donderdag 14 oktober 2010

P.I.F.

Kijk, wat leuk!
Vandaag vond ik een grote envelop in mijn brievenbus.
In de envelop vond ik een prachtig ingepakt cadeautje!


Jolanda deed een P.I.F. (Pay It Forward) en ik was een van de gelukkigen.



Een Door Jolanda gemaakt kleurrijk handdoekje met een buideltje lavendel.
Ik ben er heel blij mee. Dank je wel Jolanda!!!

Weet je wat zo leuk is? Nu is het mijn beurt voor een P.I.F.
Wil je meedoen?
Laat een reactie achter en vertel me wat jou blij maakt. Dat kan van alles zijn.
Je kan meedoen tot en met 22 oktober. Op 23 of 24 oktober zijn er na loting 3 winnaars bekend.
Zij krijgen een cadeautje van mij.
Voorwaarde: als je winnaar bent, doe je ook een P.I.F.

Meer informatie over oorspronkelijke P.I.F.:

Zeg nou zelf: Geluk zit in kleine dingen!


Photobucket

7 opmerkingen:

Roos zei

Wat een mooi gepimpt gastendoekje en geurzakje heb je gehad! Ik zou best mee willen doen met je PIF maar ik ben de laatste tijd nogal druk. Om niet teveel hooi op mijn vork te nemen doe ik het maar even niet.
Maar je zal vast genoeg belangstellende hiervoor krijgen. Succes en een fijn weekend gewenst. Ook nog bedankt voor je aardige woordjes toen ik mijzelf niet zo lekker voelde.

Clara zei

Lucky you Karin!

Kimbles zei

What a lovely present Karin! I have never heard of Pay It Forward Day before, sounds interesting will go to links and look it up! x

Door Jolanda zei

Hoi Karin,

Wat leuk om te zien en horen dat je helemaal blij bent met je PIF cadeautje:)
Ik sla deze PIF over, wens je veel plezier met het maken van jouw cadeautjes!

Fijn weekend, Jolanda.

Mrs Twins zei

Just flying to the Netherlands today to wish you a wonderful weekend!
plenty of walking and hooking wonderful!!
Wow! What lovely gifts, really beautiful Karin!
Love Suex

Anna Martijne zei

Ja hoor, ik ga een gokje wagen.

Waar ik blij van word?
Van de simpelste kleine dingen kan ik al heel blij worden.
En van vrolijke kleurtjes zien word ik ook blij, zeker als ik hier rondneus en je schitterende creaties zie!

Creatieve groetjes,
Anna Martijne

Ebi zei

Op de valreep....ik wil ook wel meedoen,twijfel wel of ik genoeg weet over de spelregels....maar dat komt vast in orde!

Jeetje waar ik blij van wordt? Eigenlijk heel kort: van het leven!
Ik wordt graag verrast dus....

Lieve groet,
Ebi