
Maar het bakken van al die lekkernijen zijn een heel goed (en lekker!) alternatief!!!

Marjo zei

Hallo Karin,

Hoe gaat het met jouw schouder ?
Lukt haken al weer een beetje ?

Fijn weekend

Marjo

Socorrinha zei

gostei muito do seu passo a passo e, coloquei no meu blog http://bazardeidehiass.blogspot.com/2011/07/fios-e-linhas.html#links. Espero você lá! Bjs de sua nova amiga brasileira
Maria Costa
by bing

Ik echt genoten van uw stap voor stap, en ik op mijn blog http://bazardeidehiass.blogspot.com/2011/07/fios-e-linhas.html#links. Ik hoop dat u er! BJs zijn nieuwe Braziliaanse vriendin
Maria Costa